перката на климатика не спира да работи
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
перката на климатика не спира да работи
здравейте колеги! пиша от името на мои приятел , които има следния проблем. колата е 330д 2000 година. като е работил климатика и го изключи перката продължава да работи , гаси колата дава контакт след 2 часа пак заработва и така докато не минат около 5 часа. ако не пуска климатика не се включва никога колкото и да я напъваш. бил е по маистори , точили са му фреона , сменяли са му трве датчика датчик за налягане , някакво филтърче и пак нищо. закачихме я на компютър и забелязахме следното. напълно студена палим и гледаме живи данни и по точно ( налягане фреон) , което налягане без да сме пипали климатика е 4,5 бар. цикаме бутона за климатика и веднага го изключваме и компресора заработва за 1 секунда и налягането става 5,5 и почва да пада около за минута достига 4,7 и перката тогава изключва.стигнахме до извода с доста проби че перката спира да върти , когато налягането стигне 4,7 бара , но проблема е че дори и да е студена колата и дори да се включи климатика само за 3 или 4 минути му трябва чяла вечност да падне налягането до тези 4,7 бара.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: перката на климатика не спира да работи
dize-la написа:здравейте колеги! пиша от името на мои приятел , които има следния проблем. колата е 330д 2000 година. като е работил климатика и го изключи перката продължава да работи , гаси колата дава контакт след 2 часа пак заработва и така докато не минат около 5 часа. ако не пуска климатика не се включва никога колкото и да я напъваш. бил е по маистори , точили са му фреона , сменяли са му трве датчика датчик за налягане , някакво филтърче и пак нищо. закачихме я на компютър и забелязахме следното. напълно студена палим и гледаме живи данни и по точно ( налягане фреон) , което налягане без да сме пипали климатика е 4,5 бар. цикаме бутона за климатика и веднага го изключваме и компресора заработва за 1 секунда и налягането става 5,5 и почва да пада около за минута достига 4,7 и перката тогава изключва.стигнахме до извода с доста проби че перката спира да върти , когато налягането стигне 4,7 бара , но проблема е че дори и да е студена колата и дори да се включи климатика само за 3 или 4 минути му трябва чяла вечност да падне налягането до тези 4,7 бара.
Еми нормално е за 3,4 минути налягането стига 16 бара и ти искаш да падне до 5 бара за 1 секунда няма как да стане и другото което е 4,7 бара е ниско налягена ако сте го мерили в тия жеги сега нормално заредана кола пре 24 градуса на вън е над 6,7 бара ама това е друга работа а относно това, че не се спира перката и още повече щом е сменен пресостата остава да смените перката или поне модула и ако намерите само модул разбира се и проблема ще изчезне има хиляди теми писани за този проблем.
Поздрави
Re: перката на климатика не спира да работи
днес сутринта звъннах на моя приятел и се оказа че перката е сменена , за което се извинявам че не съм го споменал . тои ми обясни че е взел комплект перка сис стоиката , откачил неговата букса която се намира около десния фар и закачил другата перка комплект само че без да е закачена на радиатора и пак като даде контакт перката си тръгва да работи и така докато не минат около5 часа. колегата oci казва че без да е пускан климатика налягането на фреона трябва да е около 6 бара и му вярвам понеже гледам че се занимава с ремонт на климатици , но на тая сбъркана кола перката и спира да работи на 4,7 бара пробвахме го 100 пъти , а ако се качи налягането на 6 тя няма да спре никога и даже ще работи на трета степен.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани