Дебитомер - параметри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Дебитомер - параметри
Да започна от там, че става въпрос за 320д - преди фейса, също така знам колко много има писано по темите за дебитомери, само че от много четене и коментари с колеги, аз не можах да стигна до единодушно мнение - какви трябва да са стойностите на дебитомера, на обороти, при нормално загряла кола и работещ ЕГР? Правил съм диагностика на няколко различни места, където според мен си разбират. Значи при мен стойностите на дебитомера са 210/200 - давано/искано - едни ми казват така е ок, други ми казват трябва да са около 420/210 - давано/искано. Дебитомера ми е нов БОШ /527/, софта ми е ъпдейтнат /моя си беше старичък/, въздушния филтър ми е нов /Бош/, АГР е изчистен до блясък и въпреки всичко това стойностите му са 210/200 те реално и на стария дебитомер бяха такива.
. Стойности от рода на 420/210 - давано/искано на диагностика ми излизат ако гледам данните веднага след като запаля /в рамките на няколко секунди/тогава ЕГР е напълно затворен, но след 10 - тина секунди отваря леко примерно 3 - 4 мм и стойностите пак са си 210/200. От многото изчетени теми научих че има връзка меджу ЕГР и Дебитомера, когато ЕГР е затворен напълно дебитомера пуска повече въздух, за да компенсира липсата на такъв от ЕГР - а, чудя се дали нещо управлението на ЕГР - а не в ред или дебитомера ???
Знам че в нашия форум има хора, който са виждали достта данни от дебитомери, така че ще могат да ми помогнат дебитомера ми ок ли е, другаде ли е проблема .... ??



- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Дебитомер - параметри
Колеги никой ли не е ходил на диагностика и не е гледал данните на дебитомера си, че да ги сподели......
??? 


- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Дебитомер - параметри
Дебитомер се гледа в движение, колега...за да си най-сигурен как точно се държи
На празен ход е добре, когато дава повече от исканото...с повечко е желателно.
Най-миродавно си е да го гледаш в движение дали изостава!
Ако си сменял някога дебитомер е хубаво да се сетиш дали си го адаптирал, за да работи коректно.

На празен ход е добре, когато дава повече от исканото...с повечко е желателно.
Най-миродавно си е да го гледаш в движение дали изостава!
Ако си сменял някога дебитомер е хубаво да се сетиш дали си го адаптирал, за да работи коректно.
Re: Дебитомер - параметри
Здравей колега, дори и след изчистването на ЕГРа, както бяхме говорили ли пак изкарва тези стойности??? Всъщност ще използвам случая, за да прокоментирам нещо! С колегата един ден гледахме доста обстойно стойностите на дебитомера. Дори първоначално влязохме в лек спор, тъй като той бе чел доста по форума, че параметрите на дебитомера на пряазен ход трябва да бъдат, както е споменал по-горе около 400, при изисквани от ЕКУто около 200! В интересв на истината той почти ме убеди, че трябва да е така, но аз стигам до следното заключение, че всъщност не трябва да е така, както си мислех първоначално!!!! В този форум, наред с доста полезни неща, има доста глупости изписани, не от някой нарочно, но определено има много заблудени хора. Защо казвам всичко това??? Ами струва ми се, адски тъпо като замисъл ЕКУто да командва двигателя да получава 200 единици необходим въздух, а той да получава 400 и това да е нормалното. В крайна сметка той отдава измерено точно толкова, колкото изисква ЕКУто впоследствие. По-високите параметри ги достигахме след като с ответрка насилствено карахме ЕГРа да се затвори напълно при празен ход, а той бе леко открехнат с милиметър-два, както бе споменато. Човека чисти ЕГРа преди да дойде при мен, в последствие каза, че ще го чисти пак и явно го е сторил. За мен колата си работи идеално, няма никакви симптоми за нещо, което да притеснява в действителност, върви на пушка, дебитомера е нов и за мен не на 100, а на 1000% не е в него! Дайте да го прокоментираме това веднъж завинаги и тези, които твърдят, че тия в БМВ, които работата им е да мислят, инженери да си ебе майката, са направили грешка, че ЕКУ изискава 200, па требва да са 400 и така требе да бъде, да се аргументират!!! Ами то дори в теста на дебитомера не е описано, че трябва да е така, няапротив описано е, че трябва да бъде така, както е при него. Тестът изисква да се прави при разглобен ЕГР и да се следи за неговата работа до толкова, дали се движи безпроблемно при различните натоварвания и на празен ход. Никъде не бе описано, че трябва да е затворен напълно на празен ход и да дава по-големи стойности, отколкото трябва! Впоследствие теста завършва с изречението, че ДИС не може да намери неизправност! Е а кажете ми сега кое е верното и кое не е????
- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Дебитомер - параметри

Dimitroff написа:Ако си сменял някога дебитомер е хубаво да се сетиш дали си го адаптирал, за да работи коректно.
Ванка ти ми ъпдейтна софта непосредствено след смяната на дебитомера, и предполагам, че няма нужда от адаптация ......./нов софт с дебитомер Бош - 527/

slitter написа:Здравей колега, дори и след изчистването на ЕГРа, както бяхме говорили ли пак изкарва тези стойности???
Да дори и след второто изчистване, до блясък!
Точно това исках и аз да обсъдим въпроса и всеки да си каже мнението, заедно с аргументите!!!

В една тема за дебитомери колегат "milennyc"/занимава се с дебитомери/, твърди че при изолиран ЕГР стойностите на дебитомера трябва да са 210/200 давано/искано - според мен това няма как да е така. Жоро обясни какво направихме с моя ЕГР - натискаме го с отверка принудително да затвори плътно, той е отворен 1 - 2 мм и веднага стойностите на дебитомера се покачиха до 400/200 давано /искано - а реално по този начин ЕГР все едно е изолиран. Получава се така, че за да се компенсира липсата на въздух от ЕГР, стойностите на дебитомера се увеличават ...... Такова е моето мнение, дали е правилно не съм сигурен

- armagedon01
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 283
- Регистриран на: 19.01.2010
- Местоположение: София/Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D "01, E90 320 D" 07
Re: Дебитомер - параметри
Само Ванката и Жоро ли са виждали показания на дебитомер в тоя форум, никой друг ли не може да изкаже мнение ........



- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Дебитомер - параметри
параметрите на моя са 640 на празен ход с изолиран агр.в движение не сьм го тествал, при подаване газ на празен ход 680 .буксата е од пред и майстора го бесе страх да не с4упи неговия кабел като спусне капака.при мен е од старите и малко ми е мудна колата до 2000 оборота
Re: Дебитомер - параметри
riki_ написа:параметрите на моя са 640 на празен ход с изолиран агр.в движение не сьм го тествал, при подаване газ на празен ход 680 .
Aми че то тогава почти никаква разлика на празен ход и на подадена газ! Странно! Нещо не е както трябва!
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Дебитомер - параметри
каде ли не сьм ходил на диагностика и вси4ко е наред.поне така казват майсторите.само агр излиза като гре6ка 6тото е изолирано.а колата си е мудна особено като сьм карал подолго време и спря някаде за малко и след това едвам набира 

Re: Дебитомер - параметри
riki_ написа:каде ли не сьм ходил на диагностика и вси4ко е наред.поне така казват майсторите.само агр излиза като гре6ка 6тото е изолирано.а колата си е мудна особено като сьм карал подолго време и спря някаде за малко и след това едвам набира
Ми провери си турбото!!!
Re: Дебитомер - параметри
Здр
Ами ако буксата ти е в ДВГ отсега и нямаш в колата ,как тогава се прави диагностика на дебитомера в движение ??
То като гледам и кабела не е мн дълъг .
Дайте идеи .

Ами ако буксата ти е в ДВГ отсега и нямаш в колата ,как тогава се прави диагностика на дебитомера в движение ??

То като гледам и кабела не е мн дълъг .
Дайте идеи .
Re: Дебитомер - параметри
Много лесно - кабела се прекарва през прозореца до шофера и си караш перфектно без проблеми, компа ти е на дясната седалка и си гледаш - правил съм го над 100 пъти сигурно!
- svetlioxxx
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 9.10.2010
- Местоположение: София,Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: f25'12 2.0d'
Re: Дебитомер - параметри
Моят дебитомер на празен ход дава 200 единици отгоре, купен е преди 6-7 месеца 

Re: Дебитомер - параметри
svetlioxxx написа:Моят дебитомер на празен ход дава 200 единици отгоре, купен е преди 6-7 месеца
А изолиран ли е ЕГРа, не е ли??? Сам ли си я закачаш, за да установиш това или????
- riki_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 114
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: sloveniq
- Пол: Мъж
Re: Дебитомер - параметри
как вси4ките майстори ми казват 4е 600 на празен ход с изолирано агр било нормално.е..хти майсторите
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани