Смяна на помпа
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Смяна на помпа
Здравейте, имам проблем с помпата, но съм в Гърция и трябва да я смъкна но не ми е ясно как. Някой ако може да помогне с малко инструкции за процедурата ще съм много благодарен
. Става въпрос за 320д
(горивната помпа).

(горивната помпа).
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Смяна на помпа
320Д Преди или след Фейса (година?) ; Къде се намира помпата ? (Да не подкачващата)
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: Смяна на помпа
http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/04/53/70
Ама не е толкова лесно.........
Ама не е толкова лесно.........
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
- dokt0ra
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 22.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: s16b20,m50b20
- Мечтае да кара: с книжка
Re: Смяна на помпа
SS_BOY написа:Здравейте, имам проблем с помпата, но съм в Гърция и трябва да я смъкна но не ми е ясно как. Някой ако може да помогне с малко инструкции за процедурата ще съм много благодарен. Става въпрос за 320д
(горивната помпа).
Е не няма такав смях ... !!!! Човек това не е смяна на спукана гума.. на пътя такова нещо е леко невъзможно.То се иска инструмент(специални дорници) то се иска знания,опит още малко и ще почнете и основни ремонт на банкета в пясъка да правите..направо с шкурката шлаиф на 2-ри ремонт и пускаш старите бутала и за по лесно им махни сегментите,че иначе зор влизат.
бяло бяло ,защо не си червено....
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Смяна на помпа
То ако така ставаше майсторите гладни щяха да останат. Защо ще я сваляш? Ако имаш проблем и е сигурно че е тя майстора да действа иначе може да съжалиш много. 

Re: Смяна на помпа
Здравейте отново. Благодаря за отговорите на всички. Само 1 въпрос имам още. Когато се разкача и закача буксата на помпата трябва ли да съм откачил акумулатора защото не го откачихме и сега не пали.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Смяна на помпа
Принципно трябва да е откачен, но ако не е била колата на контакт не би трябвало да е проблем. Но ако сте я вадили на контакт ......



- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Смяна на помпа
ако сте я сменили и не пали,проблема не е в буксата,сигурно не сте я зацепили правилно колега!
- Sasho.85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 404
- Регистриран на: 5.06.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
- Мечтае да кара: E34 М5
Re: Смяна на помпа
Преди да се свали помпата се заключва с болта отстрани и така се вади. Ако слагаш нова, тя също трябва да е заключена. Ако не си го направил това-забрави да запалиш. Някъде пише, че с индикаторен часовник може да разбереш къде е момента на впръскване, ама друг път. Вала няма никаква гърбичка или нещо вдлъбнато.
Решението на проблема е сваляш помпата, даваш я на някой сервиз със съответната техника, нагласят ти я, заключват ти я, а от теб се иска само да нагласиш мотора на ГМТ
Решението на проблема е сваляш помпата, даваш я на някой сервиз със съответната техника, нагласят ти я, заключват ти я, а от теб се иска само да нагласиш мотора на ГМТ
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Смяна на помпа
Или някой който е свалял десетки помпи,знаещ къде точно трябва да сочи канала на шпонката,качва се пали и се донастройва с още едно макс две отцепвания
Имал съм много случей на неточно зачопени помпи, от морги и затва казвам че,това не е работа за пред блока или за човек който, няма инструменти и апаратура да види какво е направил след смяната 
това е инструмента койтое нужен за отцепване


това е инструмента койтое нужен за отцепване
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Смяна на помпа
Sasho.85 написа:Преди да се свали помпата се заключва с болта отстрани и така се вади. Ако слагаш нова, тя също трябва да е заключена. Ако не си го направил това-забрави да запалиш. Някъде пише, че с индикаторен часовник може да разбереш къде е момента на впръскване, ама друг път. Вала няма никаква гърбичка или нещо вдлъбнато.
Решението на проблема е сваляш помпата, даваш я на някой сервиз със съответната техника, нагласят ти я, заключват ти я, а от теб се иска само да нагласиш мотора на ГМТ
За заключването си прав..... но за другото не си. С интикаторен совник си става има си всичко и вдлъбнатини и на какво трябва да се заключи
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани