Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- martin markov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Здравейте колеги имам БМВ 320Д Е46,Преди около 2-месеца (1000км) проверих филтъра си на подкартерното забелязах че беше много мръсен.Питах в някой друг сервиз и те ми казаха , че ако не го сменя може да издуха гарнитура на глава или Турбо след което го смених и минах около (1000км) и новият ми филтър е по-зле от стария.Казаха ми че не се сменял често( на няколко години ).Чудя се от какво може да се е замърсил толкова бързо ( Има масло по него направо) Искам да Ви помоля за съвет 

- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
здр колега първо колата 136 коня ли е или 150 защото филтрите са им различни
и целия ли го смени или само елемента ?

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- martin markov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Колата е 136 коня.Смених го целия филтър защото само елемента не го продават.Имам един приятел със феислифт(150к.)при тях на мястото на филтърчето има клапан иначе всичко друго е еднакво,и си мисля дали не може да сложа от феислифт и каква точно роля играе този филтър.... 

- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Ми и по моя има доста масло...Това не е ли нормално 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Филтъра бързо се зацапва... не е страшно. Сменяйте ги на 30-40К км и няма да има грижи 

Si non confectus, non reficiat.
- martin markov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
И аз много четох и се спрях на смяна на картерния филтър на 2 смени на маслото става дума за е46 150коня дизел
kamen
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
martin markov написа:на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40
ако искаш го сменяй


тоя клапан вътре е маслоотделител, връща маслото в мотора а кат се забие филтърчето, текват едни реки към турбото и ми се е.. майката

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
То и чисто ново масло след 200км е черно като катран... това не значи, че трябва пак да се смени. Просто това значи, че филтъра си върши работата. А и маслото както предполагам знаете много цапа 

Si non confectus, non reficiat.
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
няма как да не се зацапа и по честа смяна не е лошо по добре е за вашата колата
както и маслото не трябва да се кара 10в40 12 -13 хиляди ,защото реално ако се кара едно масло 12 000 то реалната работа в мото часове на двигателя е 13 500 14000 което излишно натоварва двигателя 


Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
martin markov написа:на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40
С това 10в40 си тръгнал към рециклаж на турбината...
Гъстичко масло си избрал, колега...
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Най-добрия ми приятел 2 години СМАЗВАШЕ от каране една печка 320д 136 коня и сипваше само такова масло - тоя кокал не мръдна!
Та ако маслото е качествено мисля че няма проблем.

Si non confectus, non reficiat.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
За мотора - няма.
За турбото - смятам, че не е най-добрия избор.
За турбото - смятам, че не е най-добрия избор.

- Collision
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 2.04.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d `04
- Мечтае да кара: nothing else :)
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Колеги, при последната смяна на филтрите накарах майстора да отвори да погледнем и този за картерните газове.
Вътре обаче нямаше филтър а само пластмаса, която според майстора служи за като филтър.
Бил вечен и не се сменял.
Възможно ли е това и ако да, дали е по-добър вариант за двигателя?
Вътре обаче нямаше филтър а само пластмаса, която според майстора служи за като филтър.
Бил вечен и не се сменял.
Възможно ли е това и ако да, дали е по-добър вариант за двигателя?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320
Това са новите филтри - те са с утайник на маслените пари (това е известно още като "тръби на Вентури") вместо филтриращ елемент. Водят ги вечни и според мен наистина са си такива...
Si non confectus, non reficiat.
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани