Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.08.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 320d

Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от martin markov » 10 Май 2011, 20:38

Здравейте колеги имам БМВ 320Д Е46,Преди около 2-месеца (1000км) проверих филтъра си на подкартерното забелязах че беше много мръсен.Питах в някой друг сервиз и те ми казаха , че ако не го сменя може да издуха гарнитура на глава или Турбо след което го смених и минах около (1000км) и новият ми филтър е по-зле от стария.Казаха ми че не се сменял често( на няколко години ).Чудя се от какво може да се е замърсил толкова бързо ( Има масло по него направо) Искам да Ви помоля за съвет :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: квото му падне :)

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от chocaseto85 » 12 Май 2011, 8:41

здр колега първо колата 136 коня ли е или 150 защото филтрите са им различни :)и целия ли го смени или само елемента ?
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.08.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 320d

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от martin markov » 12 Май 2011, 10:55

Колата е 136 коня.Смених го целия филтър защото само елемента не го продават.Имам един приятел със феислифт(150к.)при тях на мястото на филтърчето има клапан иначе всичко друго е еднакво,и си мисля дали не може да сложа от феислифт и каква точно роля играе този филтър.... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от bochogogogo » 12 Май 2011, 18:12

Ми и по моя има доста масло...Това не е ли нормално :dunno:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Zagy » 12 Май 2011, 18:20

Филтъра бързо се зацапва... не е страшно. Сменяйте ги на 30-40К км и няма да има грижи :yes:
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 7.08.2010
Пол: Мъж
Кара: e46 320d

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от martin markov » 12 Май 2011, 18:49

на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: sofia

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от kamen » 12 Май 2011, 19:25

И аз много четох и се спрях на смяна на картерния филтър на 2 смени на маслото става дума за е46 150коня дизел
kamen

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: BURGAS
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Boeing

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от karnak » 13 Май 2011, 22:30

martin markov написа:на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40

ако искаш го сменяй :idea: ма после ще прайш турбо :!:
тоя клапан вътре е маслоотделител, връща маслото в мотора а кат се забие филтърчето, текват едни реки към турбото и ми се е.. майката :yes:
REDBULL ДАВА КРИЛА
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Zagy » 13 Май 2011, 22:32

То и чисто ново масло след 200км е черно като катран... това не значи, че трябва пак да се смени. Просто това значи, че филтъра си върши работата. А и маслото както предполагам знаете много цапа :D
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 29.06.2009
Пол: Мъж
Кара: квото му падне :)

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от chocaseto85 » 31 Май 2011, 8:07

няма как да не се зацапа и по честа смяна не е лошо по добре е за вашата колата :)както и маслото не трябва да се кара 10в40 12 -13 хиляди ,защото реално ако се кара едно масло 12 000 то реалната работа в мото часове на двигателя е 13 500 14000 което излишно натоварва двигателя :)
Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Dimitroff » 31 Май 2011, 8:16

martin markov написа:на 30-40 хил. ли се сменя и защо да го сменяме щом след 1000км. е на същото положение аз мисля дали не е от маслото защото от там трябвало да минават само газоше а то направо е целия в масло аз карам с репсол 10/40

С това 10в40 си тръгнал към рециклаж на турбината...
Гъстичко масло си избрал, колега...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Zagy » 31 Май 2011, 8:53

Най-добрия ми приятел 2 години СМАЗВАШЕ от каране една печка 320д 136 коня и сипваше само такова масло - тоя кокал не мръдна! :shock: Та ако маслото е качествено мисля че няма проблем.
Si non confectus, non reficiat.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Dimitroff » 31 Май 2011, 8:57

За мотора - няма.
За турбото - смятам, че не е най-добрия избор. :lol:

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 2.04.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 320d `04
Мечтае да кара: nothing else :)

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Collision » 31 Май 2011, 16:27

Колеги, при последната смяна на филтрите накарах майстора да отвори да погледнем и този за картерните газове.

Вътре обаче нямаше филтър а само пластмаса, която според майстора служи за като филтър.

Бил вечен и не се сменял.

Възможно ли е това и ако да, дали е по-добър вариант за двигателя?
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Проблем с филтър на подкартерното налягане/газове на Е46 320

Мнение от Zagy » 31 Май 2011, 16:44

Това са новите филтри - те са с утайник на маслените пари (това е известно още като "тръби на Вентури") вместо филтриращ елемент. Водят ги вечни и според мен наистина са си такива...
Si non confectus, non reficiat.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook