Настройка на двоен ванос!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Настройка на двоен ванос!
Колеги сменях оптегачи на веригата на М52 2.0 бензини ( и някой други неща) и се наложи да разглобя и ваносите.Относно ремонта и зглобката нямаше проблеми но след запалването, двигателя не беше същия
. Ясно е,че не е направено зацепването както трябва въпреки,че бяха направени белези навсякъде . Правих диагностика и ми излезе следната грешка (error 103 control vanos end positions intake camshaft) . Търсих инфо за настройката и зацепването на ваноса но се оказа ,че е доста деликатна работа и много малко писано по въпроса . Темата би била доста полезна и на други колеги и ще е добре ако се съберат материали и инфо относно този проблем.

- g_mihalev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: София/Свиленград
- Кара: с удоволствие
- Мечтае да кара: по хубави пътища
- Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017
Re: Настройка на двоен ванос!
За самия двоен ванос няма специално зацепва.Има такова при по-старата модификация на М52 , тези с единичен ванос.
Аз лично съм си свалял ваносите с цел подмяна на о-пръстените.Тогава четох доста и на всякъде пишеше че няма такова нещо като специално зацепване.Не съм правил специално зацепване, нямам грешки, дори на диагностика по живи данни стойностите са много близки до "заводските"
Аз лично съм си свалял ваносите с цел подмяна на о-пръстените.Тогава четох доста и на всякъде пишеше че няма такова нещо като специално зацепване.Не съм правил специално зацепване, нямам грешки, дори на диагностика по живи данни стойностите са много близки до "заводските"
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани