Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Колеги искам да попитам някой от вас имал ли е проблем с датчика за налягането на турбината. При мен се набива грешка "ниско налягане в турбото" възможно ли е да е от датчика. След борба с вакуми, софтуер, катализатори, и егр, се оказа че всичко си работи като хората, но колата понякога в ниските обороти не ще да върви. Когато надуе турбото си надува мъжката, в кулера няма масло почистен е няма и пробойни. Единственото което не е проверено е въпросния датчик! Двигателя не чука и няма никакви странични шумове.
Приемам и предположения за проверка на нещо друго!
320d 150hp
Приемам и предположения за проверка на нещо друго!

320d 150hp
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Сигурно е от датчика проблема, запушен е от саждите на ЕГР-а и не ти отчита надуването на турбината, от там колата минава в сервизен режим и не върви.
Датчика много лесно ще го разберете на диагностика в живи данни.
Номер 16 от схемата:

Направи диагностика, ако в него е проблема, свали го и пробвай да го почистиш като го потопиш в бензин или газ за горене да се накисне добре, после с четка внимателно.
Ако няма разлика, провери кабелите до него да не са прекъснати, ако не са...нов датчик.
Успех
Датчика много лесно ще го разберете на диагностика в живи данни.
Номер 16 от схемата:

Направи диагностика, ако в него е проблема, свали го и пробвай да го почистиш като го потопиш в бензин или газ за горене да се накисне добре, после с четка внимателно.
Ако няма разлика, провери кабелите до него да не са прекъснати, ако не са...нов датчик.
- Код: Избери целия код
Номенклатурен номер : 13617787142
Описание : да����ик за нал��гане
Ед.цена (с ДДС) : 155.89 BGN
Няма наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
Успех
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Ми колега на диагностика е набила няколко пъти грешка "ниско налягане в турбото". При живите данни турбото надува след 3000 оборота, при това мъжката, друго не излиза.
Този датчик излиза ли като грешка и при живи данни как може да се разбере че е от него проблема.

Този датчик излиза ли като грешка и при живи данни как може да се разбере че е от него проблема.

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Гледаш как надува турбината в живи данни, трябва да променя стойности още като и подадеш газ, а не чак към 3000 оборота.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Retrofit написа:Гледаш как надува турбината в живи данни, трябва да променя стойности още като и подадеш газ, а не чак към 3000 оборота.
Ясно, мерси колега

Променя ги чак към 3000, понякога 2500, при това само като помпам педала на газта, или го натисна плавно. При рязко подаване на газ, нищо не става. Значи най вероятно е от него. Намерих си колега с работещ и ще пробвам с неговия. Но се получава на живи данни точно това което казваш ти.
Благодаря и ще пиша какво е станало след пробата!
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Колега сменяй смело датчика и ще се оправи 

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Аз имам малко подобен проблем на твоя. При мен обаче дава че пренадува турбото. Сменях датчика но не се оправи проблема. При мен поне се видя че проблема е в турбото. Затова не бързай да се набутваш с нов датчик, при положения че твоя може да е здрав. Вземи от някаде само за проба, ако се оправи копувай. Ако ли не търси проблема другаде. Аз така първо смених дебитомер, после клапан на турбото и положението все си остана същото. Накрая сменихме и този датчик и пак не се оправи колата.
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?


Бе ако е от турбото значи е рециклирано, те след такава манипулация почват да правят такива мизерии.

А ново 2700 лв. самоубийство

- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
oTECa написа:Аз имам малко подобен проблем на твоя. При мен обаче дава че пренадува турбото. Сменях датчика но не се оправи проблема. При мен поне се видя че проблема е в турбото. Затова не бързай да се набутваш с нов датчик, при положения че твоя може да е здрав. Вземи от някаде само за проба, ако се оправи копувай. Ако ли не търси проблема другаде. Аз така първо смених дебитомер, после клапан на турбото и положението все си остана същото. Накрая сменихме и този датчик и пак не се оправи колата.
Колега, щом ти дава че пренадува, проблема не е в датчика за налягане, а в геометрията на турбото или в нейното управление.
Провери си вакумите до клапана който управлява геометрията, ако всичко е ОК, може да пробваш да размениш клапаните с този на ЕГР-а и ако се оправи проблема ти е в него.
Може и мембраната да се е скъсала на вакумния актуатор и да не движи геометрията.
А най-лошия вариант е самата геометрия да е блокирала...
- lyu_records
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 461
- Регистриран на: 5.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото си иска
- Детайли за колата: Обикновенно много бърза
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Геометрията си работи, не е блокирала. Клапанчетата на Егр и този за управлението на геометрията са разменяни. Даже съм слагал и друг клапан от кола на колега. Геометрията си се движи както си трябва потвърдено от 2 сервиза вече. Ми не знам какво да права вече.
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Коментара ми беше за колегата oTECa
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
След всичко проверено по колата, мерихте ли вакуума колко е? Като няма нужния вакуум, пак няма управление на турбото.
- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
lyu_records написа::banghead: Ми колеги не е от този датчик свалихме от друга кола и ефекта е същия, не е и от кабелите. Проверих и температурния датчик и от него не е. И моята турбина пренадува 2,5 бара и кусур вдигапри това се надува от 2500, 3000 оборота. Та и аз съм сменил един куп неща и нищо не става. Поне си намерих турбина за проба в горе долу читаво състояние, в четвъртък ще я метнем на колата да видим какво ще е положението, че то и друго не остана.
Бе ако е от турбото значи е рециклирано, те след такава манипулация почват да правят такива мизерии.![]()
А ново 2700 лв. самоубийство
Е,чак 2700 са много-от Бг за около 1800-1900.Наскоро съм се интересувал за цени,така че е сигурно

From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
Retrofit написа:Коментара ми беше за колегата oTECa
Колега при мен проблема е ясен. Клапан си купих от Дару, но се оказа че не е от него. Правихме и друг тест. Откачихме клапана на турбото и сложихме винче в маркучето за да не бяга вакуума. Така оставихме турбото без вакуум и съответно без управление. При теста и живите данни, до 3500 оборота, турбото държи около 1 бар, след 3500 скача на 1.9 бара и колата си литва. Сменил съм и дебитомера, пробвах и с друг (със сигурност работещ) датчик за налягане. На диагностиката няма грешка никаква. При движение надува до 2.3 бара и дава грешка за нереална стойност на вакуумния клапан и разтоварва турбината на 1.6 бара. След като разтовари гешката изчезва и турбото пак надува, и целия цикъл се повтаря. От всичко това стигнах до извода че проблема ми е някаде по променливата гемоетрия на турбото. Но него мисля да го свалям лятото, за да мога да си бръмча с моторетката, че иначе оставам без кола.
А не е и от мембраната на акуатора. Надувахме я с вакуум помпа и си държи повече от доволно. Не изпуска изобщо.
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Някой сменял ли е датчика за налягането в турбината?
lyu_records написа::banghead: Ми колеги не е от този датчик свалихме от друга кола и ефекта е същия, не е и от кабелите. Проверих и температурния датчик и от него не е. И моята турбина пренадува 2,5 бара и кусур вдигапри това се надува от 2500, 3000 оборота. Та и аз съм сменил един куп неща и нищо не става. Поне си намерих турбина за проба в горе долу читаво състояние, в четвъртък ще я метнем на колата да видим какво ще е положението, че то и друго не остана.
Бе ако е от турбото значи е рециклирано, те след такава манипулация почват да правят такива мизерии.![]()
А ново 2700 лв. самоубийство
Колега само не разбрах,
ти си сменял турбина, или си я рециклирал, или си взел някаква за нова, а се оказва рециклирана?
А преди 2500 оборота слаба ли е колата? В смисъл мъчи се да стигне до тези обороти, или стига бързо до 2500 без особена тяга и тогава се усщане дърпане?
Питам понеже и аз рециклирах моята, и ми е интересно какво е точно поведениетo при теб.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани