Генерация по поръчка 320D
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Генерация по поръчка 320D
...решил съм да махам и двата катализатора. искам обаче на тяхно място да сложа гърнета....и като така и така ще се прави нещо- поразпитах как седи въпроса с генерация (малко по-отворена) от край до край за моята колица (150 к.с.)
та значи офертата е между 700 и 1000 всичко (без колектор) като това е оф ф70 неръждавейка....(под всичко- разбирайте и крайното гърне)
въпроса е- има ли смисъл от това упражнение и не е ли твърде висока цената?
та значи офертата е между 700 и 1000 всичко (без колектор) като това е оф ф70 неръждавейка....(под всичко- разбирайте и крайното гърне)
въпроса е- има ли смисъл от това упражнение и не е ли твърде висока цената?
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
Re: Генерация по поръчка 320D
едва ли има смисъл като коне и вървене, но и мен много ме привлича една такава генерация ... не знам защо
подобни са цените и при поръчка от Англия
подобни са цените и при поръчка от Англия
- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: Генерация по поръчка 320D
Не знам дали си заслужава да се похарчат толкова пари за генерация,но ти си знаеш!
Аз само смених сцепените тръби с нови неръждавейки и отдолу светна и заприлича на лансер ево...
Аз само смених сцепените тръби с нови неръждавейки и отдолу светна и заприлича на лансер ево...
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Генерация по поръчка 320D
За мен е безмислено колега,а и съм чувал,че не е добре да се пипат заводските гърнета на дизелите.
"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Генерация по поръчка 320D
Ква е тая мания в Бг да махате катализаторите бе хора, тотално сте изперкали покрай тия коли???!
Чудите се вече кво да махнете или откачите от колата за някакви минимални коне в повече.
Чудите се вече кво да махнете или откачите от колата за някакви минимални коне в повече.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Генерация по поръчка 320D
...според мен ако колата е произведена 2002-2003 г. към днешна дата едва ли катализаторите й са особено читави....а като се вземе предвид и това, че турбината се върти от отработените газове- нормално е да се сети човек, че като махне тези "тапи" газовете ще се движат по-свободно и турбото ще се развърта по-лесно (по-бързо).....аз нямам някакви супер-очаквания, че от 150 к.с. ще стане на 170 само от това, ама със сигурност ще бъде по-добре. и като ще махна/преправя 2/3 от изпускателната система- по-добре направо цялата да се преправи....от такава гл.т. питам.....иначе и аз не съм фен на оня тип гърнета дето сутрин пускаш алармите на колите в махалата....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Генерация по поръчка 320D
alexsch написа:...според мен ако колата е произведена 2002-2003 г. към днешна дата едва ли катализаторите й са особено читави....а като се вземе предвид и това, че турбината се върти от отработените газове- нормално е да се сети човек, че като махне тези "тапи" газовете ще се движат по-свободно и турбото ще се развърта по-лесно (по-бързо).....аз нямам някакви супер-очаквания, че от 150 к.с. ще стане на 170 само от това, ама със сигурност ще бъде по-добре. и като ще махна/преправя 2/3 от изпускателната система- по-добре направо цялата да се преправи....от такава гл.т. питам.....иначе и аз не съм фен на оня тип гърнета дето сутрин пускаш алармите на колите в махалата....
Да, те от БМВ нарочно ги слагат тия катализатори, че да затапват колата или ги правят зле нарочно.... Тва само в България го правят - да махат катализаторите. Що ли?
Никаква разлика в конете няма да усетиш, най-много тоя зат теб да усети смраднята.
Незнам, ама аз като карах в Бг, през 5 мин ми намирисваше на умряло от тоя пред мен, незнам кво ги правите тия коли честно.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Генерация по поръчка 320D
makaveli316 написа:Да, те от БМВ нарочно ги слагат тия катализатори, че да затапват колата или ги правят зле нарочно.... Тва само в България го правят - да махат катализаторите. Що ли?
Никаква разлика в конете няма да усетиш, най-много тоя зат теб да усети смраднята.
Незнам, ама аз като карах в Бг, през 5 мин ми намирисваше на умряло от тоя пред мен, незнам кво ги правите тия коли честно.
Колега, един прекрасен ден и на твоята кола ще се повреди катализатор, ще отидеш в представителството на БМВ за да ги смениш, ще ти обявят цена между 3 и 4к за нови и тогава ще разбереш реалната причина за премахването им

Към автора--> колега и според мен няма смисъл от толкова скъпа генерация, както е споменал колегата Face, ако смениш тръбите с нови и махнеш катализаторите ще останеш много доволен


- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Генерация по поръчка 320D
....добре де- аз точно това мисля да направя- да махна катализаторите и да сложа нови тръби. въпроса е какви? по-широки? неръждавейка или...? остава задното гърне- чудя се с него какво да правя? иска ми се на суперспринт едно или на айзенман, ама цените там са едни.....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Генерация по поръчка 320D
maikooo написа:makaveli316 написа:Да, те от БМВ нарочно ги слагат тия катализатори, че да затапват колата или ги правят зле нарочно.... Тва само в България го правят - да махат катализаторите. Що ли?
Никаква разлика в конете няма да усетиш, най-много тоя зат теб да усети смраднята.
Незнам, ама аз като карах в Бг, през 5 мин ми намирисваше на умряло от тоя пред мен, незнам кво ги правите тия коли честно.
Колега, един прекрасен ден и на твоята кола ще се повреди катализатор, ще отидеш в представителството на БМВ за да ги смениш, ще ти обявят цена между 3 и 4к за нови и тогава ще разбереш реалната причина за премахването им![]()
Към автора--> колега и според мен няма смисъл от толкова скъпа генерация, както е споменал колегата Face, ако смениш тръбите с нови и махнеш катализаторите ще останеш много доволен
3000-4000 малко преувеличено, но както и да е. Ако недай си боже ми се случи, ще съм принуден да го сменя, щото в DE без катализатор не TUV няма да минеш, ми няма да можеш да я караш тая кола.
Даже след 2013 трябва да слагам някакъв филтър, щото жълтата лепенка отпред дето изискват, трябва да ми стане зелена.
Ще дам пари, ама те са си прави хората, има закони и трябва да се спазват.

Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- outworld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 333
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d
Re: Генерация по поръчка 320D
makaveli316 написа:maikooo написа:makaveli316 написа:Да, те от БМВ нарочно ги слагат тия катализатори, че да затапват колата или ги правят зле нарочно.... Тва само в България го правят - да махат катализаторите. Що ли?
Никаква разлика в конете няма да усетиш, най-много тоя зат теб да усети смраднята.
Незнам, ама аз като карах в Бг, през 5 мин ми намирисваше на умряло от тоя пред мен, незнам кво ги правите тия коли честно.
Колега, един прекрасен ден и на твоята кола ще се повреди катализатор, ще отидеш в представителството на БМВ за да ги смениш, ще ти обявят цена между 3 и 4к за нови и тогава ще разбереш реалната причина за премахването им![]()
Към автора--> колега и според мен няма смисъл от толкова скъпа генерация, както е споменал колегата Face, ако смениш тръбите с нови и махнеш катализаторите ще останеш много доволен
3000-4000 малко преувеличено, но както и да е. Ако недай си боже ми се случи, ще съм принуден да го сменя, щото в DE без катализатор не TUV няма да минеш, ми няма да можеш да я караш тая кола.
Даже след 2013 трябва да слагам някакъв филтър, щото жълтата лепенка отпред дето изискват, трябва да ми стане зелена.
Ще дам пари, ама те са си прави хората, има закони и трябва да се спазват.
Като цяло си прав, но мисля, че не си разбрал защо ние в Бг махаме катализаторите.
Не ги махаме, защото искаме пвоече коне, а защото искаме да "олекотим" турбото, защото караме 10+ годишни коли, на които катализаторите за нищо не стават и могат само да направят проблеми на турбината

И аз с удоволствие бих сложил нов катализатор, но за съжаление както каза колегата по-горе, нямам такава финансова възможност

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Генерация по поръчка 320D
+1 за outworld
Иначе по темата - генерацията на печките е достатъчно добра и поне според мен няма нужда от допълнително правене. Ако ще махаш катализатора точно след турбото много внимавай какво ще сложиш, защото корпуса е от специална стомана, която не се скапва от температурата. Ако сложиш обикновенна тръба след време тя ще прогори - на мен така ми го обясниха.
Иначе по темата - генерацията на печките е достатъчно добра и поне според мен няма нужда от допълнително правене. Ако ще махаш катализатора точно след турбото много внимавай какво ще сложиш, защото корпуса е от специална стомана, която не се скапва от температурата. Ако сложиш обикновенна тръба след време тя ще прогори - на мен така ми го обясниха.
Si non confectus, non reficiat.
- makaveli316
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 472
- Регистриран на: 18.01.2011
- Местоположение: Freiburg/Плевен/Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d E46 2002г.
- Мечтае да кара: 2010 e92 335i
Re: Генерация по поръчка 320D
outworld написа:makaveli316 написа:maikooo написа:makaveli316 написа:Да, те от БМВ нарочно ги слагат тия катализатори, че да затапват колата или ги правят зле нарочно.... Тва само в България го правят - да махат катализаторите. Що ли?
Никаква разлика в конете няма да усетиш, най-много тоя зат теб да усети смраднята.
Незнам, ама аз като карах в Бг, през 5 мин ми намирисваше на умряло от тоя пред мен, незнам кво ги правите тия коли честно.
Колега, един прекрасен ден и на твоята кола ще се повреди катализатор, ще отидеш в представителството на БМВ за да ги смениш, ще ти обявят цена между 3 и 4к за нови и тогава ще разбереш реалната причина за премахването им![]()
Към автора--> колега и според мен няма смисъл от толкова скъпа генерация, както е споменал колегата Face, ако смениш тръбите с нови и махнеш катализаторите ще останеш много доволен
3000-4000 малко преувеличено, но както и да е. Ако недай си боже ми се случи, ще съм принуден да го сменя, щото в DE без катализатор не TUV няма да минеш, ми няма да можеш да я караш тая кола.
Даже след 2013 трябва да слагам някакъв филтър, щото жълтата лепенка отпред дето изискват, трябва да ми стане зелена.
Ще дам пари, ама те са си прави хората, има закони и трябва да се спазват.
Като цяло си прав, но мисля, че не си разбрал защо ние в Бг махаме катализаторите.
Не ги махаме, защото искаме пвоече коне, а защото искаме да "олекотим" турбото, защото караме 10+ годишни коли, на които катализаторите за нищо не стават и могат само да направят проблеми на турбината![]()
И аз с удоволствие бих сложил нов катализатор, но за съжаление както каза колегата по-горе, нямам такава финансова възможност
Да де, това е ясно, въпреки че има хора които го правят само и само от 150 коня да станат 155.
А доколкото турбото, моето мнение е че всичко е до късмет. Може и на 100к км да гръмне, както и може колата ти да е на 250к км и нищо да му няма.
Ако колата е наред, върви добре, не пуши и т.н, не бих сменял нищо заради самото турбо, просто ще гледам да си я поддържам добре, щото утре ще гръмне тва турбо и ще трябва да го сменям така или иначе и ще се питам за какво съм се занимавал и давал пари за махането на катализатора и кво ли не.
Поне аз така разсъждавам, край на


Chris Rock: "There's black people, and there's niggas and the niggas have got to go"
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Генерация по поръчка 320D
да за тия тръби след турбото там е ясно- избушва се катализатора от вътре и се оставя оригиналния корпус, защото там е горещо и т.н.....проблема е с останалите. имаше един клип в youtube с крайно гърне айзенманн и звукъ беше много готин....отделно го дават това гърне някакво ужким спортно.....нещо такова търся, но на достъпна цена
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани