Ремонт на алтернатор
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Ремонт на алтернатор
Колеги имам следното питане, къде мога да си ремонтирам алтернатора утре(събота) и има ли някой представа колко горе-долу струва такава манипулация при положение че аз ще си го сваля и ще го занеса.
Проблема му е че не зарежда във високите обороти и товари колата повече от колкото трябва.
Благодаря предварително
Проблема му е че не зарежда във високите обороти и товари колата повече от колкото трябва.
Благодаря предварително
- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Ремонт на алтернатор
Ако беше писал от къде си,може би щяхме да те насочим!Принципно в моя роден град е около 30лв труда!
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Ремонт на алтернатор
От птичи поглед на номера на колата му пише 'СА' 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
то и в другите градове е горе долу толковаkarnak написа:Ако беше писал от къде си,може би щяхме да те насочим!Принципно в моя роден град е около 30лв труда!

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Ремонт на алтернатор
сменя се реле регулатора и готово
там е и релето, и изправителният блок, и четки и така нататък.
там е и релето, и изправителният блок, и четки и така нататък.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
искаш да кажеш че всичко е едно цяло ли?и защо да се сменя реле регулатор ако той е наред а просто няма четки?или колектор?въобще без да се отвори няма какво да си говорим...katronski_br написа:сменя се реле регулатора и готово
там е и релето, и изправителният блок, и четки и така нататък.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Ремонт на алтернатор
всичко е едно цяло- част от самия генератор. генератора-(ротор, статор) плюс захранващият блок, в който е изправителният блок плюс предпазителя, заедно с релето се нарича алтернатор.
самата джаджа в която са тези неща е част от алтернатора и към нея са четките.
на мен ми я смениха заради заминало реле. аз се излпжих пред майсторите като им казах ''абе като ще се отваря там , защо не ми видите и четките ако може да се види за да знам как са''
те се засмяха и казаха че така или иначе се сменят защото ''джаджата'' е едно цяло. после ми я показаха и аз видях че наистина е така.
самата джаджа в която са тези неща е част от алтернатора и към нея са четките.
на мен ми я смениха заради заминало реле. аз се излпжих пред майсторите като им казах ''абе като ще се отваря там , защо не ми видите и четките ако може да се види за да знам как са''
те се засмяха и казаха че така или иначе се сменят защото ''джаджата'' е едно цяло. после ми я показаха и аз видях че наистина е така.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
Човече ти как мислиш аз дали не знам какво е Алтернаторkatronski_br написа:всичко е едно цяло- част от самия генератор. генератора-(ротор, статор) плюс захранващият блок, в който е изправителният блок плюс предпазителя, заедно с релето се нарича алтернатор.
самата джаджа в която са тези неща е част от алтернатора и към нея са четките.
на мен ми я смениха заради заминало реле. аз се излпжих пред майсторите като им казах ''абе като ще се отваря там , защо не ми видите и четките ако може да се види за да знам как са''
те се засмяха и казаха че така или иначе се сменят защото ''джаджата'' е едно цяло. после ми я показаха и аз видях че наистина е така.




- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Ремонт на алтернатор
явно нищо не си разбрал.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
katronski_br написа:сменя се реле регулатора и готово
там е и релето, и изправителният блок, и четки и така нататък.
ами Да,нищо не разбрах от това което написа защото е доста объркано и не точно,доколкото разбрах са ти сменили неква джаджа зареди заминало релеkatronski_br написа:всичко е едно цяло- част от самия генератор. генератора-(ротор, статор) плюс захранващият блок, в който е изправителният блок плюс предпазителя, заедно с релето се нарича алтернатор.
самата джаджа в която са тези неща е част от алтернатора и към нея са четките.
на мен ми я смениха заради заминало реле. аз се излпжих пред майсторите като им казах ''абе като ще се отваря там , защо не ми видите и четките ако може да се види за да знам как са''
те се засмяха и казаха че така или иначе се сменят защото ''джаджата'' е едно цяло. после ми я показаха и аз видях че наистина е така.

това представлява реле,което ако е за смяна си върви с четките,но ако е здраво,могат да се сменят само четките

http://www.autohausaz.com/secure/PartIm ... 559183.jpg
а това е изправителен блок(диоден блок)
http://www.sparxx.co.za/images/VREC004A.JPG
- shark1986
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 598
- Регистриран на: 4.04.2010
- Местоположение: Мюнхен
- Пол: Мъж
- Кара: 320д Е46 136к.с
- Мечтае да кара: BMW F10
Re: Ремонт на алтернатор
VRPerformance написа:katronski_br написа:сменя се реле регулатора и готово
там е и релето, и изправителният блок, и четки и така нататък.ами Да,нищо не разбрах от това което написа защото е доста объркано и не точно,доколкото разбрах са ти сменили неква джаджа зареди заминало релеkatronski_br написа:всичко е едно цяло- част от самия генератор. генератора-(ротор, статор) плюс захранващият блок, в който е изправителният блок плюс предпазителя, заедно с релето се нарича алтернатор.
самата джаджа в която са тези неща е част от алтернатора и към нея са четките.
на мен ми я смениха заради заминало реле. аз се излпжих пред майсторите като им казах ''абе като ще се отваря там , защо не ми видите и четките ако може да се види за да знам как са''
те се засмяха и казаха че така или иначе се сменят защото ''джаджата'' е едно цяло. после ми я показаха и аз видях че наистина е така.за да ти стане ясно и на теб ще ти покажа и снимки на съответните части,
това представлява реле,което ако е за смяна си върви с четките,но ако е здраво,могат да се сменят само четките![]()
http://www.autohausaz.com/secure/PartIm ... 559183.jpg
а това е изправителен блок(диоден блок)
http://www.sparxx.co.za/images/VREC004A.JPG




- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
ако прочетеш отначало ще видиш че темата върви в посока изясняване на какви части могат да бъдат евентуален проблем и това че е хубаво да се отвори генератора и да се погледне,а не да се дават насоки за смяна на части без идентифициране на проблема преди това,защото има хора които първо си купуват доста излишни части преди да открият действително къде е проблема 

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Ремонт на алтернатор
значи става въпрос за различни алтернатори
двете неща които си показал на мен са ми в един и същи корпус (въпросната джаджа) хванат с болтове за генератора.
развъртяха ги, хвърлиха го и завъртяха ново. благодарско за което (неисках типичната българска работа, ''сега ще го отворим и ще сменим само дефектният елемент'') най добре ново. пък и не видях начин да се отваря старото. иначе знам че излиза по евтино да се сменят само четки, или само реле, или само диот от схемата Грец на изправителя.
двете неща които си показал на мен са ми в един и същи корпус (въпросната джаджа) хванат с болтове за генератора.
развъртяха ги, хвърлиха го и завъртяха ново. благодарско за което (неисках типичната българска работа, ''сега ще го отворим и ще сменим само дефектният елемент'') най добре ново. пък и не видях начин да се отваря старото. иначе знам че излиза по евтино да се сменят само четки, или само реле, или само диот от схемата Грец на изправителя.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Ремонт на алтернатор
Не става въпрос за друг,доколкото виждам имаш 320д,а частите които съм пуснал са точно от такъв Алтернатор,разглобяват се нещата
просто майстора ти е бил такъв,по лесно е за него да развие и завие болчетата,пак и така не е нужно да се пъне кое точно не работи
и от тук идва погрешно останалата информация в главата ти,от тук идва факта че се опитвам да обесня как стоят нещата и че даваш погрешна информация! и сега едва ли не аз излизам виновен че искам да ви образовам малко....


- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Ремонт на алтернатор
нееее, разликата е че нито майсторите нито сервиза имат нещо общо с БГ.
тук така се действа за което съм доволен.
няма смяна на клапани, сегменти, бутала, лагери. проблем с двигателя.................... сменя се двигателя.
няма побългарявания вързан с тел.
при мен се занимаваха и установиха че е реле-регулатора и ри мен не зареждаше на високи обороти а реле-регулатора (както съм сигурен че знаеш) прави точно това- зарежда с еднакъв ток и при тихи и при високи обороти. просто сега имам целият този блок от алтернатора нов. ако бяха разглабяли и сглабяли- цената на труда надвишаваше цената на новият блок (въпросната джаджа), все пак в БГ труда е по евтин.
така че колегата да си прецени и според възможностите да намери вариянт.
тук така се действа за което съм доволен.
няма смяна на клапани, сегменти, бутала, лагери. проблем с двигателя.................... сменя се двигателя.
няма побългарявания вързан с тел.
при мен се занимаваха и установиха че е реле-регулатора и ри мен не зареждаше на високи обороти а реле-регулатора (както съм сигурен че знаеш) прави точно това- зарежда с еднакъв ток и при тихи и при високи обороти. просто сега имам целият този блок от алтернатора нов. ако бяха разглабяли и сглабяли- цената на труда надвишаваше цената на новият блок (въпросната джаджа), все пак в БГ труда е по евтин.
така че колегата да си прецени и според възможностите да намери вариянт.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани