Няколко въпроса от начинаещ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Няколко въпроса от начинаещ
Здравейте колеги,
От близо две седмици се кефя на моята нова придобивка - Е46 бензин , търсих 318 ка , но в крайна сметка
взех 316 ка , понеже се случи изключително запазена като купе ,салон , багажник , с пълен набор ключове и
изобщо всичко което е сложено от завода си стоеше непокътнато по местата . Колата е произведена 10.1999 г. с
по новите ромбоидни ключове - отделно отваряне на багажник , сваляне / вдигане на 4-те стъкла от ключа ,подлакътник. За сега всичко предвидено като екстри в салона работи , парното е направо сахара вътре , климатроника
духна студено при огледа и пробите на място , но за него оценките ще са през лятото. Возията много стегната
и приятна без грам луфтове за сега , трансмисията не се обажда откъм виене , скоростите си влизат точно , но
ми се струва че самия ход на лоста може да бъде и по лек /приемам съвети относно това/.
Мотора сутрин студен пали на 3-я оборот , загрят на 1-я. Работи на място без да клати оборотомера .
Джанти оригинални 17-ки , стил 44 мисля че се водят в отлично състояние , гумите 225/45/17 почти нови ,но
чисто летни и сега в тоя сняг не смея да я карам.
. По нататък ще мисля за зимен комплект гуми и джанти.
Може би малко големички идват тия 17-ки за 105 коньовото моторче , но пък отварят яко визията .
Така , естествено не може и без никакви проблеми и забележки - вече успях да ремонтирам вторичната въздушна
помпа - виеше при студен старт на умряло , причината беше в нитовете - бяха с полуоткъснати глави , от там вибрации.
Смяната им с 4мм. болтове и гайки реши веднага проблема , като отворих помпата вътре беше като нова , явно запорния
клапан към изпускателния колектор си работи коректно.
Другото което ми предстои е смяна на ето тази http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2063&hg=11&fg=10 гумена гарнитурка №12 от схемата. Явно вече е дървена и пуска малко масло точно в
долния си край което масло отива върху компресора на климата , а това не ми харесва . Гарнитурката е поръчана вече да
е оригинал /не при дилър/ . Въпроса ми е - при сваляне на горния ангренажен капак /№1/ , задължително ли се сменя и
гарнитурата №14 зад капака. В един ТИС /онлайн/ , дават да се нанася силикон само в ъглите на снадките .
На гарнитури №13 и 14 допустимо ли е да се нанася силикон от двете страни или няма нужда от това.
Сменил съм масло ,филтър ,свещи и задни накладки +датчика им за сега . Предстои смяна на бензинов филтър ,предни
накладки - купени са ,чакат оправяне на времето.
Традиционните болести за Е46 - светеща жълта лампа за около 10 сек. при старт и лекото тупкане /понякога/ отзад и
при мен са налице. Ще търся решение на това в бъдеще при наличие на повече финансов ресурс.
Червената лампа на беговете също свети , предполагам че е мат-сензора в пасажерската седалка , но за по точно си
иска диагностика . Моля ако някой от Бургас чете фермана ми да даде координати къде и кой ще ми свърши работа за
нормално заплащане относно трайното изгасяне на лампата.
Благодаря предварително , дано пиша в правилната тема и раздел
От близо две седмици се кефя на моята нова придобивка - Е46 бензин , търсих 318 ка , но в крайна сметка
взех 316 ка , понеже се случи изключително запазена като купе ,салон , багажник , с пълен набор ключове и
изобщо всичко което е сложено от завода си стоеше непокътнато по местата . Колата е произведена 10.1999 г. с
по новите ромбоидни ключове - отделно отваряне на багажник , сваляне / вдигане на 4-те стъкла от ключа ,подлакътник. За сега всичко предвидено като екстри в салона работи , парното е направо сахара вътре , климатроника
духна студено при огледа и пробите на място , но за него оценките ще са през лятото. Возията много стегната
и приятна без грам луфтове за сега , трансмисията не се обажда откъм виене , скоростите си влизат точно , но
ми се струва че самия ход на лоста може да бъде и по лек /приемам съвети относно това/.
Мотора сутрин студен пали на 3-я оборот , загрят на 1-я. Работи на място без да клати оборотомера .
Джанти оригинални 17-ки , стил 44 мисля че се водят в отлично състояние , гумите 225/45/17 почти нови ,но
чисто летни и сега в тоя сняг не смея да я карам.

Може би малко големички идват тия 17-ки за 105 коньовото моторче , но пък отварят яко визията .
Така , естествено не може и без никакви проблеми и забележки - вече успях да ремонтирам вторичната въздушна
помпа - виеше при студен старт на умряло , причината беше в нитовете - бяха с полуоткъснати глави , от там вибрации.
Смяната им с 4мм. болтове и гайки реши веднага проблема , като отворих помпата вътре беше като нова , явно запорния
клапан към изпускателния колектор си работи коректно.
Другото което ми предстои е смяна на ето тази http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL11&mospid=47628&btnr=11_2063&hg=11&fg=10 гумена гарнитурка №12 от схемата. Явно вече е дървена и пуска малко масло точно в
долния си край което масло отива върху компресора на климата , а това не ми харесва . Гарнитурката е поръчана вече да
е оригинал /не при дилър/ . Въпроса ми е - при сваляне на горния ангренажен капак /№1/ , задължително ли се сменя и
гарнитурата №14 зад капака. В един ТИС /онлайн/ , дават да се нанася силикон само в ъглите на снадките .
На гарнитури №13 и 14 допустимо ли е да се нанася силикон от двете страни или няма нужда от това.
Сменил съм масло ,филтър ,свещи и задни накладки +датчика им за сега . Предстои смяна на бензинов филтър ,предни
накладки - купени са ,чакат оправяне на времето.
Традиционните болести за Е46 - светеща жълта лампа за около 10 сек. при старт и лекото тупкане /понякога/ отзад и
при мен са налице. Ще търся решение на това в бъдеще при наличие на повече финансов ресурс.
Червената лампа на беговете също свети , предполагам че е мат-сензора в пасажерската седалка , но за по точно си
иска диагностика . Моля ако някой от Бургас чете фермана ми да даде координати къде и кой ще ми свърши работа за
нормално заплащане относно трайното изгасяне на лампата.
Благодаря предварително , дано пиша в правилната тема и раздел

- karnak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 254
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: BURGAS
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Boeing
Re: Няколко въпроса от начинаещ
коелга 13,14 гарнитура са метални и може да не се сменят,само тънко се мажат със силикон!За лампата дето свети не си уточнил коя е ,но предполагам,че е лампата на аладин (жълта) детска болест при М43
нивомерния датчик в картера, скъпичък беше по спомен

- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Няколко въпроса от начинаещ
Колега кажи за кви пари си я взел тази кола,че болежките й ми се струват доста 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Няколко въпроса от начинаещ
Честито колега със здраве да я караш
Нищо му няма на колата какви болежки има?
Нормално една лампа на бега и да му тече масло от тая гарнитура.

S7 написа:Колега кажи за кви пари си я взел тази кола,че болежките й ми се струват доста
Нищо му няма на колата какви болежки има?
Нормално една лампа на бега и да му тече масло от тая гарнитура.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Няколко въпроса от начинаещ
karnak написа:коелга 13,14 гарнитура са метални и може да не се сменят,само тънко се мажат със силикон!За лампата дето свети не си уточнил коя е ,но предполагам,че е лампата на аладин (жълта) детска болест при М43нивомерния датчик в картера, скъпичък беше по спомен
Мерси мн. градски , и аз подозирах че са метални тия гарнитури / в каталога ги дават STEEL / . Проблема с
много лекото омасляване не е от тях , а от гумената между горния и долния ангренажен капак , но за да я
сменя тая гумичка ще се наложи да свалям капака на клапаните и горния ангр. капак на който е термостата . Та
интересуваше ме именно тази гарнитурка /която се оказва метална/ дали задължително се сменя . Е , оказва
се че не е задължително , малко силиконче и готово. Иначе други омаслявания за близо 700 км. които съм
минал до сега не съм забелязал.
За жълтата лампа съм писал че като запаля примерно ,след 5 - 7 сек. светва и след 10-на сек. угасва и повече
не свети . На следващо палене всичко се повтаря . След доста четене по форума и по други места ми стана ясно
че е доста често срещан проблем и се лекува само с нов датчик - задължително оригинал ХЕЛЛА. Обаче цената
му е доста солена.
Единствената лампа която остава да свети на таблото ми след стартиране на мотора е тази червената за аербеците.
Знам че се гаси само със апаратура и затова попитах в горния си пост къде и кой в Бургас може да ми свърши работа
за нормално заплащане. Това е за сега ,иначе като цяло съм доволен от колицата.
Next написа:Честито колега със здраве да я караш![]()
Мерси колега за пожеланията , да е жив и здрав и форума който много ми
помогна при избора на първото ми БМВ. Не е евтина за поддържане кола ,но
пък кефа да я кара човек е голям . А кеф цена няма...

- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Няколко въпроса от начинаещ
Болежки чак не бих казал, че има колата...Смешни неща има за правене в сравнение с дизел на старо 

Re: Няколко въпроса от начинаещ
Колега промени заглавието на темата така, че да насочва към конкретния проблем, който те интересува, защото сега темата си е за заключване. Би трябвало да използваш тази viewtopic.php?f=34&t=211791
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Няколко въпроса от начинаещ
© написа:Колега промени заглавието на темата така, че да насочва към конкретния проблем, който те интересува, защото сега темата си е за заключване. Би трябвало да използваш тази viewtopic.php?f=34&t=211791
Точно темата " Моята нова придобивка" четях и в нея се опитах да пусна поста си , но явно нещо съм объркал

Извинявам се за което.
- NIKMAN
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 202
- Регистриран на: 23.11.2010
- Местоположение: Ел Марконе
- Пол: Мъж
- Кара: E46i
Re: Няколко въпроса от начинаещ
Честито колега, със здраве и с кеф да си я караш моята колица е същата и беше и е абсолютно със същите проблеми, които се решават без проблем, само с малко парички. 



9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани