Въпрос за чип?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Въпрос за чип?
Здравейте колеги пиша от името на един приятел. Та по въпроса, значи той има BMW Е46 330cd 204кс. та мисли да му слага чип за около 300-400лв. Вие какво ще кажете?
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Въпрос за чип?
Че е луд да слага на тази кола чип
иначе те толкова си вървят по принцип 


Re: Въпрос за чип?
та за какво му е чип на такава кола... не върви ли ???тя си има достатъчно коне
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Kalinski
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 262
- Регистриран на: 10.10.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA+чип
- Мечтае да кара: черно М6
Re: Въпрос за чип?
1во си задай въпроса правилно. Питаш дали цената е добра ? Или дали има смисъл да слага?
Има чипове от 200лв. има такива и от 1000лв. според зависи каде отидеш.
Иначе аз също смятам , че на 204 кобили няма смисъл. Ще стане максимум 250 коня. Тя и без чип си е самолет. Споделям мнението на колегите.
Има чипове от 200лв. има такива и от 1000лв. според зависи каде отидеш.
Иначе аз също смятам , че на 204 кобили няма смисъл. Ще стане максимум 250 коня. Тя и без чип си е самолет. Споделям мнението на колегите.
- Krasimir19
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 11.04.2010
- Местоположение: Planet Roterende
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 136hp И BMW 530XiA 258hp
Re: Въпрос за чип?
Абее мисля че няма да е лошо но да е сложен при читав майстор и да е читав чипа. Е 204 конски сили са добре ама къде са 250
.

- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Въпрос за чип?
Значи въпроса ми е дали има някаква опасност нещо да се прецака след време и изобщо добре ли ще му е на мотора с чип? Относто цената просто казах до колко пари е гледал



- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Въпрос за чип?
Кажи му на твоя приятел да закара колата да му направят един хубав преглед и ако всичко му е наред да я чипосва без да му мисли
Гарантирам много приятни изживявания със старата "нова кола" 


Si non confectus, non reficiat.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Въпрос за чип?
Zagy написа:Кажи му на твоя приятел да закара колата да му направят един хубав преглед и ако всичко му е наред да я чипосва без да му мислиГарантирам много приятни изживявания със старата "нова кола"
Значи няма някакви опасности за турбината или двигателя?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Въпрос за чип?
Опасност има и без чип, а с чип натоварването е по-голямо. Затова ти казах да му предадеш да закара колата на преглед - ако всичко е наред да слага чип. Сипва само хубаво масло и го сменя на 12К км, кара само с хубава нафта, чат-пат по някоя добавка и не би трябвало да има проблеми.
Si non confectus, non reficiat.
- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Въпрос за чип?
Ахам добре! Само да добавя, че окачването и всички елементи са ///М



- tosh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше BMW F36 420xD GC, E90 320d
- Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)
- Детайли за колата: Сега се радвам на G11 740d XDrive LCI
Re: Въпрос за чип?
HackeD написа:Zagy написа:Кажи му на твоя приятел да закара колата да му направят един хубав преглед и ако всичко му е наред да я чипосва без да му мислиГарантирам много приятни изживявания със старата "нова кола"
Значи няма някакви опасности за турбината или двигателя?
Колега прочети тази тема
Естествено винаги ще има две мнения относно надеждността на чиптунинга. Някои казват, че вреди на мотора понеже го поизпържва и му скъсява живота, други казват, че по-принцип е по-добре с чип понеже заводски моторите били ограничени да работят не на оптималния си режим за да се впишат с нормите за емисиите на изг. газове. Истината е някъде там. Доколкото знам има различни чипове с различен ефект върху мощност и разход. Може би трябва да се избере този който не извлича максимума от мотора, а някакво средно положение.
Успех!
- ckrumov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 21.04.2008
- Местоположение: София
- Кара: f31, 320D
- Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)
Re: Въпрос за чип?
Колеги аз карам 320d /136к.с./ с чип от 3 години вече. Така я взех. Да, колата е по- пъргава. Това е ясно. Като макс скорост, няма голяма разлика, защото влиза в червеното и умира на 215км/час. Без чип пак ще прави 210 
Разходът при нормално каране, мисля, че не се променя.
Иначе за 60 000 смених съединител 2 пъти, последния път с маховика... засега проблеми с мотора и турбото съм нямал, но колегата, с който ходихме заедно да си ги чипосваме на следващия месец счупи турбината. Разбира се, казаха му, че тя си е била заминала и без това. Та сега си сменям маслото на 10000км., иначе сигурно щях да чакам още малко; Гледам преди да я гася, ако съм я натоварвал повечко, да изчаквам 1 минута на празен ход; Смених и тампона дифа; Ще кажете: Ми то и без чип тия неща си заминават... Еми да, но с чип се амортизира всичко по- бързо.
Та общо взето ако не беше заварено положението с чипа, мисля че нямаше да си го правя. Обичам бързите скорости, но заводското си е заводско. Хората са изчислили частите за определена мощност, а ние искаме да работят на 130% по нашите пътища, с нашите горива и всичко да ок...
П.С. Да не говорим, че 204 к.с. са повече от достатъчни за това купе!

Разходът при нормално каране, мисля, че не се променя.
Иначе за 60 000 смених съединител 2 пъти, последния път с маховика... засега проблеми с мотора и турбото съм нямал, но колегата, с който ходихме заедно да си ги чипосваме на следващия месец счупи турбината. Разбира се, казаха му, че тя си е била заминала и без това. Та сега си сменям маслото на 10000км., иначе сигурно щях да чакам още малко; Гледам преди да я гася, ако съм я натоварвал повечко, да изчаквам 1 минута на празен ход; Смених и тампона дифа; Ще кажете: Ми то и без чип тия неща си заминават... Еми да, но с чип се амортизира всичко по- бързо.
Та общо взето ако не беше заварено положението с чипа, мисля че нямаше да си го правя. Обичам бързите скорости, но заводското си е заводско. Хората са изчислили частите за определена мощност, а ние искаме да работят на 130% по нашите пътища, с нашите горива и всичко да ок...
П.С. Да не говорим, че 204 к.с. са повече от достатъчни за това купе!
- tani bojilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 348
- Регистриран на: 3.04.2010
- Местоположение: Банкя
- Пол: Мъж
- Кара: е 46 320д 136кс + чип
Re: Въпрос за чип?
Колега май наистина не си я карал без чип.ckrumov написа:Колеги аз карам 320d /136к.с./ с чип от 3 години вече. Така я взех. Да, колата е по- пъргава. Това е ясно. Като макс скорост, няма голяма разлика, защото влиза в червеното и умира на 215км/час. Без чип пак ще прави 210
Разходът при нормално каране, мисля, че не се променя.
Иначе за 60 000 смених съединител 2 пъти, последния път с маховика... засега проблеми с мотора и турбото съм нямал, но колегата, с който ходихме заедно да си ги чипосваме на следващия месец счупи турбината. Разбира се, казаха му, че тя си е била заминала и без това. Та сега си сменям маслото на 10000км., иначе сигурно щях да чакам още малко; Гледам преди да я гася, ако съм я натоварвал повечко, да изчаквам 1 минута на празен ход; Смених и тампона дифа; Ще кажете: Ми то и без чип тия неща си заминават... Еми да, но с чип се амортизира всичко по- бързо.
Та общо взето ако не беше заварено положението с чипа, мисля че нямаше да си го правя. Обичам бързите скорости, но заводското си е заводско. Хората са изчислили частите за определена мощност, а ние искаме да работят на 130% по нашите пътища, с нашите горива и всичко да ок...
П.С. Да не говорим, че 204 к.с. са повече от достатъчни за това купе!
Тя направо е друга колаckrumov написа:Да, колата е по- пъргава

За един месец ремапа няма как да счупи ЧИТАВА турбина.Към автора:казвай му на твоя познат да я чипва(при кадърен човек разбира се)и да не се плашиckrumov написа: но колегата, с който ходихме заедно да си ги чипосваме на следващия месец счупи турбината.

- HackeD
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 851
- Регистриран на: 11.11.2010
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E92 330D
Re: Въпрос за чип?
Мерси на всички за съветите казах му да отиде на преглед и ако всичко е наред както спомена колегата @Zagy да слага чипа




- kalkana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 89
- Регистриран на: 28.11.2010
- Местоположение: Varna, Stara Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330Ci
Re: Въпрос за чип?
ckrumov написа:П.С. Да не говорим, че 204 к.с. са повече от достатъчни за това купе!
По твоята логика не трябва да има М3 или 330i, колкото повече кончета толкова по-добре

Ако се кара нормално колата, не би трябвало да има никакви проблеми, но ако се кара като служебна чипа ще помогне доста по-бързо да и се *** мамата.

50 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани