Сериозен проблем!Помощ!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Сериозен проблем!Помощ!
Както доста от вас сигурно знаят съм собственик на 320д от около 3 месеца!
Но от около месец имам отвратителен проблем с колата!
Бях в Камор,Юве,Бош и около 10-ина места още!
Проблемът с следния:
При работа на место без причина и независимо дали на Д,Р,.. колата се разтриса и гасне!
В компютъра седи грешка гласяща:
Low Rail Pressure
намерих майстор който успя да свали всички (3-те) помпи по рейла и да ги измери и не е от там проблема,та той стигна до следното заключение:
клапан за обратно налягане (към резервоара)
на 90% че той понякога бърка командите си
да ама той е към 500лв.!!!
та затова пиша тук
след 1 месец главоболия се търси такъв клапан да пробваме дали е той преди да го купя
ИЛИ
човек с такава кола на да дойде и да пробваме да сложим от друга 320д с М47 мотор и да видим пак ще има ли грешката!
Разбира се ще си платя за услугата на който се навие на тази странна операция както и поемам каквато каже гаранция че по колата няма да се причини повреда!
Ще съм много благодарен,ако ли няма кой да се отзове отивам купувам го и се надявам да не е руска рулетка! :
Но от около месец имам отвратителен проблем с колата!
Бях в Камор,Юве,Бош и около 10-ина места още!
Проблемът с следния:
При работа на место без причина и независимо дали на Д,Р,.. колата се разтриса и гасне!
В компютъра седи грешка гласяща:
Low Rail Pressure
намерих майстор който успя да свали всички (3-те) помпи по рейла и да ги измери и не е от там проблема,та той стигна до следното заключение:
клапан за обратно налягане (към резервоара)
на 90% че той понякога бърка командите си
да ама той е към 500лв.!!!
та затова пиша тук
след 1 месец главоболия се търси такъв клапан да пробваме дали е той преди да го купя
ИЛИ
човек с такава кола на да дойде и да пробваме да сложим от друга 320д с М47 мотор и да видим пак ще има ли грешката!
Разбира се ще си платя за услугата на който се навие на тази странна операция както и поемам каквато каже гаранция че по колата няма да се причини повреда!
Ще съм много благодарен,ако ли няма кой да се отзове отивам купувам го и се надявам да не е руска рулетка! :

кофти работа е това с налягането
възможно е да е от този клапан!
аз лично не се наемам да направим
тая гимнастика единствено поради
това че колата ми е гаранционна
и да не стане някоя пунта после!
Иначе няма какъв друг да е проблема
при положение че помпите работят
(не знаех че са три)
другата възможност е да имаш някъде
пробив в системата ама тогава щеше
да е мазало
успех и дано с това се реши този
неприатен проблем!
възможно е да е от този клапан!
аз лично не се наемам да направим
тая гимнастика единствено поради
това че колата ми е гаранционна
и да не стане някоя пунта после!
Иначе няма какъв друг да е проблема
при положение че помпите работят
(не знаех че са три)

другата възможност е да имаш някъде
пробив в системата ама тогава щеше
да е мазало

успех и дано с това се реши този
неприатен проблем!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Aurora написа:пробвай да говорищ с някой от моргите да ти дадат частта срещу залог за един ден да пробваш в сервиза.
Да бе Дмитри ама къде да намеря такъв клапан?


- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
naskoksan написа:аз лично не се наемам да направим
тая гимнастика единствено поради
това че колата ми е гаранционна
и да не стане някоя пунта после!
!
сложете го клапана на твойта кола и ако е от него направо отиваш да ти го минат по гаранция.....
- rtzankov
- Ценко изложбения
-
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Cobra написа:Aurora написа:пробвай да говорищ с някой от моргите да ти дадат частта срещу залог за един ден да пробваш в сервиза.
Да бе Дмитри ама къде да намеря такъв клапан?![]()
Провери ли в Гевегелйски




R.I.P Landikar
- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Хахах... Съжалявам, че ще ви нахраня, отнася се генерално за всички, които се опитват да "побългарят" частите по колите си и да ги сменят с жигулови такива, където е възможно :
Когато човек си купува такава кола, трябва да премисли добре преди това дали може да я поддържа, а не само дали ще може да и плаща бензина, защото една кола не се плаши от каране, а от поддържане. Колко пъти съм виждал по този начин окепазени коли, колко пъти ми се е късало сърцето... Може ли бе хора... Е46 ме накара да се влюбя в тази марка, хайде малко повече уважение към този модел?
Значи, Кобра, виждам, че не си тръгнал да правиш зулуми, но те стават точни по този начин - как да спестим някоя друга стотинка. Такива невероятни коли съм виждал, попадали при такива невероятни собственици... Плакало ми се е често. Обикновено при покупката на такава кола (специално за БМВ става дума, защото това не е кола, а светиня
) трябва да имаш поне още два пъти по толкова приготвени пари за части... Каквото и да си говорим, БМВ са капризни коли, почти негодни за нашите пътища, но веднъж като си решил да си купиш такава кола, трябва да си понесеш последствията. Знам, че това важи за повечето в този форум... За жалост
Кобра, извинявай, че ти осрах темата с този офф-топик, но не досетих от "зор-заман да не се дадат 5 лева повече" какво може да стане. Обичайте си колите и те ще ви отвърнат със същото. А БМВ отвръща с много по-специална обич, отколкото останалите коли. Кажете ми, че съм луд, обсебен, т.н. - истина ви думам, от личен опит говоря.
...
And the moral of today's story is : Петицата е повече зелена, отколкото дълга

Когато човек си купува такава кола, трябва да премисли добре преди това дали може да я поддържа, а не само дали ще може да и плаща бензина, защото една кола не се плаши от каране, а от поддържане. Колко пъти съм виждал по този начин окепазени коли, колко пъти ми се е късало сърцето... Може ли бе хора... Е46 ме накара да се влюбя в тази марка, хайде малко повече уважение към този модел?
Значи, Кобра, виждам, че не си тръгнал да правиш зулуми, но те стават точни по този начин - как да спестим някоя друга стотинка. Такива невероятни коли съм виждал, попадали при такива невероятни собственици... Плакало ми се е често. Обикновено при покупката на такава кола (специално за БМВ става дума, защото това не е кола, а светиня


Кобра, извинявай, че ти осрах темата с този офф-топик, но не досетих от "зор-заман да не се дадат 5 лева повече" какво може да стане. Обичайте си колите и те ще ви отвърнат със същото. А БМВ отвръща с много по-специална обич, отколкото останалите коли. Кажете ми, че съм луд, обсебен, т.н. - истина ви думам, от личен опит говоря.
...
And the moral of today's story is : Петицата е повече зелена, отколкото дълга



MORE BEER!
- deliveryman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
[quote="Azrail"]Хахах... Съжалявам, че ще ви нахраня, отнася се генерално за всички, които се опитват да "побългарят" частите по колите си и да ги сменят с жигулови такива, където е възможно :
quote]
напълно съм съгласен с теб....ма то манталитета на българина си е такъв,няма значение от марката на колата,може би при БМВ е по-силно изразено оти са по скъпи частите
quote]
напълно съм съгласен с теб....ма то манталитета на българина си е такъв,няма значение от марката на колата,може би при БМВ е по-силно изразено оти са по скъпи частите

- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
Aзрайл колега,точно това за мен не се отнася-аз прари за това не пестя-затова и не съм тръгнал да взимам втора ръка-но не обичам да давам пари и напразно-разбирам ти и коментара но точно тук-където търся помощ е доста напразен-
както,ако си беше направил труда да прочетеш съм обиколил всичко представителства в БГ и всички "майстори"-и никой дори и след коментара ми че не ме касаят парите не ми помогна опрях до тук-
помогни ми ТИ?Кажи какво от къде да купя,не за колко, и ще съм най-щастлив!
както,ако си беше направил труда да прочетеш съм обиколил всичко представителства в БГ и всички "майстори"-и никой дори и след коментара ми че не ме касаят парите не ми помогна опрях до тук-
помогни ми ТИ?Кажи какво от къде да купя,не за колко, и ще съм най-щастлив!

и кво му лошото да купуваш части втора ръка, все едно че, колите на повече от хората тук не са били втора ръка.
а дори и да са били нови... вече не са
Първо, което ми идва на ума че повечето (ако не всички) части, които не се водят за консуматив (диски накладки амортисери и т.п.) за предпочтение да се купуват втора ръка, защото оригинални са и са били за първоначално вграждане и средно ще изкарат повече от тези китайски боклуци. Това предполагам за никой не е тайна.
Отделна тема е тенекета имало случаи когато "новите" детали се различавали по дължина с няколко милиметра, а за крепежните отвори да не говорим кво става.
Вторият аргумент е цената: дисконт от 50% и на долу.
за кво изобщо говорим.
ако на някой му се иска да си дава кинтите за боклуците, няма проблем, само да не разправя, че все едно сме слагали части от жигула и какви сме били лоши. Това е съвсем друга опера.


Първо, което ми идва на ума че повечето (ако не всички) части, които не се водят за консуматив (диски накладки амортисери и т.п.) за предпочтение да се купуват втора ръка, защото оригинални са и са били за първоначално вграждане и средно ще изкарат повече от тези китайски боклуци. Това предполагам за никой не е тайна.
Отделна тема е тенекета имало случаи когато "новите" детали се различавали по дължина с няколко милиметра, а за крепежните отвори да не говорим кво става.
Вторият аргумент е цената: дисконт от 50% и на долу.
за кво изобщо говорим.
ако на някой му се иска да си дава кинтите за боклуците, няма проблем, само да не разправя, че все едно сме слагали части от жигула и какви сме били лоши. Това е съвсем друга опера.
И аз имах проблем с моята кола която е ТДС половин година ме тресе ама яко и аз търпеливо изучавах всеки симптом и го старвнявах някрая си купих новата част която струваше 1000 лв и се задоволих засега но неможах да направя тазаи маниполация която човека иска. Няма кой да си разтури колата за да прави експерименти. Ако някой е сигурен че ще се оправи от това то ще ти даде твърд отговор и ще бъде убедителен ако му плащаш за това ще си заложи нал малко името за което ние като клиенти нямаме избор или вярваме или търсиме друг.
Колега ако мислиш да си караш колицата няколко годинки съветвам те рискувай и си купи клапана .
Имаш два варианта;
Купуваш часта нова и колата ти се оправя и ти си щаслив собственик на е46 ако я купиш на старо пак ще се оправи но незнаеш до кога може и да не се оправи и пак там да е проблема а ти да си раздвоен. В крайна сметка по добре е да имаш една част нова от колкото на старо пък пак и рърси колая. успех
Колега ако мислиш да си караш колицата няколко годинки съветвам те рискувай и си купи клапана .
Имаш два варианта;
Купуваш часта нова и колата ти се оправя и ти си щаслив собственик на е46 ако я купиш на старо пак ще се оправи но незнаеш до кога може и да не се оправи и пак там да е проблема а ти да си раздвоен. В крайна сметка по добре е да имаш една част нова от колкото на старо пък пак и рърси колая. успех




- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Хм...
Кобра - най-голямо удоволствие бих помогнал, но не съм чак такъв разбирач, а пък като чуя за дизел и питам дали е заразно
Наистина, приемам забележката ти, но още в предното ми мнение отбелязах, че не те фиксирам теб. Просто се сетих и реших да ти се из...таковам в темата
За което още веднъж се извинявам...
Потърсих из нет-а - наистина "low rail pressure" е обикновено причинено от помпите, но след като са били прегледани и им няма нищо, ме кара да мисля, че е това, което ти е казал въпросният майстор. Най-много да те пратя в сервиза, където аз си правя колата - БЛЕЙЗ... Момчетата разбират, доволен съм за сега от тях. Ама... като е 90% сигурно че е оттам, за какво да даваш излишно пари за да ти го кажат същото...
За грешните пари съм абсолютно съгласен с теб, особено ако става дума за такава цифра трябва добре да се обмислят вариантите. Но така като гледам - голям избор нямаш май
Само провери дали е оттам 100%. Иди някъде, където няма да ти отрежат главата до кръстаи където разбират. Трудна работа, прав си, ама... Нямам какво повече да те посъветвам
Относно старите и новите части - стари оригинални - окей, ама 1. Защо са били сменени? и 2. Сигурен ли си още колко ще издържат? Ама 100%? За китайски изобщо няма да коментирам.
Кобра - най-голямо удоволствие бих помогнал, но не съм чак такъв разбирач, а пък като чуя за дизел и питам дали е заразно

Наистина, приемам забележката ти, но още в предното ми мнение отбелязах, че не те фиксирам теб. Просто се сетих и реших да ти се из...таковам в темата

Потърсих из нет-а - наистина "low rail pressure" е обикновено причинено от помпите, но след като са били прегледани и им няма нищо, ме кара да мисля, че е това, което ти е казал въпросният майстор. Най-много да те пратя в сервиза, където аз си правя колата - БЛЕЙЗ... Момчетата разбират, доволен съм за сега от тях. Ама... като е 90% сигурно че е оттам, за какво да даваш излишно пари за да ти го кажат същото...
За грешните пари съм абсолютно съгласен с теб, особено ако става дума за такава цифра трябва добре да се обмислят вариантите. Но така като гледам - голям избор нямаш май



Относно старите и новите части - стари оригинални - окей, ама 1. Защо са били сменени? и 2. Сигурен ли си още колко ще издържат? Ама 100%? За китайски изобщо няма да коментирам.
MORE BEER!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Що се отнася до този вид диагностика, то аз бих поверил колата си само на сервиза в Дару Кар!!!
За твоя проблем, май е по-добре да направиш нещо като проучване, т.е. да посетиш поне два различни сервиза, за да имаш някакво припокриване в диагнозите. Това определено ще бъде по-успокояващо. тъй като за наше огромно съжаление се работи на принципа "проба-грешка".
За втори сервиз можеш да избираш между ЮВЕ и БЛЕЙЗ, но и в двата ти препоръчвам да отидеш с наш човек, т.е. някой който им е клиент и чрез който ще ти обърнат повечко внимание, т.е. няма да те претупат!
Аз така бих постъпил, след което ще търся тази част на възможно най-ниската цена!
Успех!
За твоя проблем, май е по-добре да направиш нещо като проучване, т.е. да посетиш поне два различни сервиза, за да имаш някакво припокриване в диагнозите. Това определено ще бъде по-успокояващо. тъй като за наше огромно съжаление се работи на принципа "проба-грешка".
За втори сервиз можеш да избираш между ЮВЕ и БЛЕЙЗ, но и в двата ти препоръчвам да отидеш с наш човек, т.е. някой който им е клиент и чрез който ще ти обърнат повечко внимание, т.е. няма да те претупат!
Аз така бих постъпил, след което ще търся тази част на възможно най-ниската цена!
Успех!
- Cobra
- Turbo Pilot
-
- Мнения: 1628
- Регистриран на: 8.07.2004
- Местоположение: www.srautobg.com
- Пол: Мъж
- Кара: X5 F15 m50d,E30 TURBO
- Мечтае да кара: Това което си карам
ICE написа:Що се отнася до този вид диагностика, то аз бих поверил колата си само на сервиза в Дару Кар!!!
За твоя проблем, май е по-добре да направиш нещо като проучване, т.е. да посетиш поне два различни сервиза, за да имаш някакво припокриване в диагнозите. Това определено ще бъде по-успокояващо. тъй като за наше огромно съжаление се работи на принципа "проба-грешка".
За втори сервиз можеш да избираш между ЮВЕ и БЛЕЙЗ, но и в двата ти препоръчвам да отидеш с наш човек, т.е. някой който им е клиент и чрез който ще ти обърнат повечко внимание, т.е. няма да те претупат!
Аз така бих постъпил, след което ще търся тази част на възможно най-ниската цена!
Успех!
Диагностика на Дару ми е личен приятел.......толкова може човека

Юве .... да не казвам имена и там не съм от чужда фирма


Сега съм намерил един истински приятел с 2004-та Е46-ца който ще ми помогне и в Понеделник ще кажа какъв е резултата!
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани