Палене сутрин ?320д 2000 година

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW e46

Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от geveza » 21 Яну 2011, 15:31

Здравейте колеги,имам следния проблем:Сутрин паля трудно,свещите са сменени миналата зима,акумулатора е замерен и ми казаха,че е добър,от какво може да е ??

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от S7 » 21 Яну 2011, 16:17

Принципно не им пречи пак да са заминали свещите.След колко въртене пали и изпушва ли яко като запали?Също така огледай около маркучетата за обратната нафта дали е сухо!

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от Zagy » 21 Яну 2011, 16:28

Реле?
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW e46

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от geveza » 21 Яну 2011, 16:41

Не ми изпушва,еми прежарта 2-3 пати и тогава пали,а каде се намират тези маркучета за обратната нафта и как да проверя и релето,моля обяснете по-подробно,ако не да ходя на майистор. :paranoid:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от S7 » 21 Яну 2011, 17:32

Постепенно ли става запалването или от раз след толкова въртели? Маркучите се намират отгоре на двигателя до дюзите :yes: Може и въздух да гълта колата :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от katronski_br » 21 Яну 2011, 21:02

И аз имам подобен проблем но не се проявява сутрин а след седмица престой без да пипам колата. Сменени са ми свещи, реле , акомулатор, стартер. Паленето става постепенно.

Иначе при ежедневна употреба си пали от ряз.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от S7 » 21 Яну 2011, 21:19

katronski_br написа:И аз имам подобен проблем но не се проявява сутрин а след седмица престой без да пипам колата. Сменени са ми свещи, реле , акомулатор, стартер. Паленето става постепенно.

Иначе при ежедневна употреба си пали от ряз.


Провери и ти маркучите за обратната нафта.Иначе според мене имаш някаде малка дупчица от която смуче въздух...ако искаш смени колата :mhihi: сериозно смучеш въздух ама по малко,да не те отчайвам ама скоро ще стане по много :dunno:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от Zagy » 21 Яну 2011, 22:24

Наистина си погледни маркучетата за обратна нафта - може да се е сцепило някое от тях.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 7.12.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW e46
Мечтае да кара: BMW e46

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от geveza » 21 Яну 2011, 22:48

geveza написа:Постепенно ли става запалването или от раз след толкова въртели? Маркучите се намират отгоре на двигателя до дюзите Може и въздух да гълта колата
Постепенно ли става запалването или от раз след толкова въртели? Маркучите се намират отгоре на двигателя до дюзите :yes: Може и въздух да гълта колата :paranoid:
Ами не мога да преценя дали е изведнъж,смисал заварта ми 3 4 пъти и изведнъж бръм :mhihi: и пали,малко тапо обяснявам хаха извинявам се за което. :angel:


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от milennyc » 22 Яну 2011, 0:00

Смуче въздух и докато го изкара върти и не пали...... виж си маркучите .... кофти е ако смуче въздух от помпата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 17.12.2010
Пол: Мъж

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от van_helsing » 22 Яну 2011, 0:02

geveza написа:
geveza написа:Постепенно ли става запалването или от раз след толкова въртели? Маркучите се намират отгоре на двигателя до дюзите Може и въздух да гълта колата
Постепенно ли става запалването или от раз след толкова въртели? Маркучите се намират отгоре на двигателя до дюзите :yes: Може и въздух да гълта колата :paranoid:
Ами не мога да преценя дали е изведнъж,смисал заварта ми 3 4 пъти и изведнъж бръм :mhihi: и пали,малко тапо обяснявам хаха извинявам се за което. :angel:

Ако е маркуч ще мерише на нафта ,като пуснеш парното.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от shark1986 » 22 Яну 2011, 3:13

milennyc написа:Смуче въздух и докато го изкара върти и не пали...... виж си маркучите .... кофти е ако смуче въздух от помпата

От коя помпа може да смуче въздух??? :paranoid:
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от katronski_br » 22 Яну 2011, 5:03

според теб дали е маслената????? или може би водната???

S7 написа:
katronski_br написа:И аз имам подобен проблем но не се проявява сутрин а след седмица престой без да пипам колата. Сменени са ми свещи, реле , акомулатор, стартер. Паленето става постепенно.

Иначе при ежедневна употреба си пали от ряз.


Провери и ти маркучите за обратната нафта.Иначе според мене имаш някаде малка дупчица от която смуче въздух...ако искаш смени колата :mhihi: сериозно смучеш въздух ама по малко,да не те отчайвам ама скоро ще стане по много :dunno:



мерси колега, но за сега проблема не е фрапиращ, като ми допре ножа до кокъла ще иде в сервиз. обнадежди ме че не ГНП мерси за което.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от milennyc » 22 Яну 2011, 9:22

shark1986 написа:
milennyc написа:Смуче въздух и докато го изкара върти и не пали...... виж си маркучите .... кофти е ако смуче въздух от помпата

От коя помпа може да смуче въздух??? :paranoid:



ГНП-то и тя си има ремонтни комплекти........ а също така се износва хидравличната глава...... и от там пак смуче

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 598
Регистриран на: 4.04.2010
Местоположение: Мюнхен
Пол: Мъж
Кара: 320д Е46 136к.с
Мечтае да кара: BMW F10

Re: Палене сутрин ?320д 2000 година

Мнение от shark1986 » 22 Яну 2011, 13:46

milennyc написа:
shark1986 написа:
milennyc написа:Смуче въздух и докато го изкара върти и не пали...... виж си маркучите .... кофти е ако смуче въздух от помпата

От коя помпа може да смуче въздух??? :paranoid:



ГНП-то и тя си има ремонтни комплекти........ а също така се износва хидравличната глава...... и от там пак смуче

А защо е кофти проблем ако смучи от помпата?Скъп ли излиза ремонта и какво трябва да се смени на помпата?
ИзображениеИзображение

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook