проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1528
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Колеги, имате ли представа дали при N46 са поизчистени проблемите на N42? Двигателя се монтира в Е90, но тук темата е по-голяма и предполагам ще се получат повече отговори!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
На стр.67 от темата стана въпрос за различията /там погледни/, които реално погледнато с нищо не "отървават" N46 от проблемите на N42.
П.П. N46 присъства и в късните Е46.
П.П. N46 присъства и в късните Е46.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Светва EML на BMW 316 E46 116 к.с. 2004-мотор N46B18 компакт
Здравейте колеги, от няколко дни притежавам този автомобил. Когато го закупих, нямаше никакви проблеми. Изминах 10-15 км, температурата беше нормална ,изгасих го и след като го запалих след 3-4 минути светна чека и EML.Откачих клемата на акумулатора, след час я закачих, запалих и грешките изчезнаха до следващите 15 км. Ппочетохме я, грешка мотор на валтроник. Някой имал ли е такъв проблем, възможно ли е да е верига и ако е тя може ли да не се чува. Ако можете да дадете съвет благодаря предварително.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте колеги. Посах в темата за маслата за едни тестове, номсмятам, че ще е полезно и тук, тъй като са правени именно с н42. Става въпрос за измерване налягането на маслото на масло Мотул xcess 5w40 ll01 на преклонните 18000км. При 85гр налягането на празен ход е 2 бара, а с повишаване оборотите се покачва плавно, като при около 4000 об мин налягането достига до 6 бара, където и остава до прекъсвач
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Тъй като не успях да намеря начин да кача две снимки, правя го отделно. Това е налягането при 105гр. Забтавих да спомена, че мотора е на малко км и данните според мен могат да претендират за достоверни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Bmw e46 не пали !!!
Здравейте не стига ток до бензиновата помпа а също и на копчето за газ и на управлението за парното.Върти но не пали ,бушоните са здрави, някой някакви идеи?
Бмв е46-318-2001г. С газов инжекцион
Бмв е46-318-2001г. С газов инжекцион
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Bmw e46 не пали !!!
doki91 написа:Здравейте не стига ток до бензиновата помпа а също и на копчето за газ и на управлението за парното.Върти но не пали ,бушоните са здрави, някой някакви идеи?
Бмв е46-318-2001г. С газов инжекцион
А в кутията при компютъра гледа ли, бушон 3?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Трябва да се проследи веригата на захранване на газовото. Твърде вероятно да е от интервенция на газаджиите, нещо тяхно добавено. Вероятно релето, което прекъсва бензиновата помпа ( ако има такова) не се храни, на същия плюс е и еку-то на газовото и съответно диода не светва. Класическа газова дивотия
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Добър ден колеги,
карам n42b18 и вчера стана нещо с колата.
При палене ми светна червената лампа за маслото изгасих мотора и пак запалих. пак светна лампата и работеше така окол 10 секунди. Подадох малко газ и колата се изгаси не иска да запали повече. От какво може да е. Можели да е флезнала в авариен режим или датчика за налягане на маслото да се е прецакал и зареди това да не пали. Попитах един двама и ми казват че маслената помпа е повредена и зареди това не може да запали. Моля помогнете.
карам n42b18 и вчера стана нещо с колата.
При палене ми светна червената лампа за маслото изгасих мотора и пак запалих. пак светна лампата и работеше така окол 10 секунди. Подадох малко газ и колата се изгаси не иска да запали повече. От какво може да е. Можели да е флезнала в авариен режим или датчика за налягане на маслото да се е прецакал и зареди това да не пали. Попитах един двама и ми казват че маслената помпа е повредена и зареди това не може да запали. Моля помогнете.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Как така ги форсирате тез мотори когато няма налягане на маслото бе колеги. Кви са тея дивотии? Имало е само проблем маслена помпа, да. Сега вече може и да е боза, то на такова си и мирише, де.
Какво значи не пали? Върти и не пали или изобщо не превърта?
Какво значи не пали? Върти и не пали или изобщо не превърта?
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,
На диагностика ми излезна грешка 27B8 - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, интерено е че в описаноето ми излиза само температура. Дали Мап сензора е дефектирал или да търся някъде другаде проблема според вас, колата е с ГИ. Благодаря на всички отзовали се
На диагностика ми излезна грешка 27B8 - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, интерено е че в описаноето ми излиза само температура. Дали Мап сензора е дефектирал или да търся някъде другаде проблема според вас, колата е с ГИ. Благодаря на всички отзовали се
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Dido2020 на 09 Юли 2020, 23:04, променена общо 1 път
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
издържат доста без масло , тествано е.Не че трябва ама за науката.Върти ли в момента?
Цедката е пластмасова от нещо подобно на лъжички за кафе.Чупи се и всичко в помпата.Оста се къса и няма мазане.Сама че се чуват доста шумове от мотора.Най-вече от валветроника.Като замине някой лагер шума вече е доста силен тътен.
Цедката е пластмасова от нещо подобно на лъжички за кафе.Чупи се и всичко в помпата.Оста се къса и няма мазане.Сама че се чуват доста шумове от мотора.Най-вече от валветроника.Като замине някой лагер шума вече е доста силен тътен.
- kpacKoOo
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 76
- Регистриран на: 28.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 318Ci
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте
Някой има ли представа къде във Варна (или околността) могат да ми направят прословутия ъпдейт на софтуера на колата, откъдето разбирам идва проблема с трудното палене когато колата е полузагряла (когато стрелката на температурата е в синия сектор колата пали много трудно и оборотите играят) .
Питах на 2-3 места никой не иска да се захване с тая работа. Обесняват ми, че имало опасност да изгорят някакви модули и колата повече да не запали. Има ли такъв вариант
Някой има ли представа къде във Варна (или околността) могат да ми направят прословутия ъпдейт на софтуера на колата, откъдето разбирам идва проблема с трудното палене когато колата е полузагряла (когато стрелката на температурата е в синия сектор колата пали много трудно и оборотите играят) .
Питах на 2-3 места никой не иска да се захване с тая работа. Обесняват ми, че имало опасност да изгорят някакви модули и колата повече да не запали. Има ли такъв вариант
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
kpacKoOo написа:Здравейте
Някой има ли представа къде във Варна (или околността) могат да ми направят прословутия ъпдейт на софтуера на колата, откъдето разбирам идва проблема с трудното палене когато колата е полузагряла (когато стрелката на температурата е в синия сектор колата пали много трудно и оборотите играят) .
Питах на 2-3 места никой не иска да се захване с тая работа. Обесняват ми, че имало опасност да изгорят някакви модули и колата повече да не запали. Има ли такъв вариант
Нищо подобно - колата може да не запали ако се прекъсне процеса от пад в напрежението на акумулатора или заспиване/угасване/ на лаптопа. За тая цел се включват зарядни устройства по време на преинсталацията и се изключват всякакви спящи режими. Нищо не "гори" Ако човек разполага с нужния софтуер и знае какво прави, работата става без всякакви проблеми.
Случвало ми се е преди години - бях забравил че съм настроил лаптопа да заспива на 15-тата минута. Веселба. После се наложи два пъти пак да пусна преинсталация за да нареди файла.
П.П. Това с проблемното палене - не е сериозно да се отдава на софтуера. Освен в случай че колата е вече без катализатори, а продължава да бъде със софт Евро3-4.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани