проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ildivvy » 22 Юни 2020, 14:50

Колеги, имате ли представа дали при N46 са поизчистени проблемите на N42? Двигателя се монтира в Е90, но тук темата е по-голяма и предполагам ще се получат повече отговори!
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 22 Юни 2020, 16:09

На стр.67 от темата стана въпрос за различията /там погледни/, които реално погледнато с нищо не "отървават" N46 от проблемите на N42.
П.П. N46 присъства и в късните Е46.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 12.06.2020
Пол: Мъж

Светва EML на BMW 316 E46 116 к.с. 2004-мотор N46B18 компакт

Мнение от Stanie » 23 Юни 2020, 18:51

Здравейте колеги, от няколко дни притежавам този автомобил. Когато го закупих, нямаше никакви проблеми. Изминах 10-15 км, температурата беше нормална ,изгасих го и след като го запалих след 3-4 минути светна чека и EML.Откачих клемата на акумулатора, след час я закачих, запалих и грешките изчезнаха до следващите 15 км. Ппочетохме я, грешка мотор на валтроник. Някой имал ли е такъв проблем, възможно ли е да е верига и ако е тя може ли да не се чува. Ако можете да дадете съвет благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 24 Юни 2020, 23:46

Здравейте колеги. Посах в темата за маслата за едни тестове, номсмятам, че ще е полезно и тук, тъй като са правени именно с н42. Става въпрос за измерване налягането на маслото на масло Мотул xcess 5w40 ll01 на преклонните 18000км. При 85гр налягането на празен ход е 2 бара, а с повишаване оборотите се покачва плавно, като при около 4000 об мин налягането достига до 6 бара, където и остава до прекъсвач
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 24 Юни 2020, 23:50

Тъй като не успях да намеря начин да кача две снимки, правя го отделно. Това е налягането при 105гр. Забтавих да спомена, че мотора е на малко км и данните според мен могат да претендират за достоверни
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.07.2020

Bmw e46 не пали !!!

Мнение от doki91 » 05 Юли 2020, 22:28

Здравейте не стига ток до бензиновата помпа а също и на копчето за газ и на управлението за парното.Върти но не пали ,бушоните са здрави, някой някакви идеи?
Бмв е46-318-2001г. С газов инжекцион

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Bmw e46 не пали !!!

Мнение от The Heartlistener » 06 Юли 2020, 16:05

doki91 написа:Здравейте не стига ток до бензиновата помпа а също и на копчето за газ и на управлението за парното.Върти но не пали ,бушоните са здрави, някой някакви идеи?
Бмв е46-318-2001г. С газов инжекцион

А в кутията при компютъра гледа ли, бушон 3?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 06 Юли 2020, 19:01

реле

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 06 Юли 2020, 19:51

Трябва да се проследи веригата на захранване на газовото. Твърде вероятно да е от интервенция на газаджиите, нещо тяхно добавено. Вероятно релето, което прекъсва бензиновата помпа ( ако има такова) не се храни, на същия плюс е и еку-то на газовото и съответно диода не светва. Класическа газова дивотия
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 11.02.2019
Пол: Мъж

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от rosen.93 » 07 Юли 2020, 13:32

Добър ден колеги,
карам n42b18 и вчера стана нещо с колата.
При палене ми светна червената лампа за маслото изгасих мотора и пак запалих. пак светна лампата и работеше така окол 10 секунди. Подадох малко газ и колата се изгаси не иска да запали повече. От какво може да е. Можели да е флезнала в авариен режим или датчика за налягане на маслото да се е прецакал и зареди това да не пали. Попитах един двама и ми казват че маслената помпа е повредена и зареди това не може да запали. Моля помогнете.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1697
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ivoaudi » 08 Юли 2020, 16:34

Как така ги форсирате тез мотори когато няма налягане на маслото бе колеги. Кви са тея дивотии? Имало е само проблем маслена помпа, да. Сега вече може и да е боза, то на такова си и мирише, де.
Какво значи не пали? Върти и не пали или изобщо не превърта?
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 18.06.2020

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Dido2020 » 08 Юли 2020, 17:53

Здравейте,
На диагностика ми излезна грешка 27B8 - Plausibilitaet Differenzdrucksensor, интерено е че в описаноето ми излиза само температура. Дали Мап сензора е дефектирал или да търся някъде другаде проблема според вас, колата е с ГИ. Благодаря на всички отзовали се
Capture.PNG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Dido2020 на 09 Юли 2020, 23:04, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 283
Регистриран на: 12.11.2011
Кара: Х6 g06
Мечтае да кара: isetta
Детайли за колата: 4,0i

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от dentamed » 08 Юли 2020, 20:06

издържат доста без масло :lol:, тествано е.Не че трябва ама за науката.Върти ли в момента?
Цедката е пластмасова от нещо подобно на лъжички за кафе.Чупи се и всичко в помпата.Оста се къса и няма мазане.Сама че се чуват доста шумове от мотора.Най-вече от валветроника.Като замине някой лагер шума вече е доста силен тътен.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 28.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е46 318Ci

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от kpacKoOo » 24 Юли 2020, 14:51

Здравейте
Някой има ли представа къде във Варна (или околността) могат да ми направят прословутия ъпдейт на софтуера на колата, откъдето разбирам идва проблема с трудното палене когато колата е полузагряла (когато стрелката на температурата е в синия сектор колата пали много трудно и оборотите играят) .
Питах на 2-3 места никой не иска да се захване с тая работа. Обесняват ми, че имало опасност да изгорят някакви модули и колата повече да не запали. Има ли такъв вариант

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 24 Юли 2020, 16:40

kpacKoOo написа:Здравейте
Някой има ли представа къде във Варна (или околността) могат да ми направят прословутия ъпдейт на софтуера на колата, откъдето разбирам идва проблема с трудното палене когато колата е полузагряла (когато стрелката на температурата е в синия сектор колата пали много трудно и оборотите играят) .
Питах на 2-3 места никой не иска да се захване с тая работа. Обесняват ми, че имало опасност да изгорят някакви модули и колата повече да не запали. Има ли такъв вариант

Нищо подобно - колата може да не запали ако се прекъсне процеса от пад в напрежението на акумулатора или заспиване/угасване/ на лаптопа. За тая цел се включват зарядни устройства по време на преинсталацията и се изключват всякакви спящи режими. Нищо не "гори" :mhihi: Ако човек разполага с нужния софтуер и знае какво прави, работата става без всякакви проблеми.
Случвало ми се е преди години - бях забравил че съм настроил лаптопа да заспива на 15-тата минута. Веселба. После се наложи два пъти пак да пусна преинсталация за да нареди файла.
П.П. Това с проблемното палене - не е сериозно да се отдава на софтуера. Освен в случай че колата е вече без катализатори, а продължава да бъде със софт Евро3-4.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook