проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте! Да се похваля и да дам кураж на хората, които обмислят смяна на гумички на клапаните на n42. Получава се манипулацията, но трябва да се внимава много и да не се бърза. Смених и веригата и се оказа, че т.нар. банани имат отчупени парчета в долната част. Предполагам, че е моя грешка при въртене на коляновия вал и откачена верига. Смених и друго каквото беше удобно за смяна. При поставяне на валвтроника обратно, въпреки вниманието, което обърнах, не съм го поставил добре и трябваше да наместя една пружина. Тампоните на мотора също бяха зле. След всичко свършено съм доста доволен от крайния резултат поне на този етап.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Остава ти един термостат да смениш с по-хладен и имаш действителен шанс да караш безпроблемно бая време!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Мислех водната помпа и ролките на пистовия ремък да сменя сега и ще те послушам и за термостата. Благодаря!
Мнението ми за свършената работа също е, че не е подходящо да се прави от пишман майстори, които да си оставят ръцете и след това да не може да се оправи тая кола. Не е толкова чак сложно, но вниманието е от особено значение. По -добре да си работи човек сам и спокойно отколкото да се даде колата на някой да я потроши.
Мнението ми за свършената работа също е, че не е подходящо да се прави от пишман майстори, които да си оставят ръцете и след това да не може да се оправи тая кола. Не е толкова чак сложно, но вниманието е от особено значение. По -добре да си работи човек сам и спокойно отколкото да се даде колата на някой да я потроши.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Съвсем вярно от първата до последната дума!
Хубаво е, че си стигнал сам до тези заключения и то по лесния начин! Много от нас не успяхме
Хубаво е, че си стигнал сам до тези заключения и то по лесния начин! Много от нас не успяхме
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- volk
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 70
- Регистриран на: 13.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316ti M; BMW E61 525ix
- Мечтае да кара: M
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Ремонтът е успешен и удовлетвореността от постигнатото ме радва. Успех на всички, на които им предстои!
- Мартин Недев
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 24.10.2022
- Пол: Мъж
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Здравейте,
Двигателя ми блокира на магистралата с 120 докато карам се скъса долната верига, понеже като отворя капачката на маслото виждам, че горната е здрава. Първоначално изтрака за 3-4 секудни след което изтупка мотора и огасна. Някой да му се е случвало да му блокира двигателя и може ли да се ремонтира.
Двигателя ми блокира на магистралата с 120 докато карам се скъса долната верига, понеже като отворя капачката на маслото виждам, че горната е здрава. Първоначално изтрака за 3-4 секудни след което изтупка мотора и огасна. Някой да му се е случвало да му блокира двигателя и може ли да се ремонтира.
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
tensai написа:Здравейте колеги! Имам странен проблем при студен старт колата е с н42б20 143к.с 318ти компакт. Когато загрее се оправя, но при студен старт то и времето сега е студено пали и тресе като трактор, понякога дори гасне. Като я покарам и позагрее гася после паля и си работи супер. Колата е с нов дебитомер бош, 4 нови свещи и бобини и нов мап сензор. При смяната на дебитомера първия път запали много добре викам си а оправи се ама после пак се върна към проблема.
Привет колега твоята при студен старт вдига ли до 1500 оборота?Моята студена вдига до 1300 и ги сваля по бързо от преди и като започне да загрява има един промеждутък в който тресе доста като премине този момент се оправя лятото почти го няма но сега зимата е доста по изявено.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
Не забравяй че сега при студен старт се включва помпата на измишльотината наречена SAI ("прахосмукачката"). Когато тя изключи оборотите се нормализират бързо.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
ventsi denev написа:tensai написа:Здравейте колеги! Имам странен проблем при студен старт колата е с н42б20 143к.с 318ти компакт. Когато загрее се оправя, но при студен старт то и времето сега е студено пали и тресе като трактор, понякога дори гасне. Като я покарам и позагрее гася после паля и си работи супер. Колата е с нов дебитомер бош, 4 нови свещи и бобини и нов мап сензор. При смяната на дебитомера първия път запали много добре викам си а оправи се ама после пак се върна към проблема.
Привет колега твоята при студен старт вдига ли до 1500 оборота?Моята студена вдига до 1300 и ги сваля по бързо от преди и като започне да загрява има един промеждутък в който тресе доста като премине този момент се оправя лятото почти го няма но сега зимата е доста по изявено.
Същото прави и при мен вдига до към 1300 и веднага падат. Тресе ужасно няколко секунди докато ги нагласи. Като позагрее се оправя.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
rabatm написа:dentamed написа:Колеги продавам модифициран двигател n42b20
в смисъл след пълен ремонт със сменени сегменти,лагери,гумички,гарнитури,с разпробиване на по дебели резби с други болтове
Не гори масло.Тестван е
Здравейте! Темата е стара, но дали все още продавате мотор n42b20? Благодаря ви!
Преди 2 години го продадох.Още му се радват без проблеми и без разход на масло.Дадох го за 350лв. само ,за да свърша работа на един нуждаещ се.Беше с болтове на главата 12мм.От мерцедес.Няма мърдане.Много км му навиха вече.Всичко по мотора беше сменено с топ марки.
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
не съм писал много време тук.Навих доста км. и стигнах до много истини.Ще ги споделя без да ангажирам никого с мнение.Много ще подскочат,но всеки сам си решава.Някои от изводите са:
1. Не разваляйте нищо фабрично.Günter доста по-добре от нас знае как се прави.Нищо,че всички сме родени инженери.Ще поясня и ще дам пример с мойте коли.
Имам предвид не пипайте термостата.Горенето на масло и течовете от гарнитурите не са от температурата.На пук на всяка логика не се изпичат толкова гумите колкото си меслите.
Направих ремонт на n42 и го карах с термостат на 90°С
-250 000км. През цялото време мръзнах зимите.Течове пак си имаше леки.Пръстените на соленоидите станаха пак кокал.Масло не доливах.Падаше до мин. за 10 000.
Преди ремонта гореше 600мл на 1000км.
Мислех си,че всичко идва от топлината.
Обаче тук идва един важен фактор-смяна на маслото на 10 000. !!!!ЗАКОН!!!!
Когато маслото го сменят късно ( знаете на 30 000) става на вода.Маслото има 2 важни задачи.Да смазва и да охлажда.Втората е не по-малко важна.Да не говорим за механичното износване на гумичките.Има доста снимки в нета.2мм по-широки гумички от износване.Дали има общо топлината.
Имал съм голф 3 и фият типо навремето.И двете почти не горяха масло( мах 500мл на 10 000)
И на двете съм правил ремонт.Гумичките се разпадаха на прах.А и двете работят на 92°С
Другата кола е малко по-интересна.Х5 е70 4.8i n62b48
Швейцарска,пълна история,1 собственик(не беше баба).Купих я на 170 000км.Покарах я 5000км и изгори 3л масло.Двигателя долу.Смяна на гумички(без сваляне на главите),вериги , успокоители и гарнитури на капаците.Всичко от дару кар.
Карах я до 350 000 и я продадох.За 18 смени на маслото които направих никога не съм доливал масло.
Винаги зимата топличко.Не слушам Урсула аз
Мотора мъркаше винаги.Течове никога е нямало.Една лампа не светна за 5 годени
Единственото което смених беше моторче за чистачки и лентов кабел на волана
Всеки си знае.Не ангажирам никой с мнение.Но спаред мен един качествен ремонт с оригинални части и смяна на маслого на 10000км. ще реши всички проблеми
Не пипайте термостата
Сега карам х6 в гаранция и правя междинни смени на 10000.b58b30 не гори грам масло.
Един приятел караше от ново до 200000км 4 серия.430 или 435i не си спомням.Сменяше маслото на 10000 в м кар.Никога не му се налагаше да долива
Май се отплеснах.Весели празници на всички бмв фенове
1. Не разваляйте нищо фабрично.Günter доста по-добре от нас знае как се прави.Нищо,че всички сме родени инженери.Ще поясня и ще дам пример с мойте коли.
Имам предвид не пипайте термостата.Горенето на масло и течовете от гарнитурите не са от температурата.На пук на всяка логика не се изпичат толкова гумите колкото си меслите.
Направих ремонт на n42 и го карах с термостат на 90°С
-250 000км. През цялото време мръзнах зимите.Течове пак си имаше леки.Пръстените на соленоидите станаха пак кокал.Масло не доливах.Падаше до мин. за 10 000.
Преди ремонта гореше 600мл на 1000км.
Мислех си,че всичко идва от топлината.
Обаче тук идва един важен фактор-смяна на маслото на 10 000. !!!!ЗАКОН!!!!
Когато маслото го сменят късно ( знаете на 30 000) става на вода.Маслото има 2 важни задачи.Да смазва и да охлажда.Втората е не по-малко важна.Да не говорим за механичното износване на гумичките.Има доста снимки в нета.2мм по-широки гумички от износване.Дали има общо топлината.
Имал съм голф 3 и фият типо навремето.И двете почти не горяха масло( мах 500мл на 10 000)
И на двете съм правил ремонт.Гумичките се разпадаха на прах.А и двете работят на 92°С
Другата кола е малко по-интересна.Х5 е70 4.8i n62b48
Швейцарска,пълна история,1 собственик(не беше баба).Купих я на 170 000км.Покарах я 5000км и изгори 3л масло.Двигателя долу.Смяна на гумички(без сваляне на главите),вериги , успокоители и гарнитури на капаците.Всичко от дару кар.
Карах я до 350 000 и я продадох.За 18 смени на маслото които направих никога не съм доливал масло.
Винаги зимата топличко.Не слушам Урсула аз
Мотора мъркаше винаги.Течове никога е нямало.Една лампа не светна за 5 годени
Единственото което смених беше моторче за чистачки и лентов кабел на волана
Всеки си знае.Не ангажирам никой с мнение.Но спаред мен един качествен ремонт с оригинални части и смяна на маслого на 10000км. ще реши всички проблеми
Не пипайте термостата
Сега карам х6 в гаранция и правя междинни смени на 10000.b58b30 не гори грам масло.
Един приятел караше от ново до 200000км 4 серия.430 или 435i не си спомням.Сменяше маслото на 10000 в м кар.Никога не му се налагаше да долива
Май се отплеснах.Весели празници на всички бмв фенове
- nedbmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
. Колега ще имаш много здраве, че високата температура не скапва всичко де що е пластмаса и гума! Десет градуса повече над 100 гр са си сериозна температура! Това не ти е десет градуса примерно над 60 гр! Немеца гони емисии тях не ги ебе че колата на 200 хил ще трябва да се прави ремонти те на тия км ги продават!dentamed написа:не съм писал много време тук.Навих доста км. и стигнах до много истини.Ще ги споделя без да ангажирам никого с мнение.Много ще подскочат,но всеки сам си решава.Някои от изводите са:
1. Не разваляйте нищо фабрично.Günter доста по-добре от нас знае как се прави.Нищо,че всички сме родени инженери.Ще поясня и ще дам пример с мойте коли.
Имам предвид не пипайте термостата.Горенето на масло и течовете от гарнитурите не са от температурата.На пук на всяка логика не се изпичат толкова гумите колкото си меслите.
Направих ремонт на n42 и го карах с термостат на 90°С
-250 000км. През цялото време мръзнах зимите.Течове пак си имаше леки.Пръстените на соленоидите станаха пак кокал.Масло не доливах.Падаше до мин. за 10 000.
Преди ремонта гореше 600мл на 1000км.
Мислех си,че всичко идва от топлината.
Обаче тук идва един важен фактор-смяна на маслото на 10 000. !!!!ЗАКОН!!!!
Когато маслото го сменят късно ( знаете на 30 000) става на вода.Маслото има 2 важни задачи.Да смазва и да охлажда.Втората е не по-малко важна.Да не говорим за механичното износване на гумичките.Има доста снимки в нета.2мм по-широки гумички от износване.Дали има общо топлината.
Имал съм голф 3 и фият типо навремето.И двете почти не горяха масло( мах 500мл на 10 000)
И на двете съм правил ремонт.Гумичките се разпадаха на прах.А и двете работят на 92°С
Другата кола е малко по-интересна.Х5 е70 4.8i n62b48
Швейцарска,пълна история,1 собственик(не беше баба).Купих я на 170 000км.Покарах я 5000км и изгори 3л масло.Двигателя долу.Смяна на гумички(без сваляне на главите),вериги , успокоители и гарнитури на капаците.Всичко от дару кар.
Карах я до 350 000 и я продадох.За 18 смени на маслото които направих никога не съм доливал масло.
Винаги зимата топличко.Не слушам Урсула аз
Мотора мъркаше винаги.Течове никога е нямало.Една лампа не светна за 5 годени
Единственото което смених беше моторче за чистачки и лентов кабел на волана
Всеки си знае.Не ангажирам никой с мнение.Но спаред мен един качествен ремонт с оригинални части и смяна на маслого на 10000км. ще реши всички проблеми
Не пипайте термостата
Сега карам х6 в гаранция и правя междинни смени на 10000.b58b30 не гори грам масло.
Един приятел караше от ново до 200000км 4 серия.430 или 435i не си спомням.Сменяше маслото на 10000 в м кар.Никога не му се налагаше да долива
Май се отплеснах.Весели празници на всички бмв фенове
- dentamed
- младши ентусиаст
- Мнения: 283
- Регистриран на: 12.11.2011
- Кара: Х6 g06
- Мечтае да кара: isetta
- Детайли за колата: 4,0i
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
на колко градуса работи m43b19 в е36 е46
Баща ми имаше такъв.Ще ти кажа. На 105°С
И тогава ли немеца е гонил емисии.Икономия да.Ама факта показва,че m43 не гори масло и не тече.Що ли?
Прочети за различен дизайн на гумички за n42 и ще си обясниш някои неща.
Много странно се изпичат гумите след 200 000
Аз не ангажирам никой с мнение.Който иска да слуша Урсула и да мръзне.Ама то и зими вече няма
Баща ми имаше такъв.Ще ти кажа. На 105°С
И тогава ли немеца е гонил емисии.Икономия да.Ама факта показва,че m43 не гори масло и не тече.Що ли?
Прочети за различен дизайн на гумички за n42 и ще си обясниш някои неща.
Много странно се изпичат гумите след 200 000
Аз не ангажирам никой с мнение.Който иска да слуша Урсула и да мръзне.Ама то и зими вече няма
Последна промяна dentamed на 05 Яну 2023, 23:32, променена общо 1 път
- ventsi denev
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 8.09.2016
- Местоположение: Казанлък
- Пол: Мъж
- Кара: 316 ti
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
tensai написа:ventsi denev написа:tensai написа:Здравейте колеги! Имам странен проблем при студен старт колата е с н42б20 143к.с 318ти компакт. Когато загрее се оправя, но при студен старт то и времето сега е студено пали и тресе като трактор, понякога дори гасне. Като я покарам и позагрее гася после паля и си работи супер. Колата е с нов дебитомер бош, 4 нови свещи и бобини и нов мап сензор. При смяната на дебитомера първия път запали много добре викам си а оправи се ама после пак се върна към проблема.
Привет колега твоята при студен старт вдига ли до 1500 оборота?Моята студена вдига до 1300 и ги сваля по бързо от преди и като започне да загрява има един промеждутък в който тресе доста като премине този момент се оправя лятото почти го няма но сега зимата е доста по изявено.
Същото прави и при мен вдига до към 1300 и веднага падат. Тресе ужасно няколко секунди докато ги нагласи. Като позагрее се оправя.
Моята вече взе да не се трае все едно работи на 2 цилиндъра тези дни ще я карам на доктор да я закачи на компа че да се разбере какво е.Преди време я бях оставил в един сервиз човека ми казва„нагласям я с програмата работи на другия ден паля и същата работа губи настройките„ каза ми че може да е нещо механично например моторчето под капака на клапаните което отговаря за разпределителните валове.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1088
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20
...Интересно кое се наглася и на другия ден "губи настройките", опорите ли?
Моторчето отговаря за ексцентрик вала - валвтроника. При проблем с елементите на валвтроника (моторче, сензор, модул), светва EML лампата и двигателя влиза в авариен режим. Колега, ще си позволя да повторя нещо за N-ти път - не се връзвайте на хора (дори и от сервизи), които хал-хабер си нямат от тоя двигател. Всеки приказва каквото му дойде на акъла, а ако усети че клиента поназнайва нещо - почва да се дръвчи и гледа да го маршира . Прочетете колата и дословно дай тук каквото е записала (ако пожелаеш). Пари не вземаме, но съвсем случайно можем и да помогнем .
Моторчето отговаря за ексцентрик вала - валвтроника. При проблем с елементите на валвтроника (моторче, сензор, модул), светва EML лампата и двигателя влиза в авариен режим. Колега, ще си позволя да повторя нещо за N-ти път - не се връзвайте на хора (дори и от сервизи), които хал-хабер си нямат от тоя двигател. Всеки приказва каквото му дойде на акъла, а ако усети че клиента поназнайва нещо - почва да се дръвчи и гледа да го маршира . Прочетете колата и дословно дай тук каквото е записала (ако пожелаеш). Пари не вземаме, но съвсем случайно можем и да помогнем .
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани