проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 24.06.2015
Пол: Мъж

Прекъсване след смяна на ламбда сонда BMW e46 316i n42b18a

Мнение от iliya.nikolov » 01 Авг 2020, 12:58

Здравейте колеги имам голям проблем със колата на жена ми.
След смяната на ламбда сонда след контролният катализатор започна яко да тресе и прекъсва на ниски обороти на високите що годе е добре но няма мощността която беше преди.
Отворих и свещите и на 2 и 4 цилиндър свещите са черни. На диагностиката с BMW scanner излиза липса на де детонация на 4 цилидър(ако правилно превеждам).
Днес върнах старата ламбда сонда но проблема си остана.
Прегледах гофрето няма дупки, дебитомера го смених преди седмица.
Благодаря ви предварително за помощта.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 21.05.2019

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от Cvetkov1973 » 07 Авг 2020, 10:05

Колеги,не знам подходяща ли е темата но имам проблем с n42b20 мотор.не работи валвтроника,защото е изгорял някакъв чип в компа,така ми обесни майсторчето.Сменихме компа,работи 1 де и пак изгорял тоя чип.И сега гадаем от какво може да горят така.Ако някой има идея да я сподели,много ще съм благодарен.Мерси предварително.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 15.08.2020
Пол: Мъж

Е 46 318i 143 к.с. губи мощност към 2 хил. оборота

Мнение от Georgi840712 » 15 Авг 2020, 21:05

Здравейте,проблема е с бмв е46 318i 143 к.с. като цяло не работи много добре,предърпва губи мощност към 2 хиляди отбора,и максимума вдига 70-80 километра,като откача дебитомера върви доста по-добре,сменял съм чисто нови, дебитомер(бош),ламбда сонда, гумички,сегменти,верига,и проблема остава,като я закача на диагностика показва грешки
28d7 алтернатор комуникация
07 общ модул V: вътрешна грешка напрежение( централен борд zke)
Чек-а не свети нито eml
Моля за съвети какво може да е.

Потребител
Аватар
Мнения: 4
Регистриран на: 20.01.2020
Пол: Мъж

Проблем с оборотите на колата

Мнение от Димитър3919 » 19 Авг 2020, 0:23

Здравейте! Преди около месец си купих е46 купе края на 2003 година 318- 143к.с. До тук всичко точно обаче преди седмица ми светна чека- откриха ми 2 грешки на диагностиката- температурния датчик, който показва
външната температура ми е развален и втората грешка показа богата смес. Днес като се прибирах установих 3ти проблем- при паркирана кола, на свободна и без да съм натиснал педала
на газта колата на 2-3 пъти вдигна обороти от 800-1.800-2000 все едно съм го настъпал, а нищо не бях пипнал. На какво ли може да се дължи този проблем и дали е нещо много сериозно? Благодаря
предварително!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 242
Регистриран на: 25.04.2017
Местоположение: in the car
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
Мечтае да кара: BMW
Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS

Неравномерност на цилиндрите N42B20

Мнение от onewg » 19 Сеп 2020, 18:49

През импата показва това, какво означават числата +1 -1 :shock: :confused: добавя гориво ли, има много леко клатене на двигателя..

impa.jpg
доколкото знам тук трябва да е всичко на 0-ла :paranoid: :paranoid: :paranoid:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
:driving:
Изображение
Тиез коне искат да ядат.... :bowdown: :conf: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 316 ti

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ventsi denev » 24 Сеп 2020, 15:27

Привет колеги имам проблем с моята е46 316 1.8/116кс започна с претрисане на мотора на празен ход и като че ли изгуби част от моштноста .Всервиз сменихме свещи мислех че е от това .Като я взех от сервиза покарах я малко спрях пред къщи загасих я и след около 1 час опитах да запаля но не успях.Дойде механика с 2 компютъра полвин ден се мъчи и не пали препатка на няколко пъти но до там .Също забелязах че ЕМЛ лапата на таблото остава да свети всичко друго изгасва до като върти мотора.Някой сблъскал ли се е с такъв проблем?Да вметна само веригата ми е леко разтегната но 4 години така я карам чува се от време на време.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 24 Сеп 2020, 17:45

Привет, колега. А механикът с двата компютъра не каза ли какво е записала като грешки?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 316 ti

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ventsi denev » 24 Сеп 2020, 18:10

The Heartlistener написа:Привет, колега. А механикът с двата компютъра не каза ли какво е записала като грешки?

Привет каза че не разпознава ваносите или нещо такова.Но аз си мисля че е електричиски проблема и е по някой от модулите за управление на запалването.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 24 Сеп 2020, 18:45

Страхотно обяснение е дал... Има DME, няма десет модула. Закачи колата на читав софтуер и запиши точно грешките които се записват в DME след неуспешните запалвания. В случая дори едно Делфи ще свърши работа. Иначе трябва да гадаем. EML святкала ли е преди да се появи проблема?
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 316 ti

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ventsi denev » 24 Сеп 2020, 21:33

The Heartlistener написа:Страхотно обяснение е дал... Има DME, няма десет модула. Закачи колата на читав софтуер и запиши точно грешките които се записват в DME след неуспешните запалвания. В случая дори едно Делфи ще свърши работа. Иначе трябва да гадаем. EML святкала ли е преди да се появи проблема?

Преди не е светила никога Днес забелязах че като дам на контакт не чувам бензиновата помпа а при тест с компютъра показа че работи.Възможно ли е като завъртя на контакт електрониката да не подава ток към помпата?Като грешка също изписваше защита срещу злонамерено запалване може ли да е от имобилайзера?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 27 Сеп 2020, 10:09

EWS блокира стартера ако не опознае ключа. При теб стартера върти. А с оглед на грешката за която казваш - ако не получи верен сигнал /код/ от EWS, DME не активира запалването и помпата. Опитай синхронизация EWS-DME - с Инпа примерно.
Все пак - прочетете с читав софтуер какво записва, поотделно в EWS и DME. Има и друг вариант, съдейки по това че работата на двигателя се е влошила преди това.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 316 ti

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ventsi denev » 08 Окт 2020, 14:57

The Heartlistener написа:EWS блокира стартера ако не опознае ключа. При теб стартера върти. А с оглед на грешката за която казваш - ако не получи верен сигнал /код/ от EWS, DME не активира запалването и помпата. Опитай синхронизация EWS-DME - с Инпа примерно.
Все пак - прочетете с читав софтуер какво записва, поотделно в EWS и DME. Има и друг вариант, съдейки по това че работата на двигателя се е влошила преди това.

Ясно а може ли да е от разтегната верига че моята е такава!Смисъл от нея да е било тресенето ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 08 Окт 2020, 16:24

Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 8.09.2016
Местоположение: Казанлък
Пол: Мъж
Кара: 316 ti

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от ventsi denev » 08 Окт 2020, 19:46

The Heartlistener написа:Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.

Направо верига ще сменям за по сигурно.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: проблеми с най-скапания двигател на BMW N42B20

Мнение от The Heartlistener » 09 Окт 2020, 13:02

ventsi denev написа:
The Heartlistener написа:Ако не си сменял обтегач, първото и неотложно нещо е да го смениш с новия тип който е по-дълъг и твърд.

Направо верига ще сменям за по сигурно.

...и обтегач непременно ако си с оригиналния! Иначе няма да постигнеш почти никакъв ефект. Когато свалиш стария и го сравниш с новия тип ще видиш защо.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook