Boost Cooler Water/Methanol-Injection
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Boost Cooler Water/Methanol-Injection
Малко в страни от директните технически въпроси за Е46, но мисля че ще е интересно (с изключение на цените, започват от 400 евро) и някой може да сподели информация.
Попаднах на те т'ва нещо в нета.
Една изгъзица на SACHS:

Това е линка към сайта.
Идеята е да се вкарава смес от вода и метанол под налягане във всмукателната тръба за охлаждане на постъпващия в цилиндрите въздух. Резултата е обявен като повишение на мощността с:
- атмосферни бензинови двигатели - 10-15%
- турбобензини - 10-20%
- турбодизели - 15-30%
Споменава се, че спомага за чистенето на двигателя от въглеродни наслоявания,
но не се споменава нищо за влиянието на водата върху генерацията
Та питането ми беше дали някой има идея за прилагането на подобна система в комънрейл-дизел, защото за мен понятието "турбодизел" изключва комънрейл-дизелите?
Попаднах на те т'ва нещо в нета.
Една изгъзица на SACHS:

Това е линка към сайта.
Идеята е да се вкарава смес от вода и метанол под налягане във всмукателната тръба за охлаждане на постъпващия в цилиндрите въздух. Резултата е обявен като повишение на мощността с:
- атмосферни бензинови двигатели - 10-15%
- турбобензини - 10-20%
- турбодизели - 15-30%

Споменава се, че спомага за чистенето на двигателя от въглеродни наслоявания,
но не се споменава нищо за влиянието на водата върху генерацията

Та питането ми беше дали някой има идея за прилагането на подобна система в комънрейл-дизел, защото за мен понятието "турбодизел" изключва комънрейл-дизелите?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Boost Cooler Water/Methanol-Injection
http://en.wikipedia.org/wiki/Water_inje ... engines%29
Ето малко инфо по въпроса. С две думи смъква рязко температурата на работния такт на двигателя - оттам може да се надуе много повече (в отделни случаи до 2 пъти!) и така се повишава мощността. Немците започват да го прилагат при самолетните си двигатели по време на Втората световна война.
Ето малко инфо по въпроса. С две думи смъква рязко температурата на работния такт на двигателя - оттам може да се надуе много повече (в отделни случаи до 2 пъти!) и така се повишава мощността. Немците започват да го прилагат при самолетните си двигатели по време на Втората световна война.
Si non confectus, non reficiat.
- ФЕРАРИСТ
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 6.11.2002
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: по хубави пътища
Re: Boost Cooler Water/Methanol-Injection
За атмосферка ефекта е почти нулев, при турбото се усеща повече, аз моя кит си го взех за 270 долара, с 3 различни дюзи.....
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Boost Cooler Water/Methanol-Injection
ФЕРАРИСТ написа:За атмосферка ефекта е почти нулев, при турбото се усеща повече, аз моя кит си го взех за 270 долара, с 3 различни дюзи.....
Я поразкажи малко подробности... какъв е мотора, на който си го боднал и въобще всичко, което ти се откъсне от сърцето

Si non confectus, non reficiat.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Boost Cooler Water/Methanol-Injection
Zagy написа:ФЕРАРИСТ написа:За атмосферка ефекта е почти нулев, при турбото се усеща повече, аз моя кит си го взех за 270 долара, с 3 различни дюзи.....
Я поразкажи малко подробности... какъв е мотора, на който си го боднал и въобще всичко, което ти се откъсне от сърцето
Тайна е.....не може всички да караме бързи Е46-ци

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани