Странен проблем плафони-решен
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Странен проблем плафони-решен
Здравейте,
Искам да питам смених крушката на задния плафон( комби на тавана) само че след като го смених и нищо свети.Нито предния плафон нито задния,интересното е че лампите за четене светят..И сега никва идея от какво може да е.Централна конзола свети,пепелници,табло ,жабка,светлините в багажника и т.н само че тез плафони НЕ..и вътре е тъмно като в ***
Мисля си за бушон..но пък не трябва ли и другите неща да не светят!!!
Смених крушките с диодни..
Искам да питам смених крушката на задния плафон( комби на тавана) само че след като го смених и нищо свети.Нито предния плафон нито задния,интересното е че лампите за четене светят..И сега никва идея от какво може да е.Централна конзола свети,пепелници,табло ,жабка,светлините в багажника и т.н само че тез плафони НЕ..и вътре е тъмно като в ***

Мисля си за бушон..но пък не трябва ли и другите неща да не светят!!!
Смених крушките с диодни..
Последна промяна Gqbriel на 17 Окт 2010, 18:39, променена общо 1 път
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Странен проблем плафони
Завърти крушките, защото има значение поляритета.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем ГМ Модул
Проблема стана по сериозен,
сега вече нито се заклчюява колата,нито се сваляр прозорци и т.н.До колкото знам ГМ Модула контролира всичко това.Разкачих буксите на ГМ Модула оставих го така,дадох на контакт изчаках пак някво време но греда.Отново нищо не работи.Някой да иам идеи ,..
сега вече нито се заклчюява колата,нито се сваляр прозорци и т.н.До колкото знам ГМ Модула контролира всичко това.Разкачих буксите на ГМ Модула оставих го така,дадох на контакт изчаках пак някво време но греда.Отново нищо не работи.Някой да иам идеи ,..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Странен проблем плафони-решен
Веднага казвам как се оправиха нещата (ще обясня цялата ситуация за по-добро инфо),
Тъй като реших да сменям оригиналните интериорни крушки с ЛЕД такива не съм съобразил факта,че ЛЕД са поляризирани - има значение плюс с минуса.
Тъй като ГМ Модула се грижи за цялата електроника в колата - централно,ел стъкла,светлини и т.н явно като съм сложил крушките съм дал накъсо или по голям ток- от там явно някое реле е прекъснало.Бях проверил бушоните и уж всичко беше наред с тях - но се оказа че не е.
Тъй като нямах уред да ги проверявам стигнах чак до ГМ модула и го разкачих за да го ресетна(тука има една особеност това е въпросния модул
- искам само да отбележа ,че видях зор с 3-та букса от ляво на дясно.Има една тънкост,другите лесно се откачат натиска се палчето и е се дърпа щифтчето отгоре- то се вижда,но 3-та е малко по различна.Нея най-лесно с отвертка от към външния край към кората се вкарва в скобата и се натиска отвертката посока към волана,скобата изкача настрани и после се дърпа към седалката.
[Тука искам да благодаря за съветите на Dimitroff i pazokolarov ,които помогнаха с съвети и за монтажната и за тънката част.]
Отидох на другия ден при приятел жичкаджия и почнахме да проверяваме,оказа се че един от бушоните не дава контакт въпреки че е здрав,смених го от 5А на 7.5А - номер 40 и някой си не помня точно, знам кой е ако трябва ще го погледна и ще кажа.След като го направих..всичко поработи НО не и централното.Оказа се,че след като се откачи ГМ Модула затрива и информацията за ключа и затова направих кодирането на ключа [дава се контакт,натиска се бутона за отклюячване,след това се вади ключа като се задържа копчето за отключване и се натиска последователно 3 пъти за заключване след което се пуска и бутона за отключване) и след това модула си разпозна ключа и всичко си е наред..само активирани шукаритийки
ги няма и пак ще се занимавам.
Ако се сменят стандартни крушки с лед такива - мултицетче и да се знае кое е + и - м..че аз си изкарах акъла

Тъй като реших да сменям оригиналните интериорни крушки с ЛЕД такива не съм съобразил факта,че ЛЕД са поляризирани - има значение плюс с минуса.
Тъй като ГМ Модула се грижи за цялата електроника в колата - централно,ел стъкла,светлини и т.н явно като съм сложил крушките съм дал накъсо или по голям ток- от там явно някое реле е прекъснало.Бях проверил бушоните и уж всичко беше наред с тях - но се оказа че не е.
Тъй като нямах уред да ги проверявам стигнах чак до ГМ модула и го разкачих за да го ресетна(тука има една особеност това е въпросния модул

[Тука искам да благодаря за съветите на Dimitroff i pazokolarov ,които помогнаха с съвети и за монтажната и за тънката част.]
Отидох на другия ден при приятел жичкаджия и почнахме да проверяваме,оказа се че един от бушоните не дава контакт въпреки че е здрав,смених го от 5А на 7.5А - номер 40 и някой си не помня точно, знам кой е ако трябва ще го погледна и ще кажа.След като го направих..всичко поработи НО не и централното.Оказа се,че след като се откачи ГМ Модула затрива и информацията за ключа и затова направих кодирането на ключа [дава се контакт,натиска се бутона за отклюячване,след това се вади ключа като се задържа копчето за отключване и се натиска последователно 3 пъти за заключване след което се пуска и бутона за отключване) и след това модула си разпозна ключа и всичко си е наред..само активирани шукаритийки

Ако се сменят стандартни крушки с лед такива - мултицетче и да се знае кое е + и - м..че аз си изкарах акъла

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Странен проблем плафони-решен
Щеше да си го изкараш както трябва...като каза, че ще ходиш до дилър на БМВ...там щяха да ти кажат една прилична сумичка за GM модула
Няма да се плашиш, ей
- важното е, че всичко е наред - а за звънкането - имаш кард бланш да звъниш по всяко време 

Няма да се плашиш, ей


5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани