проверка термостат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Strike
- Потребител
- Мнения: 13
- Регистриран на: 9.08.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318 CI
- Мечтае да кара: танк у парламенто
Re: проверка термостат
Захладня малко времето и се почна с термостатите
И аз имам проблем при извънградско и се чудя термостат ли , температурен датчик или кой знае какво друго
Проблемът е следния при извънградско (скорост в диапазона 120-160) стрелката полудявя ту е на средата ту пада на бялата черта после пак се вдига на среда и т.н В града няма проблем загрява супер бързо ( за около 5 км е излязла вече от синьото ) и си държи на средата. Пусна ли климатроника при извънградско срелката си залепва на средата и не мърда .
Чудя се да сменям ли термоста или някой температурен датчик(нямам идея колко са ) се с прецакал и пуска перка не когато трябва
П.п
Мотора е бензинов прословутия N42
И аз имам проблем при извънградско и се чудя термостат ли , температурен датчик или кой знае какво друго
Проблемът е следния при извънградско (скорост в диапазона 120-160) стрелката полудявя ту е на средата ту пада на бялата черта после пак се вдига на среда и т.н В града няма проблем загрява супер бързо ( за около 5 км е излязла вече от синьото ) и си държи на средата. Пусна ли климатроника при извънградско срелката си залепва на средата и не мърда .
Чудя се да сменям ли термоста или някой температурен датчик(нямам идея колко са ) се с прецакал и пуска перка не когато трябва
П.п
Мотора е бензинов прословутия N42
- dpopov
- младши ентусиаст
- Мнения: 263
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: Насам-натам
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 335xi
- Мечтае да кара: BMW E92 M3 / BMW M2 Competition
проверка термостат
Всичко ток
Последна промяна dpopov на 20 Апр 2015, 8:36, променена общо 1 път
Understeer is when you hit the wall with the front of the car,
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
- A-style
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 5.10.2011
- Пол: Мъж
- Кара: спокойно
- Мечтае да кара: по хубави български пътища
Re: проверка термостат
Някой с непотребно тяло (пластмасоватачерупка) за бмв е46 преди фейс , че вече имам 2 работещи термостата без здраво тяло...
- alichov931
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 26.10.2015
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330d factory Mpack
Re: проверка термостат
Колеги помагайте!
От скоро съм собственик на e46 330d, имах проблем с термостата смених го, но никакъв резултат и след време разбрах, че имам още един (малкия). Смених го и колата се опраи, всичко е наред.
Но на скритото меню на БК постоянно ми изписва +50 градуса.
Как да зануля или ресетна за да започне да ми отчита правилно?
От скоро съм собственик на e46 330d, имах проблем с термостата смених го, но никакъв резултат и след време разбрах, че имам още един (малкия). Смених го и колата се опраи, всичко е наред.
Но на скритото меню на БК постоянно ми изписва +50 градуса.
Как да зануля или ресетна за да започне да ми отчита правилно?
- veleto
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 2.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320d 150
Re: проверка термостат
Смених големия термостат,колата е 320d 150 и е само с един.След това обаче на този кръг,където е ел.печката (или както му се вика) дето топли атифриза и се намира зад преден ляв фар има въздух.Маркучите по тази система мърдат,все едно хълца и аз си го обяснявам това с въздух в системата.Колата е без печка и съм я обезвъздушил,като съм отвил 3-те пробки,една на казанчето за антифриза,втора на пластмасовия маркуч при ЕГР-а и третата на въпросния кръг с печката за подгряване на антифриза (има снимка по-долу).След развиване така нареченото хълцане продължава.Колата държи 88 градуса,парно има и си духа топло.Та питането ми е нормално ли е това мърдане на маркучите или бъркам някъде с обезвъздушаването ? Системата за която говоря е тази :
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1084
А това е пробката,която развивам и излиза антифриз,но маркучите пак си мърдат.
http://www.autoprospect.ru/bmw/e46/images/pict-016.jpg
http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1084
А това е пробката,която развивам и излиза антифриз,но маркучите пак си мърдат.
http://www.autoprospect.ru/bmw/e46/images/pict-016.jpg
- unikalen88
- старши ентусиаст
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: проверка термостат
alichov931 написа:Колеги помагайте!
От скоро съм собственик на e46 330d, имах проблем с термостата смених го, но никакъв резултат и след време разбрах, че имам още един (малкия). Смених го и колата се опраи, всичко е наред.
Но на скритото меню на БК постоянно ми изписва +50 градуса.
Как да зануля или ресетна за да започне да ми отчита правилно?
колега,това на таблото +50 е външен датчик които трябва да показва външната температура-няма нищо общо с температурата на двигателя.А показва +50 защото е родил,и ресет и квото и да е няма да се оправи.Проверяваш за скъсан кабел на датчика ако няма отиваш от морга и го сменяш,ако не ти се дават пари влизаш в магазин за електронни компоненти и търсиш термистор ли незнам как се води-струва някви стотинки и го вързваш вместо датчик.Има тема намери я и я прочети
- Todorovv
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i
- Мечтае да кара: M5
Re: проверка термостат
Здравейте колеги,
Някой от Вас знае ли на 320i M52B20TU 99 година с колко термостата е? Чувал съм че този модел имал 2 но да ли е така?
Някой от Вас знае ли на 320i M52B20TU 99 година с колко термостата е? Чувал съм че този модел имал 2 но да ли е така?
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: проверка термостат
Todorovv написа:Здравейте колеги,
Някой от Вас знае ли на 320i M52B20TU 99 година с колко термостата е? Чувал съм че този модел имал 2 но да ли е така?
Един, само повечето дизели са с два.
- Todorovv
- Потребител
- Мнения: 36
- Регистриран на: 22.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320i
- Мечтае да кара: M5
Re: проверка термостат
DoesNot написа:Todorovv написа:Здравейте колеги,
Някой от Вас знае ли на 320i M52B20TU 99 година с колко термостата е? Чувал съм че този модел имал 2 но да ли е така?
Един, само повечето дизели са с два.
Има нещо гнило в тая работа.. Днес го смених термостата с нов на MAHLE. Колата работи на място докато стигне стрелката до средата, излезнах на околовръстното и изненада, стрелката започна да слиза надолу За момента не сме решили проблема, утре ще го търсим. Предполага се че е в датчика който е от ляво ниско на радиатора?
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека каже решението.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: проверка термостат
Todorovv написа:DoesNot написа:Todorovv написа:Здравейте колеги,
Някой от Вас знае ли на 320i M52B20TU 99 година с колко термостата е? Чувал съм че този модел имал 2 но да ли е така?
Един, само повечето дизели са с два.
Има нещо гнило в тая работа.. Днес го смених термостата с нов на MAHLE. Колата работи на място докато стигне стрелката до средата, излезнах на околовръстното и изненада, стрелката започна да слиза надолу За момента не сме решили проблема, утре ще го търсим. Предполага се че е в датчика който е от ляво ниско на радиатора?
Ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека каже решението.
Уверете се че сте я обезвъдушили правилно и не е останал въздух в системата.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани