Въпрос относно Е46 320d?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Laverita
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 197
- Регистриран на: 15.10.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Самолет и мечтае да кара подводница
Въпрос относно Е46 320d?
Здравейте, колеги. Решил съм да мина малко на дизел и по-точно Е46 320d - 150 коня, та ме интересува може ли някой колега, който има такава кола да сподели нещо за нея, как е като ускорение, подръжка, слаби места и т.н.
Интересува ме дали някой има същия модел, но чипосан и каква е разликата, дали си заслужава да се взимам 320d и да я чипосвам?
Мерси предварително
Интересува ме дали някой има същия модел, но чипосан и каква е разликата, дали си заслужава да се взимам 320d и да я чипосвам?
Мерси предварително

- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
Re: Въпрос относно Е46 320d?
колега, тук половината сме с тоя модел....и аз в това число.
като коло- супер доволен съм! много добре измислена, за мен лично - красива, ергономична, относително здрава. за вървене- върви доволно- но не бива да се изнасилва и да се очакват чудеса! на дълго е много тиха и не уморява. аз съм със 150 к.с мотор и съм правил 4 л/100 разход- т.е. икономична е.
за чип - точно на тоя мотор чипа се превръща в чЕп! не се препоръчва.
поддържката е солена! частите са мн съкпи! каквото и да се счупи- приготви хиледарка!
страдат от дебитомери, турбини. по окачването- биалетките са консуматив- сменям заедно с малслото (буквално)
питай нещо конкретно ако те интесува....
като коло- супер доволен съм! много добре измислена, за мен лично - красива, ергономична, относително здрава. за вървене- върви доволно- но не бива да се изнасилва и да се очакват чудеса! на дълго е много тиха и не уморява. аз съм със 150 к.с мотор и съм правил 4 л/100 разход- т.е. икономична е.
за чип - точно на тоя мотор чипа се превръща в чЕп! не се препоръчва.
поддържката е солена! частите са мн съкпи! каквото и да се счупи- приготви хиледарка!
страдат от дебитомери, турбини. по окачването- биалетките са консуматив- сменям заедно с малслото (буквално)
питай нещо конкретно ако те интесува....
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Въпрос относно Е46 320d?
Прочети важните теми... 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Въпрос относно Е46 320d?
Здравей колега,
По въпроса и аз съм с 150 к.с. Нямам особени оплаквания от автомобила има теми които може да прочетеш само малко търсачка.относно разхода в града е относително,колегите сигурно ще се съгласят аз стигам 6.5 по B/C разбира се :-), извън града всичко е до крак аз лично на магистралата съм с 130-150 и на моменти повече но нормално
разхода към морето да кажем идва средно 5.2-6.0 според зависи от мн неща.Ускорението си доста добро спира прекрасно (според мен).
Мога да споделя някои неща които ако/като си вземеш подобна:
1.Ако си се спрял на Е46 фейслифт - веднага след покупката махай вихровите клапи (т.н. пеперудки), че често се откъсва някоя от тях и попада през колектора в мотора...ремонта е в най-добрия случай скъп!...може да прерастне и в ужасно скъп!!!
2.Слабо място при Е46 (дизел/бензин) са шредмоте шарнири, който обаче са капсоловани в алуминиеви носачи - сменя се целия носач, дори и да имаш само един от 2та шарнира разбир. - вариантите са: рециклиране, нов "куче марка", нов оригинал(скъпо, но най-добрия вариант - карат по 80 000км !
3.Турбината - нормално е да просвирва леко и приятно, но ако вие (особено без газ или след 2000 оборота - вероятно има проблем!)
4.Е46 преди фейса - патят не рядко от ГНП (гориво нагнетителни помпи - модела е много капризен в това отношение - забрави да я караш в лютеницата (над 5000 оборота)ако не искаш да правиш помпа!)
Според мен това са основните неща,разгледай колата ако питаш мен гледай да има повечко екстри да кажем.Ако някой знае и разбира повече може да сподели а и мисля ,че е изписано доста.
Успех

По въпроса и аз съм с 150 к.с. Нямам особени оплаквания от автомобила има теми които може да прочетеш само малко търсачка.относно разхода в града е относително,колегите сигурно ще се съгласят аз стигам 6.5 по B/C разбира се :-), извън града всичко е до крак аз лично на магистралата съм с 130-150 и на моменти повече но нормално

Мога да споделя някои неща които ако/като си вземеш подобна:
1.Ако си се спрял на Е46 фейслифт - веднага след покупката махай вихровите клапи (т.н. пеперудки), че често се откъсва някоя от тях и попада през колектора в мотора...ремонта е в най-добрия случай скъп!...може да прерастне и в ужасно скъп!!!
2.Слабо място при Е46 (дизел/бензин) са шредмоте шарнири, който обаче са капсоловани в алуминиеви носачи - сменя се целия носач, дори и да имаш само един от 2та шарнира разбир. - вариантите са: рециклиране, нов "куче марка", нов оригинал(скъпо, но най-добрия вариант - карат по 80 000км !
3.Турбината - нормално е да просвирва леко и приятно, но ако вие (особено без газ или след 2000 оборота - вероятно има проблем!)
4.Е46 преди фейса - патят не рядко от ГНП (гориво нагнетителни помпи - модела е много капризен в това отношение - забрави да я караш в лютеницата (над 5000 оборота)ако не искаш да правиш помпа!)
Според мен това са основните неща,разгледай колата ако питаш мен гледай да има повечко екстри да кажем.Ако някой знае и разбира повече може да сподели а и мисля ,че е изписано доста.
Успех

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани