Не ПАЛИ !!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- texasli16
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
- Мечтае да кара: Е46
Не ПАЛИ !!!
Здравйте колеги...Значи имам следния проблем...Вчера си паркирах колата пред блока,нямаше никакъв проблем и одеве се качвам да я преместя отсреща,въртя ключа и няма никой и даже като няма акумулатор нали се чува едно щрак щрак от стартера и тоя звук го няма ....А иначе ток има,таблото си свети,пуснах нарочно фаровете и те си светят яко...Според вас какъв може да е проблема? Моля ако някой знае да ми помогне...А и може ли да е от някъв бушон кадето да е за стартера и да е изгорял ли незнам .....Колата е Е46 320Д 99год.
Благодаря ви предварително колеги...
Благодаря ви предварително колеги...

Zeki DENIZ
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: Не ПАЛИ !!!
а горивната ти помпа дали работи?
- texasli16
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
- Мечтае да кара: Е46
Re: Не ПАЛИ !!!
Като не върти стартера как може да разбера дали работи горивната помпа,:P,то до горивната помпа трябва да завърти стартера и след това до колкото знам...
Zeki DENIZ
Re: Не ПАЛИ !!!
Все пак въпреки, че свети таблото и фаровете се увери, че акумулатора е читав !!!
Много често клато си заминава акумулатора, ако караш бавно и си включил повече консуматори (фарове, климатик, музика ...) може да е изтощен до там, че да не завърти
Много често клато си заминава акумулатора, ако караш бавно и си включил повече консуматори (фарове, климатик, музика ...) може да е изтощен до там, че да не завърти
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: Не ПАЛИ !!!
Не, горивната помпа се пуска на втори контакт. Замалко, но можеш да я чуеш.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Не ПАЛИ !!!
Имобилайзера може да ти прави проблем, но първо си виж акомулатора, макар че би трябвало да се чува щракането, после бушони, после диагностика.
- bscsystem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 774
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N55
Re: Не ПАЛИ !!!
При мен се получи това и беше алтернатора, но за него свети лампа на акумулатор. Другия вариант са четките на стартера.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold
N55 335i m-sport, S2+ 331whp
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не ПАЛИ !!!
значи, отваряш си багажника, махаш капака над акомулатора, хващаш плюсовият кабел (дебелият червеният) и вкарваш обратно накрайника на неговото си място, грумнал ти е пиро-патрона или е бил гърмял преди и сега просто се е измъкнал накрайника, можеш да го чукнеш леко но внимавай с клемето.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Не ПАЛИ !!!
Малко вероятно е акумулатора от раз да умре така, че да не може да завърти, още повече, че колата се е движила малко преди това.
Моя си замина предната зима, след като няколко дена бяха температури от по -15 и не беше палена изобщо и въпреки всичко въртеше, но не и стигна да запали.
Та с нов акумулатор (на 1 година) тази пролет, една сутрин запали от 2-риа път, което ме озадачи, защото колата я карам ежедневно и винаги пали от 1-виа, дори вечерта да е било -20. Отидох на работа и преди обед ми се наложи да изляза от офиса. Влизам въртя ключа, завъртя но не запали. На вторият път запали с мъка. Поради ред причини и предстоящо пътуване извън града същият ден, се наложи промяна в плана и директно се насочих към сервиза, където ми поддържаха колата. Закарах я там, огасих и там умря
Даваш на контакт всичко свети но нито цъка, нито върти, нищо. Качиха я за диагностика, замериха ми тоците на акумулатора, всичко беше в норма.
В крайна сметка излезе стартер - 90 лв рециклиран. Нямам грижи от тогава.
Успех !
Моя си замина предната зима, след като няколко дена бяха температури от по -15 и не беше палена изобщо и въпреки всичко въртеше, но не и стигна да запали.
Та с нов акумулатор (на 1 година) тази пролет, една сутрин запали от 2-риа път, което ме озадачи, защото колата я карам ежедневно и винаги пали от 1-виа, дори вечерта да е било -20. Отидох на работа и преди обед ми се наложи да изляза от офиса. Влизам въртя ключа, завъртя но не запали. На вторият път запали с мъка. Поради ред причини и предстоящо пътуване извън града същият ден, се наложи промяна в плана и директно се насочих към сервиза, където ми поддържаха колата. Закарах я там, огасих и там умря

В крайна сметка излезе стартер - 90 лв рециклиран. Нямам грижи от тогава.
Успех !
- Amatior4o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 236
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: ШОПландия
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D
Re: Не ПАЛИ !!!
Drum написа:Малко вероятно е акумулатора от раз да умре така, че да не може да завърти, още повече, че колата се е движила малко преди това.
Моя си замина предната зима, след като няколко дена бяха температури от по -15 и не беше палена изобщо и въпреки всичко въртеше, но не и стигна да запали.
Та с нов акумулатор (на 1 година) тази пролет, една сутрин запали от 2-риа път, което ме озадачи, защото колата я карам ежедневно и винаги пали от 1-виа, дори вечерта да е било -20. Отидох на работа и преди обед ми се наложи да изляза от офиса. Влизам въртя ключа, завъртя но не запали. На вторият път запали с мъка. Поради ред причини и предстоящо пътуване извън града същият ден, се наложи промяна в плана и директно се насочих към сервиза, където ми поддържаха колата. Закарах я там, огасих и там умряДаваш на контакт всичко свети но нито цъка, нито върти, нищо. Качиха я за диагностика, замериха ми тоците на акумулатора, всичко беше в норма.
В крайна сметка излезе стартер - 90 лв рециклиран. Нямам грижи от тогава.
Успех !
Преди около месец на един приятел му умря от раз

Обикаляхме с колата цял ден и палеше от раз. След това спряхме пред нас. Изгаси колата и след 2 мин се опита да я запали и беше умрял акомулатора. Закарахме акумолатора му на майстор и каза, че се е счупила преградата на клетките. Така, че е възможно и при тебе да е станало така.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Не ПАЛИ !!!
Aкомулатора не е умрял!!!
от плюса излизат два кабела
единият за тока и всички електрони системи за колата а другият , дебелият е за стартера
в случай на злополука един пиро-патрон разделя кабела към стартера от клемето. така даваш контакт и всичко ти работи но като завъртиш да палиш не се чува дори и ''цък''.
от плюса излизат два кабела
единият за тока и всички електрони системи за колата а другият , дебелият е за стартера
в случай на злополука един пиро-патрон разделя кабела към стартера от клемето. така даваш контакт и всичко ти работи но като завъртиш да палиш не се чува дори и ''цък''.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- texasli16
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 16.01.2010
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320Д
- Мечтае да кара: Е46
Re: Не ПАЛИ !!!
Здревейте колеги...Искам първо да ви благодаря за мненията ви
...Проблема е решен...Проблема е било в стартера,смениха четките и всичко си е ок...Акумулатора си беше много добре и интересното е че дърпахме колата до сервиза и като я вкарахме вътре викам чакай да пробвам и запали,все едно нямало нищо
...И след това разбраха там че проблема е от стартера,разглобиха видяха че четките са за смяна,смениха ги и ся даже пали по бързо ми се струва,може и да си внушавам...Благодаря ви отново колеги....
Приятна и успешна седмица ви желая....



Приятна и успешна седмица ви желая....
Zeki DENIZ
Re: Не ПАЛИ !!!
Аз всеки път като я взема от сервиза и ми се струва, че върви повече
до сега трябваше да е вече поне 150 магарета и мигачите ми да гледат нагоре




- BOBO BAVARIA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 85
- Регистриран на: 1.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325d
- Детайли за колата: BMW FOREVER
Re: Не ПАЛИ !!!
пробвай бутни ако запали не е от помпата а може да е от стартера или от основата на клю4а
бмв-то е болест за която няма лек
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани