Не ПАЛИ !!!

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320Д
Мечтае да кара: Е46

Не ПАЛИ !!!

Мнение от texasli16 » 18 Юли 2010, 21:52

Здравйте колеги...Значи имам следния проблем...Вчера си паркирах колата пред блока,нямаше никакъв проблем и одеве се качвам да я преместя отсреща,въртя ключа и няма никой и даже като няма акумулатор нали се чува едно щрак щрак от стартера и тоя звук го няма ....А иначе ток има,таблото си свети,пуснах нарочно фаровете и те си светят яко...Според вас какъв може да е проблема? Моля ако някой знае да ми помогне...А и може ли да е от някъв бушон кадето да е за стартера и да е изгорял ли незнам .....Колата е Е46 320Д 99год.

Благодаря ви предварително колеги... ;)
Zeki DENIZ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от Wolfen » 18 Юли 2010, 22:31

а горивната ти помпа дали работи?

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320Д
Мечтае да кара: Е46

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от texasli16 » 18 Юли 2010, 22:38

Като не върти стартера как може да разбера дали работи горивната помпа,:P,то до горивната помпа трябва да завърти стартера и след това до колкото знам...
Zeki DENIZ

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от tsb_bg » 18 Юли 2010, 23:06

Все пак въпреки, че свети таблото и фаровете се увери, че акумулатора е читав !!!
Много често клато си заминава акумулатора, ако караш бавно и си включил повече консуматори (фарове, климатик, музика ...) може да е изтощен до там, че да не завърти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от Archangel » 18 Юли 2010, 23:08

Не, горивната помпа се пуска на втори контакт. Замалко, но можеш да я чуеш.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от chl » 18 Юли 2010, 23:09

Имобилайзера може да ти прави проблем, но първо си виж акомулатора, макар че би трябвало да се чува щракането, после бушони, после диагностика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от bscsystem » 19 Юли 2010, 1:49

При мен се получи това и беше алтернатора, но за него свети лампа на акумулатор. Другия вариант са четките на стартера.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от katronski_br » 19 Юли 2010, 5:19

значи, отваряш си багажника, махаш капака над акомулатора, хващаш плюсовият кабел (дебелият червеният) и вкарваш обратно накрайника на неговото си място, грумнал ти е пиро-патрона или е бил гърмял преди и сега просто се е измъкнал накрайника, можеш да го чукнеш леко но внимавай с клемето.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от Drum » 19 Юли 2010, 10:54

Малко вероятно е акумулатора от раз да умре така, че да не може да завърти, още повече, че колата се е движила малко преди това.
Моя си замина предната зима, след като няколко дена бяха температури от по -15 и не беше палена изобщо и въпреки всичко въртеше, но не и стигна да запали.
Та с нов акумулатор (на 1 година) тази пролет, една сутрин запали от 2-риа път, което ме озадачи, защото колата я карам ежедневно и винаги пали от 1-виа, дори вечерта да е било -20. Отидох на работа и преди обед ми се наложи да изляза от офиса. Влизам въртя ключа, завъртя но не запали. На вторият път запали с мъка. Поради ред причини и предстоящо пътуване извън града същият ден, се наложи промяна в плана и директно се насочих към сервиза, където ми поддържаха колата. Закарах я там, огасих и там умря :mrgreen: Даваш на контакт всичко свети но нито цъка, нито върти, нищо. Качиха я за диагностика, замериха ми тоците на акумулатора, всичко беше в норма.
В крайна сметка излезе стартер - 90 лв рециклиран. Нямам грижи от тогава.
Успех !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 236
Регистриран на: 15.11.2009
Местоположение: ШОПландия
Пол: Мъж
Кара: Е46 320D

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от Amatior4o » 19 Юли 2010, 11:29

Drum написа:Малко вероятно е акумулатора от раз да умре така, че да не може да завърти, още повече, че колата се е движила малко преди това.
Моя си замина предната зима, след като няколко дена бяха температури от по -15 и не беше палена изобщо и въпреки всичко въртеше, но не и стигна да запали.
Та с нов акумулатор (на 1 година) тази пролет, една сутрин запали от 2-риа път, което ме озадачи, защото колата я карам ежедневно и винаги пали от 1-виа, дори вечерта да е било -20. Отидох на работа и преди обед ми се наложи да изляза от офиса. Влизам въртя ключа, завъртя но не запали. На вторият път запали с мъка. Поради ред причини и предстоящо пътуване извън града същият ден, се наложи промяна в плана и директно се насочих към сервиза, където ми поддържаха колата. Закарах я там, огасих и там умря :mrgreen: Даваш на контакт всичко свети но нито цъка, нито върти, нищо. Качиха я за диагностика, замериха ми тоците на акумулатора, всичко беше в норма.
В крайна сметка излезе стартер - 90 лв рециклиран. Нямам грижи от тогава.
Успех !

Преди около месец на един приятел му умря от раз :shock:.
Обикаляхме с колата цял ден и палеше от раз. След това спряхме пред нас. Изгаси колата и след 2 мин се опита да я запали и беше умрял акомулатора. Закарахме акумолатора му на майстор и каза, че се е счупила преградата на клетките. Така, че е възможно и при тебе да е станало така.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от katronski_br » 19 Юли 2010, 12:27

Aкомулатора не е умрял!!!
от плюса излизат два кабела
единият за тока и всички електрони системи за колата а другият , дебелият е за стартера
в случай на злополука един пиро-патрон разделя кабела към стартера от клемето. така даваш контакт и всичко ти работи но като завъртиш да палиш не се чува дори и ''цък''.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 16.01.2010
Местоположение: ПЛОВДИВ
Пол: Мъж
Кара: Е46 320Д
Мечтае да кара: Е46

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от texasli16 » 19 Юли 2010, 16:01

Здревейте колеги...Искам първо да ви благодаря за мненията ви :yes: ...Проблема е решен...Проблема е било в стартера,смениха четките и всичко си е ок...Акумулатора си беше много добре и интересното е че дърпахме колата до сервиза и като я вкарахме вътре викам чакай да пробвам и запали,все едно нямало нищо :lol: ...И след това разбраха там че проблема е от стартера,разглобиха видяха че четките са за смяна,смениха ги и ся даже пали по бързо ми се струва,може и да си внушавам...Благодаря ви отново колеги.... :yes:

Приятна и успешна седмица ви желая....
Zeki DENIZ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 318
Регистриран на: 16.11.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 323i / 97'

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от Drum » 19 Юли 2010, 17:23

Аз всеки път като я взема от сервиза и ми се струва, че върви повече :mhihi: до сега трябваше да е вече поне 150 магарета и мигачите ми да гледат нагоре :mhihi:
:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 1.03.2009
Пол: Мъж
Кара: BMW 325d
Детайли за колата: BMW FOREVER

Re: Не ПАЛИ !!!

Мнение от BOBO BAVARIA » 19 Юли 2010, 20:15

пробвай бутни ако запали не е от помпата а може да е от стартера или от основата на клю4а
бмв-то е болест за която няма лек

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook