СТАРТЕР НА Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 8.06.2005

СТАРТЕР НА Е46

Мнение от ivo77 » 05 Юли 2010, 14:44

Здравейте,

Моля за съдействие за сваляне на стартера на БМВ Е46 320и 6 -цилиндрово, автоматик. Ще съм ви много благодарен, тъй като ве4е имам един неуспешен опит. Стигнах до махане на колектора но е хванат отдолу по някакъв на4ин и не се вижда как може да се откачи. Благодаря предварително !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Re: СТАРТЕР НА Е46

Мнение от pazokolarov » 05 Юли 2010, 22:46

Не знам кой велик гаражен майстор е измислил процедурата, че на всички Е46 стартера са вади само от горе, но тази идея битува повсеместно :kuku: При 4 цилиндровите двигатели може и да става, ама при теб - не знам.
Това разглобяване на колектора е излишно, според ТИС-а. За твоя двигател (предполагам, че е М52) пише:
1. Откачат се клемите на акумулатора и се маха пластмасовата тръбата от въздушния филтър с дебитомера, която влиза в сглобката за смесообразуването и има коляно към клапана за празен ход.
2. Откача се жилото.
3. Махат се корите под двигателя (ако има такива). (При фейслифта се маха усилващата планка на предния мост (после се изисква реглаж на предния мост).
4. Почти задължително се откачат тръбите/маркучите за горивото.
5. откачат се кабелите от бендикса.
6. Развиват се двата болта, държащи стартера (разположени са диагонално). В горната част, по средата има чоп за фиксиране на стартера -трябва да се измъкне първо от него.
7. Стартера се изтегля на зад и на долу след тръбите за гориво.
Надявам се да съм помогнал, макар и малко. :dunno:
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook