Колеги проблем 320 d 150 к.с. РЕШЕН
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Колеги проблем 320 d 150 к.с. РЕШЕН
Колеги имам следният проблем с въпросната 320 дизел 2002 г. 150 к.с. Докараха ми я от вън с повредена турбина. Отремонтирах я в Реал турбо София и като я монтирах пак проблем. Не ще да се изфорсира вдига около 3500 оборота и то бавно. Проверих вакуми, закачихме я на тест, показа 2 свещи и стойностите на въздоха от дебитомера не бяха както трябва. Купих и нов дебитомер и пак филма е същия. Пеперудките също са отстранени. Егер, смукатели почистени. Като откача дебитомера пак не е добре, около 2500- 3000 оборота се чува едно притракване наподобяващо аванс на бензинова кола и почва да дими здраво черно. Закачам дебитомера спира дименето, изчезва и притракването но пак не се изфорсирва до край и вдига бавно обороти а турбото се чува че си работи. Ще бъда благодарен някой да ме упъти къде да я закарам при компетентен човек за София. Предварително благодаря.
Последна промяна ludmilcar на 14 Юли 2010, 13:35, променена общо 1 път
- KARAIVANOV
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 30.06.2007
- Местоположение: Русе, Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 535д-06г;
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колега а показателите на турбото как са,сигурен ли си че са го отремонтирали качествено?
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
проблема които имаш е че не сте накарали турбото да надува,това че го чуваш не означава че прави буста който трябва да прави 

- Mitko195
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530xi
- Мечтае да кара: S65 Lorinser
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
И понеже явно не са си свършили работата, за която си им платил на майсторите- вземи си парите и си купи ново турбо и ще си имаш нормално BMW 

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Проблема може да не е в ремота на турбото,не бързай да упрекваш майсторите
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колеги направо в чудо се видях, днес свалях генерацията да проверя катализаторите да не ги е затлачила но са си ОК дори като духнеш с уста през тях няма никакво съпротивление и видимо доколкото се вижда са чисти. Утре ще я карам в един сервиз при познат да замерват турбината ел. клапани и т.н. Момчето което ми я тества в къщи с лаптопа явно не беше толко навътре с марката. Като имам някакъв резултат ще пиша. Благодаря Ви за отзивчивоста. 

- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Закачи го с диагностика и виж турбото какво налягане ти прави,също така и показателите на дебитометара ама ги гледайте при движещ се автомобил, а не на място.
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колеги шах с пешката, засега още нищо не излиза, цяла сутрин бях в сервиз, турбината надува нормално, дебитомера ми е нов и е ок, помпата дава добро налягане, дюзите са ок няма никакви грешки и неще да върви магарето
Докато я карах към сервиза на 3-4 пъти нещо и стана и се изтреля като куршум но за кратко и пак като тролейче. Направо ми писна отвсякъде, ако не е някой от клапаните управляващи вакума за турбото то друго май не остана, освен турбината да не е отремонтирана както трябва
Оставих я в сервиза да я ровят, надявам се да открият проблема.


- zoti
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 30.06.2009
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: 320Д 2002
- Мечтае да кара: 330 d
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
ludmilcar написа:Колеги шах с пешката, засега още нищо не излиза, цяла сутрин бях в сервиз, турбината надува нормално, дебитомера ми е нов и е ок, помпата дава добро налягане, дюзите са ок няма никакви грешки и неще да върви магаретоДокато я карах към сервиза на 3-4 пъти нещо и стана и се изтреля като куршум но за кратко и пак като тролейче. Направо ми писна отвсякъде, ако не е някой от клапаните управляващи вакума за турбото то друго май не остана, освен турбината да не е отремонтирана както трябва
Оставих я в сервиза да я ровят, надявам се да открият проблема.
Че може ли цялата кола да разглобите,а да не погледнете вакуумния клапан


From the body to the soul,where our hearts lead.....we must go
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
0888 800 677 Веско се казва пича, в Бъкстон му е сервиза.много ги чатка нещата и е одавна в бранша.Аз имах ядове с една Е класа така бре м*мка и не ще да пали,сменявах алтернатори,акумолатори,батерии на ключове и кво се сетиш,повърви някой и друг ден и пак ме остави някъде,нервите си скъсах докато с правилната диагностика не се оказа някакво реле което подава ток към моторетката.
Преди да се ремонтира най-важното е да се постави правилната диагноза.
Преди да се ремонтира най-важното е да се постави правилната диагноза.
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колега в какво състояние ти вакумния маркуч?Номер 10:


Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колеги благодаря за мненията и насоките. Все още е в сервиз колата,
открили някакво разминаване в вакума и от някъде дърпала системата въздух и обърквала стойностите на дебитомера, но понеже имало автомобили преди моята та до утре ми обещаха да има резултат. 


Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
Колеги проблема е решен. При тест в движение на колата се откри че ремонтираната ми турбина в Реал турбо на околовръстният път в София просто не е направена както трябва и пренадува при подаване на газ.
От това клапана разтоварва мигновено и колата не върви. Втори път сваляне пак им я носих, ровиха я, уж открили нещо качвам турбото пак същата история. Звъня им викат ми свали я и я донеси пак, е това да не е мандра. Аман от некадърници.
След третото сваляне реших да не се занимавам повече с тях и я занесох до тец София при Митко турбото както е по известен. Още като я отвори и ми каза, че не е балансирана както трябва и не е зацепена променливата геометрия както трябва. За три часа ми я направи човека, качих я и това вече си е моята кола.
Резултата е 500 лв на господата бездарници, 300 лв за диагностики и дебитомер, което беше напълно ненужно и 650 лв при Митко за последното рециклиране.
Това беше моят горчив опит, оставям изводите за вас.



Резултата е 500 лв на господата бездарници, 300 лв за диагностики и дебитомер, което беше напълно ненужно и 650 лв при Митко за последното рециклиране.

- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
за баланса незнам,но пренадува е бил зареди геометриятаludmilcar написа:Колеги проблема е решен. При тест в движение на колата се откри че ремонтираната ми турбина в Реал турбо на околовръстният път в София просто не е направена както трябва и пренадува при подаване на газ.От това клапана разтоварва мигновено и колата не върви. Втори път сваляне пак им я носих, ровиха я, уж открили нещо качвам турбото пак същата история. Звъня им викат ми свали я и я донеси пак, е това да не е мандра. Аман от некадърници.
След третото сваляне реших да не се занимавам повече с тях и я занесох до тец София при Митко турбото както е по известен. Още като я отвори и ми каза, че не е балансирана както трябва и не е зацепена променливата геометрия както трябва. За три часа ми я направи човека, качих я и това вече си е моята кола.
![]()
Резултата е 500 лв на господата бездарници, 300 лв за диагностики и дебитомер, което беше напълно ненужно и 650 лв при Митко за последното рециклиране.Това беше моят горчив опит, оставям изводите за вас.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Колеги проблем 320 d 150 к.с.
ludmilcar написа:Резултата е 500 лв на господата бездарници, 300 лв за диагностики и дебитомер, което беше напълно ненужно и 650 лв при Митко за последното рециклиране.Това беше моят горчив опит, оставям изводите за вас.
Аз точно поради тази причина когато се бастиса турбината на старата Е46ца изобщо не съм си помислял за рециклиране...
Директно нова с отстъпки и ми излезна 1300+ лева.
Сваляне на старата и после качване на новата - 80 лева.
100 лева масла и филтри (че им беше време)...
1500 лева за 2 дни, но поне без ядове и нерви...
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани