Теч от дифа

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Теч от дифа

Мнение от bochogogogo » 02 Юли 2010, 0:31

Забелязах че като оглеждам колата дифа е омаслен и се образува като капка отдолу.Теча като че ли излиза от полуоската.Интересува ме има ли оправия това или някакви уплътнения които са за смяна?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 5.03.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: неква джипка

Re: Теч от дифа

Мнение от fast or stupid » 02 Юли 2010, 15:56

И аз имам теч само че от към кардана ниакои ако знае как може да се отстрани ще съм благодарен да го сподели. Извиняваи колега че се възползвам от твоита тема но проблема ни е сходен

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Теч от дифа

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 02 Юли 2010, 19:38

ЗДР колеги и аз се извинявам преди 4 дена забелязах че и мойта сълзи от полуоската кадето влиза в дифа.Няма нещо което да няма оправия по колата според мойто скромно мнение сме засмяна на семеринг утре ще си купя такъв около 30 лв струва и ще пробвам да си го сменя мисля да заснема всичко ако имам успех ще споделя.
ВКЛЮЧВАМ ТРЕТА КЪРТА ПАВЕТА :mhihi:

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Теч от дифа

Мнение от ///M_Martin » 02 Юли 2010, 20:13

Има едни гумени семерини,които влизат в дифа.Те се прецакват и от там почва да сължи,сменете ги иняма да имате проблеми.Оригинални някъде около 60лв. комплект бяха и са различни за преди фейс и фейс ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Теч от дифа

Мнение от bochogogogo » 02 Юли 2010, 22:21

AUDI-6EFFFFFFFA написа:ЗДР колеги и аз се извинявам преди 4 дена забелязах че и мойта сълзи от полуоската кадето влиза в дифа.Няма нещо което да няма оправия по колата според мойто скромно мнение сме засмяна на семеринг утре ще си купя такъв около 30 лв струва и ще пробвам да си го сменя мисля да заснема всичко ако имам успех ще споделя.
ВКЛЮЧВАМ ТРЕТА КЪРТА ПАВЕТА :mhihi:

Пиши като ги смениш имало ли е главоболия ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Теч от дифа

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 07 Юли 2010, 15:48

Днес направих процедурата за около 2 часа без да се бърза елементарно ми се видя.Значи сваля се щангата мисля че реактивна се казва на която има 2тампона и две биалетчици.слагаш крика на гумата от страната на която ще сменяш семеринга после почваш да развиваш звездите на полуоската тези които са в близост до Дифа звездата е номер 12 за трисчотка развиваш кам 3 болта и после дигаш с крика и завърташ гумата да ти се нагласят и другите 3 болта за да са лесни за развиване.След като ги свалиш с една отверка и леко почукване ги разделяш и държиш полуоската да нети падне на главата :mhihi: .После развиваш пробката и точиш маслото от Дифа.Взимаш ключ кам 24 или щанга при мене с ключа стана и налост лекичко изваждаш фланеца със шлиците които са в дифа накрая на шлиците които са във Дифа има нещо като шплент ли как се казва :roll: който го държи да неизлезе от дифа трябва лекичко налост и е вънка.И семеринга се вижда.С оотверка ли или нещо щтанга пак се вади като се внимава пружинката която е от вътрешната страна да не падне в дифа и да не се надере легото.После се слага новия пак се внимава да несе завъти наобратно а да е с пужинката навътре кам дифа и друго,ако леглото на семеринга е разджасало да се почисти но без да се наранява защото ако не се почисти при набиване на новия семеринг раждата пада в дифа.Та слага се семеринга новия и с дървено трупче се набива равномерно отвсякаде докато си легне на местото.След това се слага пак фланеца със шлиците и с дървено трупче и чук се удря леко докато пак щракне във дифа то се осеща като щпленда щракне дърпаш наръка да де увериш и после сглобяваш по обратния ред.Поздрави на всички дано съм бил полезен имам снимки всички процедури съм ги снимал ако някой иска ще пусна и снимки.
ВКЛЮЧВАМ ТРЕТА КЪРТА ПАВЕТА :mhihi: :mhihi: :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Теч от дифа

Мнение от bochogogogo » 07 Юли 2010, 18:10

AUDI-6EFFFFFFFA написа:Днес направих процедурата за около 2 часа без да се бърза елементарно ми се видя.Значи сваля се щангата мисля че реактивна се казва на която има 2тампона и две биалетчици.слагаш крика на гумата от страната на която ще сменяш семеринга после почваш да развиваш звездите на полуоската тези които са в близост до Дифа звездата е номер 12 за трисчотка развиваш кам 3 болта и после дигаш с крика и завърташ гумата да ти се нагласят и другите 3 болта за да са лесни за развиване.След като ги свалиш с една отверка и леко почукване ги разделяш и държиш полуоската да нети падне на главата :mhihi: .После развиваш пробката и точиш маслото от Дифа.Взимаш ключ кам 24 или щанга при мене с ключа стана и налост лекичко изваждаш фланеца със шлиците които са в дифа накрая на шлиците които са във Дифа има нещо като шплент ли как се казва :roll: който го държи да неизлезе от дифа трябва лекичко налост и е вънка.И семеринга се вижда.С оотверка ли или нещо щтанга пак се вади като се внимава пружинката която е от вътрешната страна да не падне в дифа и да не се надере легото.После се слага новия пак се внимава да несе завъти наобратно а да е с пужинката навътре кам дифа и друго,ако леглото на семеринга е разджасало да се почисти но без да се наранява защото ако не се почисти при набиване на новия семеринг раждата пада в дифа.Та слага се семеринга новия и с дървено трупче се набива равномерно отвсякаде докато си легне на местото.След това се слага пак фланеца със шлиците и с дървено трупче и чук се удря леко докато пак щракне във дифа то се осеща като щпленда щракне дърпаш наръка да де увериш и после сглобяваш по обратния ред.Поздрави на всички дано съм бил полезен имам снимки всички процедури съм ги снимал ако някой иска ще пусна и снимки.
ВКЛЮЧВАМ ТРЕТА КЪРТА ПАВЕТА :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Браво колега 6+.Ако сложиш снимки ще си още по полезен :lol: Трябва и аз да направя тая процедура ама незнам кога ще е това.А колко струва въпросната семеринга?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Теч от дифа

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 07 Юли 2010, 19:35

Ето ги и снимките от днеска са а семеринга струва 35 лв и същесвувасамо в уригинален вариант.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 381
Регистриран на: 22.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E46
Мечтае да кара: M6

Re: Теч от дифа

Мнение от bochogogogo » 08 Юли 2010, 1:32

А после същото масло ли се налива и от каде?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 46/320d
Мечтае да кара: самолет

Re: Теч от дифа

Мнение от AUDI-6EFFFFFFFA » 08 Юли 2010, 9:39

Значи на дифа има две пробки със шестограм се развиват едната е горе другата е долу тази която е отдолу развиваш и точиш кам литар някаде има в него масалце аз лично сипах пак същото.След като го източиш затяташ пак ДОЛНИЯ шестограм след което като дойде време за наливане ти трябва туба със шлаох зада може да се налее през ГОРНАТА пробка.Ако като мене си решил да сипваш пак същото масло задължитено изчисти хубаво около долната пробка с нафта или бензин защото ще паднат буклуци при източването на маслото.За пруцедурата трябва канал да имаш и друго ако неси "барал" и неси сигорен че ще го направиш несе занимавай аз си я разглобявам сам защото ми омръзна от негодни майстори дето едно оправят три развалят ако си близо до Пазарджик свирни с удовоствие ще ти окажа помощ.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]

Последни теми
Facebook