Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Diddul
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320i 2001г.
Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
Здравейте Колеги,
имам нужда от вашето мнение и помощ!
Ето и целия проблем...(по рано мисля че бях пуснал подобна тема но не помня и сега пускам тази защото има някакво развитие).
Колата пуши много при задаржане на скорост от 130км/ч и нагоре, димат си е с цвета при горене на масло , а и си мирише на масло.При скорост под 120км/ч този проблем не се появява няма грам пушене!Смених и маслото преди 2000км и не е изгорила грам(маслото си стои на максимума!Когато я карам с 130-140км/ч лампата за чека светва и дава грешка в една от ламдите на двигателя,а когато я изчистя и си я карам нормално до 120км/ч не отчита грешка!
Сега по сащество....
Реших се и отидах в сервиз уш да ми сменят ламбда!Започнаха да я разглобяват и стигнаха до един модул(мисля че е някакав клапан който контролира маслените изпарения не съм сигурен можеби греша ) този модул целият беше задрастен от някакав много странен прах или ваобще мрасотия или нагар(може и да не е нагар).Единия от маркучите беше преправян с нещо като изолирблан(явно още в Германия са знаели за тоя проблем ама кой ти дава да пробваш кола там) а и самите маркучи бяха толкова изгорели че меки враски кадето имаше по тях се чупеха като пластмаса!Порачах и модул(75лв) и маркучи които ги нямало в Бг(126лв).
Ето снимка на модула да се орентирате.
Тази мрасотия или каквото и да е е стигнала даже до колекторите и там има доста от нея!Майсторите се самняват дали не е от катализатора?!?!?!?
Двигатела е в много добро састояние майстора каза че си работи в много добри параметри има много добро варвене като я настапя няма никакво замисляне направо се изтрелва!
Давайте вариянти за разрешение на проблема-От каде се е взел този боклук?
Благодаря предварително!
П.С
И аз си мисля че едва ли е от ламбдите защото ако и до там случайно има от този боклук може да ги лаже нещо!
имам нужда от вашето мнение и помощ!
Ето и целия проблем...(по рано мисля че бях пуснал подобна тема но не помня и сега пускам тази защото има някакво развитие).
Колата пуши много при задаржане на скорост от 130км/ч и нагоре, димат си е с цвета при горене на масло , а и си мирише на масло.При скорост под 120км/ч този проблем не се появява няма грам пушене!Смених и маслото преди 2000км и не е изгорила грам(маслото си стои на максимума!Когато я карам с 130-140км/ч лампата за чека светва и дава грешка в една от ламдите на двигателя,а когато я изчистя и си я карам нормално до 120км/ч не отчита грешка!
Сега по сащество....
Реших се и отидах в сервиз уш да ми сменят ламбда!Започнаха да я разглобяват и стигнаха до един модул(мисля че е някакав клапан който контролира маслените изпарения не съм сигурен можеби греша ) този модул целият беше задрастен от някакав много странен прах или ваобще мрасотия или нагар(може и да не е нагар).Единия от маркучите беше преправян с нещо като изолирблан(явно още в Германия са знаели за тоя проблем ама кой ти дава да пробваш кола там) а и самите маркучи бяха толкова изгорели че меки враски кадето имаше по тях се чупеха като пластмаса!Порачах и модул(75лв) и маркучи които ги нямало в Бг(126лв).
Ето снимка на модула да се орентирате.
Тази мрасотия или каквото и да е е стигнала даже до колекторите и там има доста от нея!Майсторите се самняват дали не е от катализатора?!?!?!?
Двигатела е в много добро састояние майстора каза че си работи в много добри параметри има много добро варвене като я настапя няма никакво замисляне направо се изтрелва!
Давайте вариянти за разрешение на проблема-От каде се е взел този боклук?
Благодаря предварително!
П.С
И аз си мисля че едва ли е от ламбдите защото ако и до там случайно има от този боклук може да ги лаже нещо!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Luki Junior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 99
- Регистриран на: 5.11.2009
- Пол: Мъж
- Кара: e46 N46B20
Re: Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
Това да не е клапана за картерните газове? Както има пишано в много теми за този клапан че прави гадни номера.
Колата губи оброти, нестабилни оброти, проблеми във вървежа, итн итн.
По Реалоем е клапан за контрола на налягането. Като са се скапали маркучите, всичко е дало фира.
viewtopic.php?f=34&t=207978&start=15
Номер 1 на схемата

Колата губи оброти, нестабилни оброти, проблеми във вървежа, итн итн.
По Реалоем е клапан за контрола на налягането. Като са се скапали маркучите, всичко е дало фира.
viewtopic.php?f=34&t=207978&start=15
Номер 1 на схемата

- Diddul
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320i 2001г.
- Diddul
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 13.03.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320i 2001г.
Re: Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
Проблема е решен! След смяната на мачркучите и този клапан вече това пушене го няма!Така че колеги ако имате подобен проблем това е решението.
П.С
майстора ми каза че е хубаво този клапан и маркучи да се сменят между 50000-100000км!
П.С
майстора ми каза че е хубаво този клапан и маркучи да се сменят между 50000-100000км!
- YOKOHAMA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 175
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М-ки
- Детайли за колата: от ония старите, дето гледат намръщено и само душат за бензиностанций, Е30 май им викаха
Re: Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
а на E46 320i Coupe `00 М52В20TU дали го има този клапан и как да разбера дали е за смяна?
- S.D.W
- Е46 Fanatic
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: sofiq,sliven city
- Пол: Мъж
- Кара: Старата Дрифтачка
- Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)
Re: Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
YOKOHAMA написа:а на E46 320i Coupe `00 М52В20TU дали го има този клапан и как да разбера дали е за смяна?
Да колега имаш го
Re: Проблем с пушене на BMW E46 320 2.2l 170к.с - М54 мотор?!?!?
И на мене ми създаде доста ядове той, докато стигна до него :-)
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани