Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 13.03.2011
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI космос
Мечтае да кара: Йемки

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sysmurdoc » 03 Ное 2020, 13:44

Да не би да имаш някаква интервенция на OBD буксата? С цел предотвратяване на кражба :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 07 Ное 2020, 19:32

cgm написа:Здравей колега,

Кабела е BMW K+DCAN от склад66.

Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.

NCS_Error.PNG


Мерси и поздрави :)

Пробвай с празен .MAN файл колата да си се кодира сама и може би ще се оправи
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 19 Ное 2020, 11:45

Здравейте, какво трябва да се кодира с experta за да се излъже кантара за air beg-а . Колата е е46 318 99г.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 6.05.2017
Местоположение: Хасково/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 330i M Sport
Мечтае да кара: със софийска регистрация

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от AvoyzeN » 19 Ное 2020, 15:06

Изключваш буксата на кантара под пасажерскара седалка, след което прекодираш в ABG модула тези две опции от aktiv на nicht_aktiv и си готов.

ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_1
nicht_aktiv
ERKENNUNG_SITZBELEGUNG_2
nicht_aktiv
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 19 Ное 2020, 15:14

Благодаря , вчера излезе грешка изтрих я , но ако се покаже отново ще го изключа софтуерно .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 5.11.2008
Местоположение: София
Кара: X5 40d
Мечтае да кара: Всички коли на света!

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от svetliol » 22 Ное 2020, 11:30

Здравейте,

Пиша тук въпреки, че колата е BMW E70 4d LCI.
Имам кабел и софтуер от склада и до преди 2 месеца на старата ми е53-ка всичко работеше без проблем - връзваше се с INPA, ISTA-D и всички съпътстващи софтуери.
От скоро имам Е70-ката и се опитвам да се вържа с нея. При ISTA-та по никакъв начин не разпознава колата и излиза следната грешка: The vehicle could not be identified successfully. Check vehicle interface and PAD active
При INPA-та също показва някаква грешка на немски и не разпознава никой модул, въпреки, че в началният екран показва че е свързана с колата (двете черни точки са налични).
При NCS същият проблем с грешка: VIN is faulty.
Сигурен съм, че OBD буксата работи, защото имам и един китайски Bluetooth, с който чета колата през B-Tool.

Моля за съвети къде да търся проблема: в кабела или настройките на компютъра?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: е46 325 ti, e63 3.0 i
Мечтае да кара: м5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от popai » 22 Ное 2020, 11:39

БМВ е46 325 ти Компакт 2001 г.
Здрвейте, смених си модула на АБС, понеже светна абс и асц, показваше че проблема е в модула, Сложих 2ра ръка със същия номер който е моя.
АБС се оправи, обаче АСЦ си остана да свети, и си върти гуми колата, Модула е от 320 дизел автомат, макар и със същия номер на него.
Може ли с прекодиране някой да ми оправи проблема, за което ще си платя, от Ст.Загора съм, но мога и да пътувам. Може и на лични съобщения да не пълним темата.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 18.12.2020

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от i_delchev » 18 Дек 2020, 19:07

Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 23 Дек 2020, 8:10

i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера. :)
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ivanski_2 » 23 Дек 2020, 10:12

h0r4ex написа:
i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера. :)


А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 24 Дек 2020, 10:06

ivanski_2 написа:
h0r4ex написа:
i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера. :)


А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?

https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 17.01.2019
Местоположение: София/Чепеларе
Пол: Мъж
Кара: e61 535d

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ivanski_2 » 25 Дек 2020, 22:48

h0r4ex написа:
ivanski_2 написа:
h0r4ex написа:
i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера. :)


А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?

https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)



Благодаря, а да ти се намират и за е60?
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 26 Дек 2020, 9:52

ivanski_2 написа:
h0r4ex написа:
ivanski_2 написа:
h0r4ex написа:
i_delchev написа:Здравейте група, имам следния проблем с NCX Expert и моето E46 320d facelift. При опит за прочитане на ALSZ модула виждам следната грешка:
Изображение

COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex A_ALSZ: CODIERINDEX = 28h LSZ.C31: CODIERINDEX=31
COAPI-2041: Falscher SG-Codierindex CODIERDATEN_LESEN

Кабелът и софтуерът работят нормално, защото с GM5 модула нямам такъв проблем.

Моля за съдействие!
Благодаря!

Този проблем се среща при стари SP Daten файлове. Нямаше да е лошо да кажеш от къде е закупен кабела и софтуера. :)


А как мога да разбера кои са най актуалните/новите и съответно да си ги сваля ?

https://mega.nz/file/7sFyxa5b#ai2ekDPGi ... PPSdrnC1m4 - Това са последните актуални от БМВ 2017 година ( САМО ЗА е46 !!!!!)



Благодаря, а да ти се намират и за е60?

https://mega.nz/folder/E4hhgKyL#-8rHjDDH0Y57sUDty8j6uw - Заповядай, но съм те подвел v67 е последния ъпдейт за 2019г. Има за доста модели.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 26 Дек 2020, 12:47

IMG_20201226_115208_1.jpg
Привет , светна ми лампата за air bag , след прочитане с inpa излизат следните две грешки ( снимката отдолу) . Къде може да търся проблема едната грешка мисля че е за кантара ако греша ме поправете , а относно другата не знам търсих в гоогле ,но без успех . Само да спомена че колата е обръщана и на скоро и сложих друг салон от ляв волан , най - вероятно от там идва проблема .
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от The Heartlistener » 26 Дек 2020, 15:41

Втората грешка е за обтегача /пиропатрона/ на колана - пасажерска седалка.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook