Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Разбрах за какво става въпрос Преди 2001 и включително ползват KMB и EWS за FA. След това ползват AKMB, сега схванах мерси
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
h0r4ex написа:Разбрах за какво става въпрос Преди 2001 и включително ползват KMB и EWS за FA. След това ползват AKMB, сега схванах мерси
Точно!
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.
- ZALMAN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 8.09.2012
- Местоположение: Свищов
- Пол: Мъж
- Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте при е70 и е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ?
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
R.Konkyov написа:Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.
Здравейте.
Аз също се интересувам.
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Kurtov написа:R.Konkyov написа:Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.
Здравейте.
Аз също се интересувам.
през БМВ скенера става най-лесно според мен и не скъп да си го купиш.
- JOHNNY21
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.12.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330XD
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, колеги понеже не съм много наясно какво да си закупя.
Може ли някой запознат, на който му се занимава да даде контакт и да попитам някои неща.
Благодаря, предварително!
Може ли някой запознат, на който му се занимава да даде контакт и да попитам някои неща.
Благодаря, предварително!
- Borisov890326
- Потребител
- Мнения: 43
- Регистриран на: 9.02.2020
- Местоположение: Netherland
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 323i
- Мечтае да кара: BMW M4
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте на всички. От няколко месеца търся помощ и немога да се преборя с един проблем. Смених GM5 модула с по-нов втора ръка, но моята кола е седалище, а новият се оказа от комби. Та проблема е, че постоянно ми свети на таблото, че багажника е отворен и когато е заключена колата, немога да си отключва само багажника. Моля ви, помогнете.
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Borisov890326 написа:Здравейте на всички. От няколко месеца търся помощ и немога да се преборя с един проблем. Смених GM5 модула с по-нов втора ръка, но моята кола е седалище, а новият се оказа от комби. Та проблема е, че постоянно ми свети на таблото, че багажника е отворен и когато е заключена колата, немога да си отключва само багажника. Моля ви, помогнете.
В твоята тема колегата ти обясни - чрез NCSExpert трябва да кодираш новия ти модул с празен MAN файл, което автоматично ще коригира модула към комплектацията на колата.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте,
Искам да попитам за следното нещо:
Искам да си променя сервизния интервал от 30 000км на 12 000 км с NCS в моторната електроника - DDE.
Имам кабел от склад66.
ИНПА-то ми работи, обаче не мога да прочета мотора на колата (БМВ Е91 2007г с Н47 мотор 177кс).
И съответно, като тръгна да чета ДДЕ-то през NCS не става, дава ми грешка.
За другите модули работи, само за мотора не става.
Някой може ли да помогне с файлове за инпато, така че да мога да чета мотора и съответно да мога да го кодирам с BCS експерта.
Поздрави,
Искам да попитам за следното нещо:
Искам да си променя сервизния интервал от 30 000км на 12 000 км с NCS в моторната електроника - DDE.
Имам кабел от склад66.
ИНПА-то ми работи, обаче не мога да прочета мотора на колата (БМВ Е91 2007г с Н47 мотор 177кс).
И съответно, като тръгна да чета ДДЕ-то през NCS не става, дава ми грешка.
За другите модули работи, само за мотора не става.
Някой може ли да помогне с файлове за инпато, така че да мога да чета мотора и съответно да мога да го кодирам с BCS експерта.
Поздрави,
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колега, поясни с кой кабел се пробваш и дай грешката.cgm написа:Здравейте,
Искам да попитам за следното нещо:
Искам да си променя сервизния интервал от 30 000км на 12 000 км с NCS в моторната електроника - DDE.
Имам кабел от склад66.
ИНПА-то ми работи, обаче не мога да прочета мотора на колата (БМВ Е91 2007г с Н47 мотор 177кс).
И съответно, като тръгна да чета ДДЕ-то през NCS не става, дава ми грешка.
За другите модули работи, само за мотора не става.
Някой може ли да помогне с файлове за инпато, така че да мога да чета мотора и съответно да мога да го кодирам с BCS експерта.
Поздрави,
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравей колега,
Кабела е BMW K+DCAN от склад66.
Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.
Мерси и поздрави
Кабела е BMW K+DCAN от склад66.
Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.
Мерси и поздрави
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sysmurdoc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 159
- Регистриран на: 13.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI космос
- Мечтае да кара: Йемки
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
cgm написа:Здравей колега,
Кабела е BMW K+DCAN от склад66.
Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.
Мерси и поздрави
Кабела от тези със суич ли е? Да не е в позиция К?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Според мен отвори си кабела и виж пинове 7 и 8 дали са запоени заедно. Ако колата ти е производство преди 2007 ( не регистрация) това най-вероятно е проблема. Ако са запоени ги раздели и пробвай пак. Можеш да модифицираш кабела с мини ключе и да става за преди и след 2007-а. След 2007 трябва да са заедно.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
При мен има такова ключе на кабела.
Пробвах и с двата варианта и резултата е един и същ.
Всички други модули си четат и кодират добре, само мотора не става.
Пробвах и с двата варианта и резултата е един и същ.
Всички други модули си четат и кодират добре, само мотора не става.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани