Диагностика, кодиране и програмиране

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 21.04.2018
Пол: Мъж
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от h0r4ex » 15 Авг 2020, 15:27

Разбрах за какво става въпрос :lol: Преди 2001 и включително ползват KMB и EWS за FA. След това ползват AKMB, сега схванах мерси :yes:
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от The Heartlistener » 15 Авг 2020, 15:32

h0r4ex написа:Разбрах за какво става въпрос :lol: Преди 2001 и включително ползват KMB и EWS за FA. След това ползват AKMB, сега схванах мерси :yes:

Точно! ;)
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 227
Регистриран на: 16.12.2018
Местоположение: Гр.Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 318i
Мечтае да кара: E46 323 купе

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от R.Konkyov » 20 Авг 2020, 9:01

Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 190
Регистриран на: 8.09.2012
Местоположение: Свищов
Пол: Мъж
Кара: F01 - E70 LCI - e92 LCI

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от ZALMAN » 13 Сеп 2020, 8:28

Здравейте при е70 и е9х коя е опцията за кодиране от десен на ляв волан ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Kurtov » 13 Сеп 2020, 9:36

R.Konkyov написа:Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.



Здравейте.
Аз също се интересувам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 7.02.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от kolov » 16 Сеп 2020, 22:25

Kurtov написа:
R.Konkyov написа:Здравейте , какво трябваше да се направи за автоматично вкл/изкл на светлините при запалване и изключване на двигателя.



Здравейте.
Аз също се интересувам.


през БМВ скенера става най-лесно според мен и не скъп да си го купиш.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.12.2019
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 330XD

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от JOHNNY21 » 28 Окт 2020, 13:51

Здравейте, колеги понеже не съм много наясно какво да си закупя.
Може ли някой запознат, на който му се занимава да даде контакт и да попитам някои неща.
Благодаря, предварително! :D :D

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 9.02.2020
Местоположение: Netherland
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 323i
Мечтае да кара: BMW M4

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от Borisov890326 » 01 Ное 2020, 20:53

Здравейте на всички. От няколко месеца търся помощ и немога да се преборя с един проблем. Смених GM5 модула с по-нов втора ръка, но моята кола е седалище, а новият се оказа от комби. Та проблема е, че постоянно ми свети на таблото, че багажника е отворен и когато е заключена колата, немога да си отключва само багажника. Моля ви, помогнете. :bowdown: :bowdown: :bowdown:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1087
Регистриран на: 10.11.2012
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от The Heartlistener » 02 Ное 2020, 14:36

Borisov890326 написа:Здравейте на всички. От няколко месеца търся помощ и немога да се преборя с един проблем. Смених GM5 модула с по-нов втора ръка, но моята кола е седалище, а новият се оказа от комби. Та проблема е, че постоянно ми свети на таблото, че багажника е отворен и когато е заключена колата, немога да си отключва само багажника. Моля ви, помогнете. :bowdown: :bowdown: :bowdown:

В твоята тема колегата ти обясни - чрез NCSExpert трябва да кодираш новия ти модул с празен MAN файл, което автоматично ще коригира модула към комплектацията на колата.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 02 Ное 2020, 17:47

Здравейте,
Искам да попитам за следното нещо:
Искам да си променя сервизния интервал от 30 000км на 12 000 км с NCS в моторната електроника - DDE.
Имам кабел от склад66.
ИНПА-то ми работи, обаче не мога да прочета мотора на колата (БМВ Е91 2007г с Н47 мотор 177кс).
И съответно, като тръгна да чета ДДЕ-то през NCS не става, дава ми грешка.
За другите модули работи, само за мотора не става.

Някой може ли да помогне с файлове за инпато, така че да мога да чета мотора и съответно да мога да го кодирам с BCS експерта.

Поздрави,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fitter » 02 Ное 2020, 19:30

cgm написа:Здравейте,
Искам да попитам за следното нещо:
Искам да си променя сервизния интервал от 30 000км на 12 000 км с NCS в моторната електроника - DDE.
Имам кабел от склад66.
ИНПА-то ми работи, обаче не мога да прочета мотора на колата (БМВ Е91 2007г с Н47 мотор 177кс).
И съответно, като тръгна да чета ДДЕ-то през NCS не става, дава ми грешка.
За другите модули работи, само за мотора не става.

Някой може ли да помогне с файлове за инпато, така че да мога да чета мотора и съответно да мога да го кодирам с BCS експерта.

Поздрави,
Колега, поясни с кой кабел се пробваш и дай грешката.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 03 Ное 2020, 9:57

Здравей колега,

Кабела е BMW K+DCAN от склад66.

Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.

NCS_Error.PNG


Мерси и поздрави :)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 13.03.2011
Пол: Мъж
Кара: E61 LCI космос
Мечтае да кара: Йемки

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от sysmurdoc » 03 Ное 2020, 11:31

cgm написа:Здравей колега,

Кабела е BMW K+DCAN от склад66.

Кабела работи добре. Просто проблема ми е само с четенето на мотора през ИНПА, какти и програмирането му през NCS.
Всички други модули мога да ги чета и кодирам.

NCS_Error.PNG


Мерси и поздрави :)


Кабела от тези със суич ли е? Да не е в позиция К?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 420
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535D

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от fitter » 03 Ное 2020, 12:48

Според мен отвори си кабела и виж пинове 7 и 8 дали са запоени заедно. Ако колата ти е производство преди 2007 ( не регистрация) това най-вероятно е проблема. Ако са запоени ги раздели и пробвай пак. Можеш да модифицираш кабела с мини ключе и да става за преди и след 2007-а. След 2007 трябва да са заедно.

Изображение


Sent from my iPhone using Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 21.02.2005
Пол: Мъж
Кара: Е46, Е91
Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09

Re: Диагностика, кодиране и програмиране

Мнение от cgm » 03 Ное 2020, 13:36

При мен има такова ключе на кабела.
Пробвах и с двата варианта и резултата е един и същ.
Всички други модули си четат и кодират добре, само мотора не става.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook