проблем с ключ/ключалка
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем с ключ/ключалка
Колата е 2.0д 136к 2000г.
Проблема е следния - въртя ключа на контакт, не светват лампите за подгряване (и още няколко лампи) и ако завъртя да пали - не ще. Вадя ключа - пак пробвам - същата история. Така няколко пъти докато светнат лампите и си пали без проблем. Понякога - от първия път, понякога - може десетина пъти да пробвам. Ако е на контакт и размърдам ключа в ключалката - не светват лампите. Къде да търся проблема - в ключа или в ключалката. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем - така ме е страх, че ще ме остави някъде.
Проблема е следния - въртя ключа на контакт, не светват лампите за подгряване (и още няколко лампи) и ако завъртя да пали - не ще. Вадя ключа - пак пробвам - същата история. Така няколко пъти докато светнат лампите и си пали без проблем. Понякога - от първия път, понякога - може десетина пъти да пробвам. Ако е на контакт и размърдам ключа в ключалката - не светват лампите. Къде да търся проблема - в ключа или в ключалката. Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем - така ме е страх, че ще ме остави някъде.

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: проблем с ключ/ключалка
В пакета ще да е проблема .
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: проблем с ключ/ключалка
там където ти влиза ключа за да запалиш
пакет е защото не е обикновена ключалка. на ключа няма какво да му е че да работи веднъж и после няколко пъти да не работи, все пак не е от гума и да се огъва всеки път по различен начин. ако ти отключва и заключва от ключалката на вратата всеки път тогава му няма нищо на ключа. ако не е от пакета може да е от електрониката нещо.
пакет е защото не е обикновена ключалка. на ключа няма какво да му е че да работи веднъж и после няколко пъти да не работи, все пак не е от гума и да се огъва всеки път по различен начин. ако ти отключва и заключва от ключалката на вратата всеки път тогава му няма нищо на ключа. ако не е от пакета може да е от електрониката нещо.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: проблем с ключ/ключалка
колега незнам за пакети и клучалки но ако изобщо невърти стартера може проблема да е в чипа на клуча или съответно модула които разпознава клуча,ако имаш друг клуч пробваи с него и ако пак е така иди да провериш модула на колата които разпознава чипа в клуча

Re: проблем с ключ/ключалка
За съжаление нямам втори ключ. Ако не светнат лампите - колата не пали. И аз си мислех да не е нещо с разпознаването на ключа. Не съм компетентен, но няммаше ли някакъв еквалайзер (или както там се нарича). Колата да пали само ако си е с нейния ключ. Някаквая безжична връзка между ключа и колата. Може там да се е смахнало нещо. Ще пробвам в сервиза какво ще кажат. Благодаря за мненията.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: проблем с ключ/ключалка
Мани това разпознаване, на колегата не му светкат лампите. колата му е 2000 година какви ти модули и чипове за разпознаване. на един приятел му се счупи ключа на същата кола от същата година отиде при ключар о той му изпили един набързо и нахлузи една гума отзад за да е удобно за хващане, че иначе беше като за катинарче и колата си пали без разпознаване. може пък да се е припознала.
и аз лично си правих два резервни ключа при ключар единият от които си е от едно цяло парче метал, колата ми си пали с него а моята е 2001 година. другият го поръчах като заготовка от интернет и само преместих платкатане видях точно кое трябва да разпознае колата. призаключена кола с дистанционото на ключа-(респективно с пусната аларма), отварям колата с правен ключ алармата (оригинална заводска) пищи и спира в момента в който дам контакт с правеният ключ, не разбирам какво е разпознала колата тогава
и аз лично си правих два резервни ключа при ключар единият от които си е от едно цяло парче метал, колата ми си пали с него а моята е 2001 година. другият го поръчах като заготовка от интернет и само преместих платкатане видях точно кое трябва да разпознае колата. призаключена кола с дистанционото на ключа-(респективно с пусната аларма), отварям колата с правен ключ алармата (оригинална заводска) пищи и спира в момента в който дам контакт с правеният ключ, не разбирам какво е разпознала колата тогава
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: проблем с ключ/ключалка
Колега, за да пали колата със всеки ключ (нарязан по патронника) единствената причина е, че DME-то е програмирано да не търси сигнал от EWS-а (имобилайзера)
Според мен има 2 разумни обяснения за това:
- преди теб на тази кола и се е налагало да я палят с "някакъв" ключ ...
- ако си я оставял за ремонт по съмнителни сервизи е подготвена да се раздели с теб - EWS-а е блокиран и има нарязан ключ за нея
Дано не съм познал, но аз друга причина да се изключи EWS-а не виждам
Според мен има 2 разумни обяснения за това:
- преди теб на тази кола и се е налагало да я палят с "някакъв" ключ ...
- ако си я оставял за ремонт по съмнителни сервизи е подготвена да се раздели с теб - EWS-а е блокиран и има нарязан ключ за нея
Дано не съм познал, но аз друга причина да се изключи EWS-а не виждам

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: проблем с ключ/ключалка
Ами азколата я купих от Белгия. Вече две години си я карам в Испания и единственият сервиз в който съм я вкарвал е този на БМВ.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: проблем с ключ/ключалка
аз имах подобен проблем самоче на мен ми светваха лампите само не искаше да завърти стартера има 2 ри ключ и с него пали веднага. казахами ключа се е прецкал чипа ама аз несе сагласих с тях защото то или работи или не работи след множество разглобявания и зглобявания забелязах че батерията се размества и двете и пластинки дават на късо вътре отсраних проблема и вече една година сам без ядове. отиди на ключар да ти прочете ключа ако е наред той си показва.
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: проблем с ключ/ключалка
един приятел си палеше Аудито(модел 2008 година) с пластмасовата мостра по която се прави копие на ключ.
толкова ли са назад пък тези от Ауди бе, един чип за разпознаване да не сложат.
толкова ли са назад пък тези от Ауди бе, един чип за разпознаване да не сложат.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблем с ключ/ключалка
Ти колега голям спец излезна по тези коли. Може спокойно сервиз да отвориш.... ама докато дойдеш на знанията на колегата tsb_bg има мн хляб да ядеш. Той много добре е обяснил за имобилайзера, това че при някоя кола пали е много лошо за тази кола няма EWS и ДДЕ(ДМЕ) синхронизация. Т.е побългаряване, което пък е още по съмнително кво се случва с тази кола и защо е на този хал. Но почти всички нови коли имат имобилайзер и това ги прави до някъде по сложни за кражби 

Re: проблем с ключ/ключалка
katronski_br написа:един приятел си палеше Аудито(модел 2008 година) с пластмасовата мостра по която се прави копие на ключ....
Пластмасовия ключ не е мостра по която се прави копие а напълно функционален ключ (с интегриран чип) за запалване на двигателя и отключване на врати багажник, жапка и падащи облегалки на задните седалки (евентуално ако ги има колата)

Той е лек, плосък не заема място, не се влияе от влага и се нарича "ключ за портмоне"
Предвиден е да се ползва тогава, когато човек не е с дреха с джобове, а например с бански или спортен екип или просто няма къде да държи нормалния "мастер" ключ, но не и за ежедневна употреба.
Има го и в комплекта ключове на BMW и за това и AUDI-то е запалило с такъв пластмасов ключ

Re: проблем с ключ/ключалка
Това за кражбата не ми се вярва. Колата е карана само в Найси кар в Пловдив (и то рядко и в присъствието на баща ми), просто не е създавала проблем. Проблема започна НЕ след посещение в сервиз, просто от самосебе си. Не е от батерията, защото до сега центрялното никога не е отказвало. (или пък да се е изтощила много, на централното да работи, а при палене да прави номера, което също не вярвам). Иначе за разпознаване незнам ... Ключа е такъв


Re: проблем с ключ/ключалка
Колега между ключа който ти си показал и този от моя пост (по-стария) освен външния вид разликата е в начина на нарчзване и това, че стария модел е със сменяема батерия CR2016 а този, който ти показваш се зарежда (по индукция) докато двигателя работи и ключа съответно е в контакта.
Това, че колата пали с ключ, който е без чип, т.е. не търси синхронизация мецду EWS и DME/DDE не е нормално и ако колата беше моя аз не бих го оставил така. Съветвам те да провериш при оторизиран дилър как стоят нещата и как епрограмеран EWS-а (ако го има) и ключовете (ако не е само един).
Разбира се решението си е твое
Това, че колата пали с ключ, който е без чип, т.е. не търси синхронизация мецду EWS и DME/DDE не е нормално и ако колата беше моя аз не бих го оставил така. Съветвам те да провериш при оторизиран дилър как стоят нещата и как епрограмеран EWS-а (ако го има) и ключовете (ако не е само един).
Разбира се решението си е твое

25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани