Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Перката на вентилатора работи постоянно.Някои има ли идея от какво може да е.Не е от ел.блок!!!
- kok4o
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 144
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e46 m54b25,e30 m30b35 turbo
- Мечтае да кара: MMMMMMM
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
От блока за управление на перката.
- pistata9889
- ентусиаст
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Иди на майстор,една дагностика да ти направи,и ще се наясно.
Може да е кво ли не,ако сменяш всичко с всяко предложение?
Може да е кво ли не,ако сменяш всичко с всяко предложение?
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
днес бях на диагностика и казаха 4е е от ел.блока....както казах смених го и продължава да си върти.
- milennyc
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Ел. блока на кое? Може да е от ел. блока на помпата
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
колега има вероятност да е от датчика за високо налягане на климатика откачи му буксата ако спре да върти смемня го.
Имах го този проблем само че на един голф датчика си беше изместил характеристиките и при нормално налягане в системата около 7 бара той даваше 25 и перката въртеше нон стоп.
Но може и друго да е най-добре откачи буксата на датчика ако не се лъжа този датчик е на дехидратора и ако не спре да върти отиди на свястна диагностика има колеги от форума с добри програми или ми се обади на мен ако искаш ще помогнем.
Имах го този проблем само че на един голф датчика си беше изместил характеристиките и при нормално налягане в системата около 7 бара той даваше 25 и перката въртеше нон стоп.
Но може и друго да е най-добре откачи буксата на датчика ако не се лъжа този датчик е на дехидратора и ако не спре да върти отиди на свястна диагностика има колеги от форума с добри програми или ми се обади на мен ако искаш ще помогнем.
- sider23
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 6.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е91 330xd
- Мечтае да кара: M6 Grand Coupe
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
колега, здравей и от мен!!!
не искам да те плаша, но аз преди 6 месеца имах същия проблем...
след като купих и смених цялата перка с нейния ел. блок, проблема си остана...
и така, после в 3 сервиза ходих и накрая се оказа, че проблема ми беше в ДДЕ блока....
беше записал грешка в температурата и постоянно въртеше....
та тая грешчица ми излезе четири-цифрена сума накрая....
но моята е дизел 150 кс., не си писал твоята каква е...
не искам да те плаша, но аз преди 6 месеца имах същия проблем...
след като купих и смених цялата перка с нейния ел. блок, проблема си остана...
и така, после в 3 сервиза ходих и накрая се оказа, че проблема ми беше в ДДЕ блока....
беше записал грешка в температурата и постоянно въртеше....
та тая грешчица ми излезе четири-цифрена сума накрая....
но моята е дизел 150 кс., не си писал твоята каква е...
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Колеги да не пускам нова тема.Колата е 316 М43 мотор 1.9.Перката отпред от вчера върти постоянно на максимум дори и на загасена кола направо бута акумулатора ако не я откача то буксата не спира по никакъв начин.На Инпата ми изписва грешка 108 - Control electric fan и не мога да я изтрия.По схемите доколкото се ориентирах компютъра дава сигнал на перката да се включи а тя си има постоянен +.Четох че това въртене на макс. се дължало на дефектен датчик на изхода долу на водния радиатор.Е смених го и пак същата работа.Кабелите ги проверих всички вериги са ок и остава да е или компютъра или онова устройство което на закачено на самата перка.Въпросите са ми три
1.Control electric fan е това устройство което е на самата перка или компютъра?
2.Кое регулира оборотите на самата перка компютъра или устройството закачено на перката?
3.Кое в случая в тази схема на връзване на перката се явява реле? - Питам защото имах такъв проблем при моето Е34 и беше залепнало релето и затова ми въртеше постоянно перката на климатика отпред
Колата е на един приятел а той е международен шофьор и няма кога да я оставя по сервизи.Сега си е тук за два три дни пък колата му трябва че си има работа и нещата ги вършим и се опитваме да ги оправим в движение както се вика
1.Control electric fan е това устройство което е на самата перка или компютъра?
2.Кое регулира оборотите на самата перка компютъра или устройството закачено на перката?
3.Кое в случая в тази схема на връзване на перката се явява реле? - Питам защото имах такъв проблем при моето Е34 и беше залепнало релето и затова ми въртеше постоянно перката на климатика отпред
Колата е на един приятел а той е международен шофьор и няма кога да я оставя по сервизи.Сега си е тук за два три дни пък колата му трябва че си има работа и нещата ги вършим и се опитваме да ги оправим в движение както се вика
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Проблема е ясен вече самата перка е сменихме я с на едно друго BMW и на него започна да върти постоянно.Някакви успешни опити за ремонт да знаете тук за Пловдив че цените което ги четох тук из форума за нови са доста соленички
Все пак моя човек ще я занесе при някакъв негов познат на ти с електрониката да види какво може да направи и като има резултат ще пиша.
Все пак моя човек ще я занесе при някакъв негов познат на ти с електрониката да види какво може да направи и като има резултат ще пиша.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
В какъв смисъл не спира да върти?
Принципно когато върти - дори и да извадиш ключа не спира - тя просто трябва да си охлади...и след като охлади спира сама.
Колко време я чакахте ?
Принципно когато върти - дори и да извадиш ключа не спира - тя просто трябва да си охлади...и след като охлади спира сама.
Колко време я чакахте ?
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Dimitroff написа:В какъв смисъл не спира да върти?
Принципно когато върти - дори и да извадиш ключа не спира - тя просто трябва да си охлади...и след като охлади спира сама.
Колко време я чакахте ?
Докато не бутне батерията.И на студена кола пак върти.Смених ме я с на едно друго БМВ и на другата кола започна да върти постоянно.Явно самото управление което на перката е укъсило към + и затова върти постоянно щото на перката идва постоянен +.
- Dimitroff
- Фен на тройките
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
При мен пък от понеделник...доста често ми се включва перката...имам колата от 6 месеца, но до сега или не е имало такива температури, или не съм се бутал в трафик...
Говоря за Е46 след фейса - 320д.
Старата ми Е46ца (преди фейса) - за почти 3 години - не съм я чул тази перка...та сега ми е странно - започнах да се чудя дали не съм и аз в клуба на перките...
Говоря за Е46 след фейса - 320д.
Старата ми Е46ца (преди фейса) - за почти 3 години - не съм я чул тази перка...та сега ми е странно - започнах да се чудя дали не съм и аз в клуба на перките...
- dinozab
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: Перката на радиатора не спира да върти !!!!!!!!
Значи доколкото събрах информация за тази перка тя е без степенна т.е работи в натоварване от 0-100% като в нормален режим т.е. нормално работа всичко е О.К. варира в границите от 5-95% натоварване.Специално при М43 компютъра взима информация от датчика за темп. на главата,термостата,този който е на изхода на радиатора и датчика за скорост.Като събере информация от всичките той дава сигнал на перката да върти или не.Сега тук в цялата тая работа не ми стана ясно кое казва на перката с какви обороти да се върти.Ако колата се движи със скорост над 80км/ч перката също не включва.При М43 температурата на мотора варира в границите от 85-110гр. според режима на каране.Ако колата се кара в ненатоварен режим на ниски обороти в града двигателя работи на 110гр. за по-голяма икономия, ако пък е в натоварен на високи обороти работи на 85гр. с чел постигане на по-висока мощност.Относно работата на климати там я командва датчика за налягане който е 12-степенен ако маже така да се изразя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани