Климатроник
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Климатроник
Здравейте колеги! При настройване на кллиматроника за охлаждане(някакви градуси,примерно 20 град.), компресора се включва работи, изклюва.След малко пак заработва(напомпва) и пак изключва. Искам да попитам дали по този начин е нормална работата на климатроника?
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Климатроник
и при мен е така
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
Re: Климатроник
И при всички е така!
Стига да не изключва от високо нялягане. Ако вътре си духа студено, без да има проблем, значи изключва нормално, но ако изключва и вътре започва да мируше на спарено и студеното спира, значи имаш проблем с перката!

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Климатроник
значи имам проблем с перката
миналото лято ми се случи на два пъти в 42 градусова жега при надут климатик на студено (16 градуса- минимума) да спре да духа студено и стрелката на температурата за пъв път от както съм купил колата се премести в малко по висока стойност от нормалната. Дали не ми работят високите скорости на перката и как се отстранява???
миналото лято ми се случи на два пъти в 42 градусова жега при надут климатик на студено (16 градуса- минимума) да спре да духа студено и стрелката на температурата за пъв път от както съм купил колата се премести в малко по висока стойност от нормалната. Дали не ми работят високите скорости на перката и как се отстранява???
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kokakabana
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 12.11.2007
Re: Климатроник
разбирасе че е нормално компресора да се включва и изкл. като си вдигне налягане увас хладилника постояно ли брамчи компресора 

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроник
kokakabana написа:разбирасе че е нормално компресора да се включва и изкл. като си вдигне налягане увас хладилника постояно ли брамчи компресора
Има на коли особено ако са с климатик а не с климатроник на който компресора работи нон стоп, но при нашия климатроник има един датчик на изпарителя който следи температурата на самия изпарител и когато тя е достигнала определената стойност компресора се изключва, ако това не стане тогава изпарителя замръзва и системата не работи коректно.
Това е нормалналната работа да изключва освена ако не го прави много често да речем на всеки 10, 20 секунди тогава както спомена колегата Slliter е от перката, тя не охлажда кондезатора и вследствие на прекаленото висока налягане компресора се гаси от датчика за високо налягане.
Друга вероятно причина за често спиране на компресора и не добро охлаждане на кондезатора или външния радиатор на климатика е неговото замърсяване от мухи или боклуци така, че е хубаво не автомивка лятото веднъж годишно да се пръсне с водоструиката за да се почисти, но внимателно да не се наранят ламелите.
Re: Климатроник
katronski_br написа:значи имам проблем с перката
миналото лято ми се случи на два пъти в 42 градусова жега при надут климатик на студено (16 градуса- минимума) да спре да духа студено и стрелката на температурата за пъв път от както съм купил колата се премести в малко по висока стойност от нормалната. Дали не ми работят високите скорости на перката и как се отстранява???
мдааааа високите скорости са отишли... сменявай овреме, за да не спукаш разширителния съд, щото се явява най-слабото място. При стрелка над средата значи, че ако си бензинка темературата е над 120 градуса, а налягането над нормата в охладителната система! При тия ситуации често гърмят казанчетата, да знаеш!
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: Климатроник
Дизел съм, но ще се заема с проблема, благодаря колега.
И да попитам, това също ми се случи и на магистрала със 130-140 км/ч , тогава пък какъв е проблема???
за уточнение: днес тук беше към 32 градуса запалих колата на паркинга, излязох и долепих ухо до бъбреците за да чуя звука без перка, после включих климатика и пак се заслушах започна бавно и постепенно увеличи скоростта, и всеки път като намалявам зададената температура вътре отвън се чуваха все по-големи и по големи обороти на перката.
И да попитам, това също ми се случи и на магистрала със 130-140 км/ч , тогава пък какъв е проблема???
за уточнение: днес тук беше към 32 градуса запалих колата на паркинга, излязох и долепих ухо до бъбреците за да чуя звука без перка, после включих климатика и пак се заслушах започна бавно и постепенно увеличи скоростта, и всеки път като намалявам зададената температура вътре отвън се чуваха все по-големи и по големи обороти на перката.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- starterwrc
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е46
- Мечтае да кара: М3 Е46
Re: Климатроник
Благодаря колеги за отзивите! Проблем фактически няма,щом така е нормалната работа на климатроника.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани