оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: София

оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от nicky » 28 Апр 2010, 21:16

Здравейте,
Десния фар от време на време дава грешка на таблото. След гасене и палене на ново и светва. Като застана пред колата със светнати фарове забелязвам че фара свето, но много слабо. На дълги изглежда окей. Знам че десния фар свети леко по настрани. Някакви предположения и дали трябва да е така.

Мерси

Палавника
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 8.07.2006
Местоположение: гр.Варна
Пол: Мъж
Кара: 320 D '03; Х5 Е70

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от тони6600 » 28 Апр 2010, 21:50

Скоро, ще трябва да си купуваш крушка :),не се тревожи толкова, приготви си едни 192лв оригинална от официалния дилър или 80-100 китайско менте.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от Leon » 28 Апр 2010, 22:01

На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.
Never mistake motion for action...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от gido » 28 Апр 2010, 22:31

аз имам същия проблем,дали щее кру6ка,а вероятност да е траф .и как може да се разбере.
Последна промяна gido на 28 Апр 2010, 22:59, променена общо 1 път
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1705
Регистриран на: 8.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само по празници

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от Wolfen » 28 Апр 2010, 22:39

Добре де, аз бях прочел някъде тук из мненията, че ксеноновата крушка просто един ден казва "Пуф" и я няма. За да свети слабо и да дава грешки от време на време ... не е ли от баласта (или каквото там има)?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от © » 28 Апр 2010, 22:47

Leon написа:На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.

какво е това ДС1 ?
и някой може ли да сподели впечатления от различните крушки? китайските как се представят на оригинален ксенонов фар?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от Leon » 28 Апр 2010, 23:21

© написа:
Leon написа:На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.

какво е това ДС1 ?
и някой може ли да сподели впечатления от различните крушки? китайските как се представят на оригинален ксенонов фар?


Домързя ме да сменям на латиница :oops: Става дума за биксеноновата D1S. Ами как да се представят... Светят си екстра. В сравнение със заминала оригинална е екстра. Има едни леко по-тъмни петна в осветената част, но според мен не са от крушката. Само че си слагайте 4300к, в краен случай 5000к.
Never mistake motion for action...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 857
Регистриран на: 9.03.2010
Пол: Мъж
Кара: с кеф...
Мечтае да кара: МИГ29
Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от katronski_br » 28 Апр 2010, 23:23

и аз имах същият проблем , оправи се със смяна на крушката
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от kriso85 » 28 Апр 2010, 23:27

Идеални са китайските крушки за оригинален ксенон.
Незнам защо трябва да дадеш почти 200 лв. за 1 брой крушка, като за 50 лв. ще си смениш и двете и ще светят еднакво, а едната здрава ще седи у багажника за екстремни случаи ;)

Още повече доста продавачи на китайски крушки дават гаранция 6-12 месеца.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от kasabov » 28 Апр 2010, 23:57

може и баласта да е колега. Крушката или свети или не. Според мен извади другата крушка и я сложи на този фар за тест ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от slitter » 29 Апр 2010, 0:36

Абе, що говорите некои като нищо не отбирате! Просто нема начин да е от баласта, ама в никакъв случай и не знам по каква лигика може човек да се съмнява в баласта. Както и да е! Ксеноновата кружка заминава в по-голямата част от случаите точно по този начин - първо се променя цвета, което през лупата почти няма как да си го забелязал, а после почва да свети като фенерче на запалка! На 1001% кружката е заминала! В по-редки случаи ксеноновата кружка не пали изобщо! Такава е технологията, вътре има газ, а не нажежаема жичка! Затова са такива симптомите. Светенето се осъществява посредством сблъсъка на положителни и отрицателни частици, като светкавица като е лошо времето. Принципа е същия и се осъществява при вакуум. Съвет от мен - купи си китайска кружка, вече има доста качествени такива. Дори почнаха да произвеждат с UV защита на стъклата, както са оригиналните, щото преди, а и сега на някои модели китайски нямат такава защита. Ама това си е изгузица, която не е маловажна, но не и жизненоважна! Убеден съм, че може да намериш и на добра цена такава на Осрам, около 80лв с всичките ексртри и за 50-60 направо две китайски, които и те евентуално да имат защитата! Нема смисъл да се набутваш с пари! Колкото и да е богат един човек, трябва да си прави сметка. Остави ги баламурниците да си купуват кружки за по 200 лв. на кола, която с всеки изминал ден и пада цената до толкова, че всеки малоумник скоро ще може да си я позволи. Стана като с е36 - циганьорите скоро ще подкарат коли като нашите и ще си мислат, че са кисели газета! Ако някой се опита да ме репликира предупреждавам, че няма да се поддам на провокации и ще си свиркам, въобще нема да му обърна внимание!

Колкото до баласта, за да знаеш с едно изречение - преебе ли се, въобще няма да свети, защото просто няма да подава ток. Той работи по следния начин - вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта. Реално един баласт си е чиста полицейска ел палка! :) Малко бях пространен, но... Успех!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от Face » 29 Апр 2010, 0:57

slitter написа: вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта.

Да ама това само при паленето.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от slitter » 29 Апр 2010, 1:10

Face написа:
slitter написа: вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта.

Да ама това само при паленето.


Aко се заслушаш в един баласт той издава един много специфиччен шум като свистене. Това е шума от зареждащите се кондензатори. Те се зареждат и тока изфърча и това става многократно в рамките на микрона от секундата. Зарежда изхвърля, зарежда изхвърля и т.н. получава се импулсно, но от гледна точка на човек ти се струва постоянно. Ето защо ефекта на работата е постоянен - от началото до края. Не е само в наалото на 20 и кусур хиляди и после на 12. Айде лека! :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от Face » 29 Апр 2010, 1:23

Не съм казал,че след стартовите 2Хк. волта пада на 12.
При първоначално подаване на голямо напрежение между електродите се получава електрически разряд (искра) с голяма енергия, необходима за йонизирането на частиците на газа. В зависимост от междуелектродното разстояние, големината на балона и количеството газ се определя и стойността на това първоначално ("стартово") напрежение. При различните модели то варира от 22 000 до 26 000 волта. Процесът има продължителност между 0.6 и 1.2 сек. пак в зависимост от конструктивните особености на дадения модел. След това напрежението спада до стойност 70-90 волта (необходими да поддържат йонизацията/светенето).
Лека и на теб.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем

Мнение от kasabov » 29 Апр 2010, 1:29

ами колега, при мен пък крушката трептеше леко, някой път не палеше и тн. Червено не светеше, не е толкова трудно да се види през лупата :mhihi: Но след теста който препоръчах на колегата , безплатен и сигурен - разбрах, че е от баласта. Тия кондензатори като си променят леко характеристиките и почват проблеми, не е изобщо както си го мислищ - баласта или работи или не. Даже едни и същи крушки могат да ти светят различно (като сила и цвят), заради разлика в състоянието на баластите. Така, че доста си почел, но има още много :)

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook