оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Здравейте,
Десния фар от време на време дава грешка на таблото. След гасене и палене на ново и светва. Като застана пред колата със светнати фарове забелязвам че фара свето, но много слабо. На дълги изглежда окей. Знам че десния фар свети леко по настрани. Някакви предположения и дали трябва да е така.
Мерси
Десния фар от време на време дава грешка на таблото. След гасене и палене на ново и светва. Като застана пред колата със светнати фарове забелязвам че фара свето, но много слабо. На дълги изглежда окей. Знам че десния фар свети леко по настрани. Някакви предположения и дали трябва да е така.
Мерси
- тони6600
- Палавника
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 8.07.2006
- Местоположение: гр.Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 320 D '03; Х5 Е70
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Скоро, ще трябва да си купуваш крушка
,не се тревожи толкова, приготви си едни 192лв оригинална от официалния дилър или 80-100 китайско менте.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.
Never mistake motion for action...
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
аз имам същия проблем,дали щее кру6ка,а вероятност да е траф .и как може да се разбере.
Последна промяна gido на 28 Апр 2010, 22:59, променена общо 1 път
- Wolfen
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1705
- Регистриран на: 8.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само по празници
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Добре де, аз бях прочел някъде тук из мненията, че ксеноновата крушка просто един ден казва "Пуф" и я няма. За да свети слабо и да дава грешки от време на време ... не е ли от баласта (или каквото там има)?
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Leon написа:На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.
какво е това ДС1 ?
и някой може ли да сподели впечатления от различните крушки? китайските как се представят на оригинален ксенонов фар?
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
© написа:Leon написа:На Хела крушките са по 130, на филипс - около 160, китайските - 20-50лв... Стига да не е ДС1, тогава става х 2 горе долу.
какво е това ДС1 ?
и някой може ли да сподели впечатления от различните крушки? китайските как се представят на оригинален ксенонов фар?
Домързя ме да сменям на латиница

Never mistake motion for action...
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
и аз имах същият проблем , оправи се със смяна на крушката
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Идеални са китайските крушки за оригинален ксенон.
Незнам защо трябва да дадеш почти 200 лв. за 1 брой крушка, като за 50 лв. ще си смениш и двете и ще светят еднакво, а едната здрава ще седи у багажника за екстремни случаи
Още повече доста продавачи на китайски крушки дават гаранция 6-12 месеца.
Незнам защо трябва да дадеш почти 200 лв. за 1 брой крушка, като за 50 лв. ще си смениш и двете и ще светят еднакво, а едната здрава ще седи у багажника за екстремни случаи

Още повече доста продавачи на китайски крушки дават гаранция 6-12 месеца.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
може и баласта да е колега. Крушката или свети или не. Според мен извади другата крушка и я сложи на този фар за тест ..
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Абе, що говорите некои като нищо не отбирате! Просто нема начин да е от баласта, ама в никакъв случай и не знам по каква лигика може човек да се съмнява в баласта. Както и да е! Ксеноновата кружка заминава в по-голямата част от случаите точно по този начин - първо се променя цвета, което през лупата почти няма как да си го забелязал, а после почва да свети като фенерче на запалка! На 1001% кружката е заминала! В по-редки случаи ксеноновата кружка не пали изобщо! Такава е технологията, вътре има газ, а не нажежаема жичка! Затова са такива симптомите. Светенето се осъществява посредством сблъсъка на положителни и отрицателни частици, като светкавица като е лошо времето. Принципа е същия и се осъществява при вакуум. Съвет от мен - купи си китайска кружка, вече има доста качествени такива. Дори почнаха да произвеждат с UV защита на стъклата, както са оригиналните, щото преди, а и сега на някои модели китайски нямат такава защита. Ама това си е изгузица, която не е маловажна, но не и жизненоважна! Убеден съм, че може да намериш и на добра цена такава на Осрам, около 80лв с всичките ексртри и за 50-60 направо две китайски, които и те евентуално да имат защитата! Нема смисъл да се набутваш с пари! Колкото и да е богат един човек, трябва да си прави сметка. Остави ги баламурниците да си купуват кружки за по 200 лв. на кола, която с всеки изминал ден и пада цената до толкова, че всеки малоумник скоро ще може да си я позволи. Стана като с е36 - циганьорите скоро ще подкарат коли като нашите и ще си мислат, че са кисели газета! Ако някой се опита да ме репликира предупреждавам, че няма да се поддам на провокации и ще си свиркам, въобще нема да му обърна внимание!
Колкото до баласта, за да знаеш с едно изречение - преебе ли се, въобще няма да свети, защото просто няма да подава ток. Той работи по следния начин - вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта. Реално един баласт си е чиста полицейска ел палка!
Малко бях пространен, но... Успех!
Колкото до баласта, за да знаеш с едно изречение - преебе ли се, въобще няма да свети, защото просто няма да подава ток. Той работи по следния начин - вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта. Реално един баласт си е чиста полицейска ел палка!

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
slitter написа: вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта.
Да ама това само при паленето.
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Face написа:slitter написа: вътре има яки кондензатори, които събират електричество и го изстрелват импулсно през кабелите до кружката, ако не се лъжа с около 22 000 Волта.
Да ама това само при паленето.
Aко се заслушаш в един баласт той издава един много специфиччен шум като свистене. Това е шума от зареждащите се кондензатори. Те се зареждат и тока изфърча и това става многократно в рамките на микрона от секундата. Зарежда изхвърля, зарежда изхвърля и т.н. получава се импулсно, но от гледна точка на човек ти се струва постоянно. Ето защо ефекта на работата е постоянен - от началото до края. Не е само в наалото на 20 и кусур хиляди и после на 12. Айде лека!

- Face
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 654
- Регистриран на: 24.12.2007
- Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
- Кара: 320Д(M47TUD20)
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
Не съм казал,че след стартовите 2Хк. волта пада на 12.
При първоначално подаване на голямо напрежение между електродите се получава електрически разряд (искра) с голяма енергия, необходима за йонизирането на частиците на газа. В зависимост от междуелектродното разстояние, големината на балона и количеството газ се определя и стойността на това първоначално ("стартово") напрежение. При различните модели то варира от 22 000 до 26 000 волта. Процесът има продължителност между 0.6 и 1.2 сек. пак в зависимост от конструктивните особености на дадения модел. След това напрежението спада до стойност 70-90 волта (необходими да поддържат йонизацията/светенето).
Лека и на теб.
При първоначално подаване на голямо напрежение между електродите се получава електрически разряд (искра) с голяма енергия, необходима за йонизирането на частиците на газа. В зависимост от междуелектродното разстояние, големината на балона и количеството газ се определя и стойността на това първоначално ("стартово") напрежение. При различните модели то варира от 22 000 до 26 000 волта. Процесът има продължителност между 0.6 и 1.2 сек. пак в зависимост от конструктивните особености на дадения модел. След това напрежението спада до стойност 70-90 волта (необходими да поддържат йонизацията/светенето).
Лека и на теб.
Re: оригиналени ксенон фарове фейслифт вероятен проблем
ами колега, при мен пък крушката трептеше леко, някой път не палеше и тн. Червено не светеше, не е толкова трудно да се види през лупата
Но след теста който препоръчах на колегата , безплатен и сигурен - разбрах, че е от баласта. Тия кондензатори като си променят леко характеристиките и почват проблеми, не е изобщо както си го мислищ - баласта или работи или не. Даже едни и същи крушки могат да ти светят различно (като сила и цвят), заради разлика в състоянието на баластите. Така, че доста си почел, но има още много 


23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани