Странен проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Странен проблем

Мнение от danielscot » 27 Апр 2010, 23:03

Здрасти на всички, ще се опитам да опиша проблема възможно най-добре. Та значи колата е 320Д 2002 феис, при студен двигател, когато ускоря до или над 2000 оборота и веднага след това пусна газта и намаля до 1800 об. и се опитам да задържа там колата запо4ва да придърпва да се клати като лодка напред-назад и оборотите играят +/- 100 , а стях и стрелката на разходомера. Това се усеща при ниските предавки на 4-та, 5-та не мога да усетя сигурно понеже скоростта е по-висока :dunno: Със загряването на колата проблема постепенно утихва и около нормалната работна темп. вече придърпването, хълцането или не знам точно как да го опиша, вече го няма. Колата си върви нормално. Сменени са всички филтри, дюзите са проверени и почистени преди 6мес. Ходих на диагностика и компа показа клапана за вакуума на турбото. Човека в сервиза изчисти грешката и каза да я покарам така и пак да отида. След 3 дни каране повторната диагностика показа, че няма никакви грешки. В сервиза препоръчаха ъпдейт на софтуера. Така или иначе клапана го смених вчера, но проблема остава!
Някой, ако може да помогне, благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Странен проблем

Мнение от slitter » 28 Апр 2010, 0:34

To диагностиката не е само да ти прочетат грешките, а примерно и да се наблюдават живи данни, за да се хване от къде идва проблема, да се ремонтира или смени дефектиралата части и да забрави човек. Кодчетци много, разбиращи малко! И кво сега, като се ъпдейтне софта колата ще се оправи. Чуда се как изобщо се движат тия е46-ци със стария софт. Начи, препоръчвам ти да смениш сервиза и конкретно диагностика! Не знам от кой град си, за да ти препоръчаме човек. По принцип такъв тип манипулация е хубаво човек да я прави в официалния севиз, ама като знам кви са идиоти и тия и като те видат, че се баламурник ще оправят проблема със сигурност с 4 цифрена сума и пая ще си го разделат, щото им знам далавеките и на тех! По принцип се занимавам с диагностика любителски, ама в момента интерфейса ми е на ремонт и не мога да се отзова на момента, ако случайно си от София. Ти най-добре напиши от кой град си, за да ти препоръчаме с колегите някой читав човек! На мен ми позамирисва на ГНП, ама айде да не се изказвам неподготвен! То по принцип малко е трудно така просто да се изкаже човек като не види някои неща!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Странен проблем

Мнение от Face » 28 Апр 2010, 0:56

Аз съм с абсолютно същият проблем,но го чувствам най вече на втора предавка.От прочетеното във форума и мен ме съмняват вакуумните системи,но проблеми нямам с автомобила и не искам да си съсдавам...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: Странен проблем

Мнение от danielscot » 28 Апр 2010, 1:13

Именно, колега Face, най-осезаемо се чувства на 2-ра и при мен. Аз също мислех за вакуумите, но пък защо след като позагрее колата всичко вече е наред.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Странен проблем

Мнение от Face » 28 Апр 2010, 1:27

danielscot написа:Именно, колега Face, най-осезаемо се чувства на 2-ра и при мен. Аз също мислех за вакуумите, но пък защо след като позагрее колата всичко вече е наред.

Можеби като загрее мотора,маркучи и клапани уплътняват по добре :dunno: ,ако все пак научиш преди мен свиркай.
Изображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Странен проблем

Мнение от milennyc » 28 Апр 2010, 8:50

Ето идва и времето на комъните да се обаждат..... тук иска хубава диагностика. Аз залагам на дюзи и рейла.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Странен проблем

Мнение от slitter » 28 Апр 2010, 10:14

Eто я схемата на горивната система: http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A4%D0% ... Scheme.png

Има точно 15 места, които може да бъдат проблемни и да се получава ефекта! Всеки един трябва да се проследи, за да се намери точния!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: Странен проблем

Мнение от Face » 28 Апр 2010, 16:43

milennyc написа:Ето идва и времето на комъните да се обаждат..... тук иска хубава диагностика. Аз залагам на дюзи и рейла.

Тц,с чисто нови дюзи съм,а мотора е ревизиран напълно.Рейла кво да прави?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.06.2009
Пол: Мъж
Детайли за колата: E46 320d 2002

Re: Странен проблем

Мнение от danielscot » 28 Апр 2010, 18:32

И аз мисля, че не е от дюзите. Сменил съм и този rail pressure sensor показан на схемата. Странното е, че ако преди това не съм ускорил до 2000 или над оборота, а направо задържа на 1800 това ''хълцане'' го няма.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Странен проблем

Мнение от slitter » 28 Апр 2010, 20:10

danielscot написа:И аз мисля, че не е от дюзите. Сменил съм и този rail pressure sensor показан на схемата. Странното е, че ако преди това не съм ускорил до 2000 или над оборота, а направо задържа на 1800 това ''хълцане'' го няма.


значи остават още 14 възможности :) базикам се разбира се! начи, не случайно казах помпа - тя до колкото знам също е снабдена с електроника, която управлява начина й на работа, т.е. в зависимост от работата на всички компоненти, наблуюдавани от ЕКУ й се подават сигнали как точно в определени моменти да работи, т.е. с какво налягане да изхвърля гориво към комън рейл тръбата. Според мен нещо се случва в точно определените обороти. Но това е просто хипотеза, знаеш! Не изключвам възможността да е дори от педала н газта, от натискане в средни обороти да се е попрецакал потенциометъра! И това е възможно - просто диагностика му е майката!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook