Загуба на мощност
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Загуба на мощност
Колеги, от известно време ( може би около 3 месеца ) имам следния проблем : при студен двигател колата ми ( 318i )губи мощност и оборотомера ми се разцепва от движение нагоре- надолу докато аз натискам газта. Ако пък съм тръгнал немога да ви опиша какво шоу е по улиците. Щом обаче колата загрее малко ( след като мине синята зона ) проблема изчезва. казаха ми че най-вероятно има събрана вода в резервоара и причината са зимните студове. Посъветваха ме и да сипя мед. спирт който абсорбирал водата. Подобрението беше за кратко и сега май е още по лошо. На всичкото отгоре времето се стопли и вече не би трябвало причината да е в студовете. Ако някой има предположение и може да помогне ще съм много благодарен. Не искам да я водя по майстори без да знам какво и е защотото нали знаете какво ще ми се случи



- pistata9889
- ентусиаст
-
- Мнения: 1288
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Пловдив,Р.Конаре
- Пол: Мъж
- Кара: Камион колкото читалището...
Re: Загуба на мощност
Колега смени бензиновия филтър,проблема е или в тоците или в горивото.Неможем да гадаем тук,иди на диагностика и ще ти кажат.
Когато трябва да вземеш решение относно една страна,изслушай и другата,може нейната версия да е по достоверна!!!
Re: Загуба на мощност
така....
след известно време днес най-накрая успях да пусна колата на компютърна диагностика. Ето ги и резултатите, ако някой може да ми каже какво по-точно означават ( от това което ми казаха в сервиза нищо не разбрах)ще съм много благодарен.
.........................................
БРОЙ ПОВРЕДИ 4:
137. ДЕТОНАЦИОНЕН СЕНЗОР 1
МНОГО МАЛЪК СИГНАЛ
138. ДЕТОНАЦИОНЕН СЕНЗОР 2
МНОГО МАЛЪК СИГНАЛ
171. СЪГЛАСУВАНЕ НА СМЕСТА
МУЛТИПЛИКАТИВНА ГОРНА ГРАНИЦА
151. ВДУХВАНЕ НА ВТОРИЧЕН ВЪЗДУХ
НЕДОСТОВЕРЕН
..........................................
за последното ми казаха, че вероятно това е причината за проблема но ще трябва да установят точната причина на студен двигател. Иначе помпата за този вторичен въздух работела но само когато и се подаде сигнал от външния компютър, следоватлно дефекта е някъде по датчиците...
казаха още, че нещо алтернатора не подава достатъчно ток към бордкомпютъра и това може да е причината да се трупат грешки в компа и той да се базика.
Моля колеги помагайте
след известно време днес най-накрая успях да пусна колата на компютърна диагностика. Ето ги и резултатите, ако някой може да ми каже какво по-точно означават ( от това което ми казаха в сервиза нищо не разбрах)ще съм много благодарен.
.........................................
БРОЙ ПОВРЕДИ 4:
137. ДЕТОНАЦИОНЕН СЕНЗОР 1
МНОГО МАЛЪК СИГНАЛ
138. ДЕТОНАЦИОНЕН СЕНЗОР 2
МНОГО МАЛЪК СИГНАЛ
171. СЪГЛАСУВАНЕ НА СМЕСТА
МУЛТИПЛИКАТИВНА ГОРНА ГРАНИЦА
151. ВДУХВАНЕ НА ВТОРИЧЕН ВЪЗДУХ
НЕДОСТОВЕРЕН
..........................................
за последното ми казаха, че вероятно това е причината за проблема но ще трябва да установят точната причина на студен двигател. Иначе помпата за този вторичен въздух работела но само когато и се подаде сигнал от външния компютър, следоватлно дефекта е някъде по датчиците...
казаха още, че нещо алтернатора не подава достатъчно ток към бордкомпютъра и това може да е причината да се трупат грешки в компа и той да се базика.
Моля колеги помагайте
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани