глава

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i e46

глава

Мнение от liuben_25 » 06 Апр 2010, 20:04

колеги,имах проглем с маркучите много се надуваха казахами че имам издухана гарнитура смених всички гарнитури така и така го разглобиха нова водна помпа,но сега пак ми надува маркучите вече незнам какво да правия днеска бях при друг маистор тои ми каза че главата е спукана вече незнам пак да разглобявам незнам ниакои ималлие същия проблем да сподели ако може.а има и един друг вапрос нормалнолие термостата да отвария на 105 градуса.благодаря предварително.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: глава

Мнение от slitter » 06 Апр 2010, 20:41

Колега, зависи какво имаш предвид под твърди маркучи и имам усещането, че само си си дал парите на вятъра за ремонта на главата. Искам да ти кажа, че бензиновите двигатели работят на 110 градуса С, не знам какъв е твоя, но предполагам е нензонов. Предлагам ти да направиш следия опит, за да установиш дали всичко си е ок: запали колата и я покарай до пълно загряване, след което отвори капака и провери дали се пуска перката на радиатора. Ако колата не качва температурата над средата, значи всичко е наред. Препоръчвам ти да идеш при някой, който има ДИС програма за диагностика (за пловдив това е колегата milenyc, свържи се с него) и направи един тест на перката, защото тя има управление, което командва 6 скорости на въртене. Има вероятност или перката напълно да е изгоряла или да са изгорели по-високите скорости и да не се включват когато е необходимо. Но разбери едно - при нормална работна температура от 110 градуса е нормално маркучите да са по-твърди, не се плаши!!! Ако колата не почва да заграва, значи всичко е ок. Ако вкарва компресия в охладителната система ефекта няма да е само надути маркучи!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: глава

Мнение от fastv6 » 07 Апр 2010, 13:03

А тоя който ти е правил колата защо не е направил и един хидро-тест на главата 30-40лв. е, по някога спестяването на такива разходи води до следващ ремонт.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i e46

Re: глава

Мнение от liuben_25 » 08 Апр 2010, 20:18

slitter,можели да ми кажеш кокво друго става когато вкарва компресия в охладнителната система.това което казваш за перката,когато отворя капака перката върти но много бавно за ниаколко секунди и изклучва после пак се влучва но също варти бавно.колата е е46 318и 99 година.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: глава

Мнение от fastv6 » 09 Апр 2010, 22:33

Когато вкарва компресия надува маркучите и изхвърля охл.течност като загрее повече.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i e46

Re: глава

Мнение от liuben_25 » 10 Апр 2010, 10:49

колеги колко стува да я поравят главата ако е спукана,или колко струва една глава нова и втора употреба ниакои ако знае моля да каже.под това което казва колегата [fastv6 ]Когато вкарва компресия надува маркучите и изхвърля охл.течност като загрее повече но от къде изхвърля немога да разбера нещо :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.10.2009
Местоположение: пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW 318i e46

Re: глава

Мнение от liuben_25 » 11 Апр 2010, 10:13

никои ли не знае колко струва ремонта на една глава или направо глава :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 103
Регистриран на: 22.11.2009
Пол: Мъж

Re: глава

Мнение от fastv6 » 11 Апр 2010, 19:26

Зависи какво имаш на впредвид под ремонт, ако се прави всичко(клапани,водачи, гумички, шлайф, хидротест ако има и за заваряне) зависи, но ако се прави всичко според мен по добре ще е варианта за друга глава(около 200-300лв), защото не си заслужава такава инвестиция за кола която струва 3-4000лв. Трябва обаче да се внимава какво се купува да не някоя лейка по зле от твоята :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: глава

Мнение от Isys » 19 Апр 2010, 5:15

И аз имам почти същия проблем!!!
Купих го БМВ/то преди седмица,и мисля че всичко е 6,но уви не е,трагвам да карам,градско без парно вклучено,трагва да загрява и минава средата,вклучвам парното да духа на топло не загрява,държи на средата стрелката,изванградско като карам около 120км без парно вклучено не минава средата,и не загрява.Но като карам около 200/300 км гледам губи антифриза,а не виждам никви течове по двигателя,и се чудя каде отива тоя антифриз,дали не е духнала главата.И маи маи не се чува като вземе да минанава средата стрелката дали вклучва перката,но ако не работи перката,каде утива антифриза.И незнам кво да правя,карах 6 год. Е36 никога не е минала стрелката средата,а тука на тва е46 от купуването почват проблемите.Сега незнам даже какво да правя,е сега изка около 1 литър антифриз а сам минал около 300 км. Каде утива се чудя,като позагрей двигателя гася го отварям капака и се чува като сложа ухо до кабелите на свещите как леко ама леко саска нещо,ама там няма маркучи,или нещо.НЗ колеги даите някав савет,благодаря ви предватително...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 6.03.2010

Re: глава

Мнение от kayo » 23 Апр 2010, 0:08

Колега,в задния краи на главата има пластмасов фланец с два маркуча които няма как да видиш и да чуеш без да разглобиш пластмасите на поленовият филтър

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: глава

Мнение от ясен николов » 27 Апр 2010, 19:30

на какви маистори ходите ,просто се чудя :shock: след ремонт пак загрява :dummy: направо ви се чудя :kuku: отивам при маистора и му казвам да продължава с ремонта и когато е готов почвам да го возя докато се обедя че този път не загрява :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: глава

Мнение от spower » 29 Апр 2010, 10:43

kayo написа:Колега,в задния краи на главата има пластмасов фланец с два маркуча които няма как да видиш и да чуеш без да разглобиш пластмасите на поленовият филтър

като остарее пластмасата на фланеца и почва да си пуска, от там изпарява антифриза и няма и следи, другия вариянт спукано казанче: като е студена колата не пуска, но като загрее и подадеш газ налягането нараства и пуска ;) навремето бях пуснал тема за казанчето в е 46 подфорум
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 23.11.2008

Re: глава

Мнение от stanoi4o » 29 Апр 2010, 21:32

колега аз имах такъв проблем и се оказа,че се беше отчупило парче от главата между цилиндрите на варихме главата там дето беше отчупено парчето после я шлайфахме и си я сглобих и вече 50 хиляди нямам грижи но проверете може и да е пукната главата някъде
успех дано се оправи по бързо
BMW 320 D

Потребител
Аватар
Мнения: 41
Регистриран на: 6.04.2010
Пол: Мъж

Re: глава

Мнение от acao » 02 Май 2010, 17:08

Ти като си долял антифриз обезвъздоши ли я,а отзад има една пластмаса ,тя изчорявява и от там също се губи антифриз.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 53
Регистриран на: 19.04.2010
Кара: BMW e90 320d

Re: глава

Мнение от Isys » 10 Сеп 2010, 15:22

Да открих проблема,след като я купих колата не е обслужвана изобщо,та отзат зад главата тоя накраиник пластмасовия бе изчорял и тече антифриз яко,смених го 25 лв.,но колата не спря да загрява,ходих на диагностика на компютър но не ми казаха защо загрява,реших да махна термостата да видя дали без термостат ще загрява,но уви бе изкормен и нямаше термостат,купих нов с дарчик на него с тялото което го даржи 105 лв. сложих го краи колата спря да загрява,и след седмица всичко по охладителната система трябваше да е на 6,но трагнах за испания и на втория ден каране без да я спирам не загря но светна лампа за течноста бе загубило полувин литър за 3000 км.нали долях и пак 6 точки,но не мога да разбера по много малко губи антифрис много малко но немога да вида от каде,но не вярвам да е нещо от главата или гарнитурата,защото колата варви та са каса....ама пак сега друг проблем излезна масло взе да тече от гарнитурата на масления филтър,трябва и това да се сменя.....та някои ако знае пак някво специално място дето да хвърля антифриз по малко да каже...защото по много много малко изчезва тоя антифриз...

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook