Различни мотори M57D30

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Различни мотори M57D30

Мнение от mili4uk » 11 Мар 2010, 17:05

Здравейте,
имам такъв мотор, със 184кс, и 390Nм на Е46-цата
Чудя се каква е разликата с мотора на X5 който по спесификация го дават същия, със същите коне но с разлика единствено в Nm - 410 ?! Става въпрос за E53 X5
Само софтуерно ли е това ... или има и други разлики ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от bscsystem » 11 Мар 2010, 17:55

софтуер да
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 7.07.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525 D

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от miroalpina » 12 Мар 2010, 17:31

софт и турбина колега катализатори изпуск,с-ма :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от mili4uk » 12 Мар 2010, 21:52

Катализаторите другата седмица изчезват :)
а турбината различна ли е ? и ако да... plug&play ли е тогава ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от xerial » 13 Мар 2010, 0:42

каква ти е идеята като цяло?
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от bscsystem » 14 Мар 2010, 0:35

и турбината е същата
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 552
Регистриран на: 18.02.2008
Пол: Мъж
Кара: жена си да дрифти
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: харчи малко - върви на страх

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от mili4uk » 14 Мар 2010, 12:16

xerial написа:каква ти е идеята като цяло?


Принципно ми стана интересно защо така :)
при положение че мотора е еднакъв, ако има разлика в турбините само да кажем, ще е логично да е p&p
Стана ми интересно защо и откъде се появява тази разлика.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 3.03.2008
Местоположение: Стара Загора
Кара: Е46 2.0d 99'

Re: Различни мотори M57D30

Мнение от IvaN66 » 14 Мар 2010, 12:42

Зависи въртящия момент на маховика ли е или на водещите колела.По DIN мисля е на колелата, а по SAE на маховика.Оттам е въпрос на главноото предаване предавателното отношение.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook