ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 19 Фев 2010, 11:40

Здравейте,
бумера ми направи голям проблем, вчера до като си карах по магистралата към София светна лапмата на маслото след което веднага и тази за акомулатора. Веднага спрях в авариината лента и отворих капака вутре имаше пламъци, изгасих ги с пожарогасителя и викнах рапатрак. Закарах колата в сервиз когато майстора ме накара да я запаля се чу някакво силно тракане от двигателя. преди да я загася колата работеше перфектно. Някой има ли идея какво може да е станло като повреда?


Аватар
Мнения: 1079
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Бързо
Мечтае да кара: М3 Е92

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от ludia » 19 Фев 2010, 13:29

Леле майчице :shock: . Това ми звучи като голям проблем. Нямам представа какво може да е но дано не е скъпо понеже пламъци от към двигателното отделение е много опасно нещо.
Може ли да поясниш преди да видиш лампата имало ли е признаци на смущение в колата, след като видя лампата погледна ли термостата и беше ли прегряла колата?
Изображение
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!


http://clip4e.com/play.php?id=45143

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 19 Фев 2010, 13:35

не нямаше абсолютно никакви признаци, колата си вървеше нормално, просто светна лампата претресе и веднага я спрях отворих капака и имаше пламаци, но бяха малки мисля, и миришеше на изгорели кабели

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от Zagy » 19 Фев 2010, 13:37

Да не ти се е скъсал маркуч за бензина и да е олял мотора? Какви са щетите?
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 19 Фев 2010, 13:41

външно никакви, колата пали но тресе и работи на 3 цилиндъра. не и достига никаква моштност. иначе няма външни щети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от kriso85 » 19 Фев 2010, 15:14

Каква е колата?
Горе-долу от къде са пламъците, би трябвало да се вижда след като си ги изгасил ?
Сега като запалиш какви индикации светят на таблото?
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 19 Фев 2010, 17:36

колата е Е46 318И. 99-та година. пламъците бяха зад ремъците тоест под инжекциона мисля че се падат. самата кола не гореше много просто отворих бкапака и ги видях когато се наведох. веднага ги изгасих и не съм палил колата повече, когато я закарах в сервиза майстора ми каза да я запаля и тогава видях че трака, иначе по време на аварията си работеше нормално не е да валка признаци за някакви проблеми, вървеше си нормално.
сега я закарах в един сервиз в обеля където ми казаха че правят само БМВ-та.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от xerial » 19 Фев 2010, 17:37

Май се е случило същото нещо както при колегата Kickdown - ритнали бутала.. :| дано не съм прав ама ...по вс личи в двигателя е станало мармалад.
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от kriso85 » 19 Фев 2010, 17:42

Не вярвам да счуи бутало. Тя нямаше въобще да запали ако беше така.
Да не би да е изтекъл бензин от някъде (инжекторите горе) и да се е запалил той ?
От тук можем само да гадаем...
Пиши какво и е било на колата и от какво е причинин
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 19 Фев 2010, 17:46

и на мен не ми се вярва да са буталата, защото колата пали, но се дави трака все едно не и достига мощност, мислих си да не е коляновия вал, но незнам там какви са признаците. Чакам майстора да я реазглоби за да знам точно какво и е и да се приготвям с пари за ремонти. надявам се каквото и да е ремонта да не надвиши 1000-1500 лева.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от kriso85 » 19 Фев 2010, 18:55

Само едно нещо да добава :arrow: намери кадърен майстор, който не вижда такава кола за първи път.
Дано всичко се размине с по-малко изваждане на кеш
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 774
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N55

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от bscsystem » 22 Фев 2010, 14:32

Не се плаши толкова от рано, и мойта кола тракаше все едно е строшена, а се оказа, че не и достига мощност заради алтернатора.
E46 330d M57D30, 304k.c. 550nm 1.6 boost by TST Racing, Black/Estoril Blue, Full M tech 2, Simota AF w/ custom downpipe and 76mm straight exhaust, Boost Meter VDO, Strut bar, Brembo 320mm/300, Coilovers w/ Rondell 0081 8x18 225/40 - 10x18 245/40 Vredestein Ultrac Sessanta, Front camber plates, Rear Adjustable Camber Arms, Black HID Retrofit 6k. - Sold

E87 - Black on black, exterior M1 bodykit, interior full sports package. - Sold

N55 335i m-sport, S2+ 331whp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 654
Регистриран на: 24.12.2007
Местоположение: Сливен,Гърция(Kos island)
Кара: 320Д(M47TUD20)

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от Face » 22 Фев 2010, 15:41

azok написа:и на мен не ми се вярва да са буталата, защото колата пали, но се дави трака все едно не и достига мощност, мислих си да не е коляновия вал, но незнам там какви са признаците. Чакам майстора да я реазглоби за да знам точно какво и е и да се приготвям с пари за ремонти. надявам се каквото и да е ремонта да не надвиши 1000-1500 лева.

Колега незнам какво ще разглобявате,но по горе си писал,че е мирисало на изгорели кабели под капака,което ме навежда на мисълта,че проблема ти е чисто електрически!Та мисълта ми е да не разглобявате здрав мотор...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 16.03.2007
Местоположение: София

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от azok » 23 Фев 2010, 10:03

Имам първия резултат от майстора за момента изкочи счупено бутало на първи цилиндър, продължава да я разглобява за да видим на там какво ще излезе. явно нещата отиват на основен ремонт. според вас колко горе долу грубо би излезнал един основен ремонт? дали не е по добър вариант да търся двигател направо?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 21.11.2008

Re: ОГРОМЕН ПРОБЛЕМ

Мнение от dimodi » 23 Фев 2010, 11:05

Леле, бахти ужаса! Абе, как така се трошат тия двигатели! Айде ние с дизелите си знаем проблема с пеперудките, ама бензинов двигател да си замине така за първи път чувам! Съчувствам ти колега, дано нещата се оправят с възможно най-малко кеш. :confused:

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook