Как да сваля денферната шайба

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1410
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: на жълтите павета
Кара: на бира и кебапчета
Мечтае да кара: М6-ца кабрио

Re: Как да сваля денферната шайба

Мнение от alexsch » 15 Фев 2010, 8:11

:shock: ебаси! как си го заврял това при шайбата?!
my mods:
tv function; lumbar support; front pdc; xenon fogs; harmon kardon audio; webasto park heater with gsm remote; rear power sun blind; rear camera; AC Schnitzer exhaust muffler; DVB-T tunner

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 215
Регистриран на: 28.01.2008
Местоположение: гр. София
Кара: BMW E46 320d и Е36 318is for fun
Мечтае да кара: BMW E46 M3 Evolution или Е36 Evo

Re: Как да сваля денферната шайба

Мнение от Rupart » 02 Мар 2010, 14:23

Предполагам, че е махнал радоатора и от там го е махнал! :mhihi:
Моят проблем е решен с махането на шайбата без такива гайковерти, а на ръка с тръба 1,5 метра без много зор с въпросната планка.Вързах планката за реактивната щанга.Ако някой иска мога да му обесня как да си направи, а по-нататък ще кача снимки!
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 27
Регистриран на: 2.10.2019
Местоположение: Кранево
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е-87
Мечтае да кара: по голямо БМВ
Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.

Re: Как да сваля денферната шайба

Мнение от d.mobydick » 09 Ное 2021, 16:22

Здравейте колеги,
Определено е много късно , но нали е по добре късно от колкото никога. Защото ето Аз сега попаднах на проблема при сменянето на ремъчната шайба и виждам ,какви усилия са били необходими на някои хора . А в Германия , а надявам се вече и тук има ключ, за група модели , говоря за немски автомобили , които принципно са два вида в зависимост от закрепването на шайбата и струваха някъде от около 48/50еуро. Гледах подобен и някъде из сайтовете за втора употреба , мисля в Базар.бг. Не съм сигурен. Проблема е че по сервизите просто нямат този инструмент защото за различните модели ,и ключовете са различни ,а това си е перо особенно за не профилирани сервизи. Ние просто сме свикнали да импровизираме и така оцеляваме, но това е друга тема.
Д.Иванов

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook