320d 99г. - не пали!?!?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
320d 99г. - не пали!?!?
И друг път съм се включвал в теми на колеги и съм чел всички теми при които дизела не пали.
Проблемът ми е с малко предистория:
Слчувало се е и дръг път да не пали колата. Когато това се случи за 1-ви път- директно в сервиза - търсиха проблема доста и се оказа някаква втулка (или не знам какво точно) на дюзата която е спукана и от там влиза въздух. Смениха я и всичко се оправи. При това бяха проверили ГНП че е изрядна, помпата в резервоара също е ок, никъде по цялата горивна система не откриха други проблеми.
След един месец.... отново същия проблем .. не пали. Престоя колата няколко часа и запали (макар и с доста въртене). Закарах я в сервиза отново... но... на кола която работи и пали немаше как да установят проблема.
От един месец насам вече се случва да не запали три пъти колата ми. В момента в който я дръпна да запали (знам че не е добре, но.. просто нямах избор) колата пали на секундата.
Друго което прави преди това че не иска да запали е... всякаш не и стига горивото (имам поне полвин резервоар) и като завъртя да запали, пали но.... ха да угасне, ха не и така се чуди 10 сек, угасва и повече не пали.
Моля ви посъветвайте ме къде да търся проблема и какво да правя?!?!?
Мерси на всички предварително!
Проблемът ми е с малко предистория:
Слчувало се е и дръг път да не пали колата. Когато това се случи за 1-ви път- директно в сервиза - търсиха проблема доста и се оказа някаква втулка (или не знам какво точно) на дюзата която е спукана и от там влиза въздух. Смениха я и всичко се оправи. При това бяха проверили ГНП че е изрядна, помпата в резервоара също е ок, никъде по цялата горивна система не откриха други проблеми.
След един месец.... отново същия проблем .. не пали. Престоя колата няколко часа и запали (макар и с доста въртене). Закарах я в сервиза отново... но... на кола която работи и пали немаше как да установят проблема.
От един месец насам вече се случва да не запали три пъти колата ми. В момента в който я дръпна да запали (знам че не е добре, но.. просто нямах избор) колата пали на секундата.
Друго което прави преди това че не иска да запали е... всякаш не и стига горивото (имам поне полвин резервоар) и като завъртя да запали, пали но.... ха да угасне, ха не и така се чуди 10 сек, угасва и повече не пали.
Моля ви посъветвайте ме къде да търся проблема и какво да правя?!?!?
Мерси на всички предварително!

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
Колега диагностиката не показвали трупане на някакви грешки?Може да трябва да се презацепи ГНП-то... 

от свинята лебед не става...
- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
ГНП , ел блок . 99%. И аз в момента съм така..
,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- SaRsEmA
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Сливен, Hawaii (Honolulu)
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M Tech 2
- Детайли за колата: 320Д,2002,M Tech 2
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
не се ли замисляте и за нафтовата помпа? 

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
колега сега моя проблем и мисля ще ти е от полза,една сутрин колата ми миришеше на нафта,закарах я в сервиза да видят защо мирише,ислезна че на гнп-то отгоре има един болт които мисля е за обезвъздушаване,от него беше,след като го свалихме и сменихме О пръстена го затворихме,на следващата сутрих не пали,отидох при маистова и ми каза че на сащия болт имало още един о пръстен,тои служил за да държи нафтата в гнп-то и да не се отича в резервоара,след консултация с един маистор в град Карлово-мисля един от наи добрите в тази свера ми даде о пръстен и го сменихме.Сега на -15 градуса (зън) и пали,а преди това въртя,въртя-помъчи да запали и изгасне,направо ужас.Но да вметна че на мене ако е палена веднъж,вече пали но не е ли карана повече от 3-4 часа палише трудно

- ceno83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 512
- Регистриран на: 5.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ 320D 2001
- Мечтае да кара: M Power
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
SaRsEmA написа:не се ли замисляте и за нафтовата помпа?
нафтовата помпа = ГНП


,,Болката от сполетялото ни нещастие се дължи не на самото събитие,а на нашата оценка за него.А тъкмо нея ние можем да променим във всеки един момент."
- brabusbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 320d 99г. - не пали!?!?
unikalen88 написа:колега сега моя проблем и мисля ще ти е от полза,една сутрин колата ми миришеше на нафта,закарах я в сервиза да видят защо мирише,ислезна че на гнп-то отгоре има един болт които мисля е за обезвъздушаване,от него беше,след като го свалихме и сменихме О пръстена го затворихме,на следващата сутрих не пали,отидох при маистова и ми каза че на сащия болт имало още един о пръстен,тои служил за да държи нафтата в гнп-то и да не се отича в резервоара,след консултация с един маистор в град Карлово-мисля един от наи добрите в тази свера ми даде о пръстен и го сменихме.Сега на -15 градуса (зън) и пали,а преди това въртя,въртя-помъчи да запали и изгасне,направо ужас.Но да вметна че на мене ако е палена веднъж,вече пали но не е ли карана повече от 3-4 часа палише трудно
Да и при мен при палена кола няма проблем - не пали ако я оставя повече от 7-8 часа.!

7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани