проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 11.01.2010
Пол: Мъж

проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от venelinpetkov » 11 Яну 2010, 19:06

Здравеите, имам проблем с паленето всяка сутрин, това се появи когато температурите станаха 10 градуса и по-ниски. Ако включа духалка за 30 мин да затопли двигателя колата пали. Ето и особенностите които забелязвам.
1. Подгряващтите свещи работят - проверени са. Но лампичката на таблото "за подгряване" свети само 2-3 секунди. Това нормално ли е ?
2. Сложиха ми два вазвратни клапана на маркуча за горивото и за обратната нафта - но през
маркуча за горивото се виждат мехурчета с ваздух (докато се мачи да запали колата) и те идват от някаде между резервоара и клапана .
3.Вече и акумолатора взе да се изтощава и доста бярзо пада!
4. Дават ми предложение да се увеличи времето за подгряване на свещите !

Питам това вазможноли е, и как става ?
Моля кожете си и вашето мнение за проблема .

БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от milennyc » 11 Яну 2010, 19:37

С какви свещи си? и как си сигурен че свещите са ОК? Ако енякой китайски боклук няма да пали. После може акумулатора да ти е пътник и няма достатачно апераж. Свщите не можеш да ги караш да подгряват повече.... не и автоматично. Пробвай с някой хубав аклумулатор като за начало

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 11.01.2010
Пол: Мъж

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от venelinpetkov » 11 Яну 2010, 21:08

свещите са беру и сам ги сменял преди 2 месеца. а за акумолатора и аз си мися че може да е проблем просто исках още мнения по вапроса преди да наливам пари ! БЛАГОДАРЯ !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от Е.Димитров » 11 Яну 2010, 21:26

milennyc написа:С какви свещи си? и как си сигурен че свещите са ОК? Ако енякой китайски боклук няма да пали. После може акумулатора да ти е пътник и няма достатачно апераж. Свщите не можеш да ги караш да подгряват повече.... не и автоматично. Пробвай с някой хубав аклумулатор като за начало

Ами това е доста интересно,значи моята като стане студено,свети лампата за подгряване поне 4-9 10 секунди,но когато стане над 6-7 градува,светне за секунда и се налага по 2 пъти да подгрявам,и на 1 вия път пали,но върти няколко идеи повече,и на мен ми се струва че някой датчик кара да подгрява повече или по-малко


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от milennyc » 11 Яну 2010, 21:32

Точно така е, има температурен датчик който контролира релето за подгрев, т.е времето за подгрев. Но тук вече идват проблемите по горе... качеството на подгревните свщи и ампеража от акумулатора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от Leon » 12 Яну 2010, 16:38

+1 за свещи и/или акумулатор.
Never mistake motion for action...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 12.08.2007
Местоположение: Plovdiv
Кара: 320d '00

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от ReDDcaFFe » 12 Яну 2010, 18:33

Извинявам се на колегата, че крада темата, но проблема ми е много сходен.
Преди 2 месеца купих акумолатор, преди месец смених свещите.Не бях карал 2-3 дена и днес няма никой.Дръпнаха ме и запалих.Отидох да ми измерят дали няма оттечка, нищо, всичко наред ...
Единствено като правиха замерването алармата не ми се включи като заключих(тези които я сложиха си оставиха ръцете и се случва само с централното да заключа, 5-6 пъти така и тръгва алармата отново), но тя е само 1 мигаща лапма.Можи ли това да е проблема?
because Nothing breaks necks like a Black BMW

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от bozukov_a » 12 Яну 2010, 19:09

venelinpetkov написа:свещите са беру и сам ги сменял преди 2 месеца. а за акумолатора и аз си мися че може да е проблем просто исках още мнения по вапроса преди да наливам пари ! БЛАГОДАРЯ !!!

четирите свещи ли сменя или само изгорелите,за акумолатора отиди някъде където се занимават с това да проверят дали нямаш някоя мъртва клетка,и ако всичко е ОК виш подкачващата помпа (намира се под задната дясна седалка)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от Е.Димитров » 12 Яну 2010, 19:43

Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от milennyc » 12 Яну 2010, 20:37

Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне


Може да пробваш с чисто нов 44А.... да видим дали ще запали :idea: Твоята колица има 16 клапана и куп електроника иска голям ампераж за да запали

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d 163kc

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от vip65 » 12 Яну 2010, 21:23

времето за подгрева на свещите спрямо външната температура се препрограмирва с импата и си готов


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от milennyc » 12 Яну 2010, 23:17

vip65 написа:времето за подгрева на свещите спрямо външната температура се препрограмирва с импата и си готов



Я кажи как се "препрограмирва" колега гледам че им разбираш :?:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d 163kc

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от vip65 » 13 Яну 2010, 0:49

в адаптация на GT1 модже да се настрои при каква външна темп да се вкл подгрева / в някакви граници/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1627
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: София/Пловдив
Пол: Мъж
Кара: F
Мечтае да кара: Самолет

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от Е.Димитров » 13 Яну 2010, 9:12

milennyc написа:
Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне


Може да пробваш с чисто нов 44А.... да видим дали ще запали :idea: Твоята колица има 16 клапана и куп електроника иска голям ампераж за да запали

Не говоря за акумолатор ,различен от изискването за ампераш на БМВ,говоря че времето за подгряване което поради някаква причина се е скъсило,ако може някой да даде номенклатурен номер за това реле и къде се намира,повече оточевидно е че именно релето е проблем


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.

Мнение от milennyc » 13 Яну 2010, 9:32

vip65 написа:в адаптация на GT1 модже да се настрои при каква външна темп да се вкл подгрева / в някакви граници/


Първо беше с ИМПА-та сега с GT1 последно с кое е колега? Дай снимки как се прави

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook