проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- venelinpetkov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.01.2010
- Пол: Мъж
проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Здравеите, имам проблем с паленето всяка сутрин, това се появи когато температурите станаха 10 градуса и по-ниски. Ако включа духалка за 30 мин да затопли двигателя колата пали. Ето и особенностите които забелязвам.
1. Подгряващтите свещи работят - проверени са. Но лампичката на таблото "за подгряване" свети само 2-3 секунди. Това нормално ли е ?
2. Сложиха ми два вазвратни клапана на маркуча за горивото и за обратната нафта - но през
маркуча за горивото се виждат мехурчета с ваздух (докато се мачи да запали колата) и те идват от някаде между резервоара и клапана .
3.Вече и акумолатора взе да се изтощава и доста бярзо пада!
4. Дават ми предложение да се увеличи времето за подгряване на свещите !
Питам това вазможноли е, и как става ?
Моля кожете си и вашето мнение за проблема .
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
1. Подгряващтите свещи работят - проверени са. Но лампичката на таблото "за подгряване" свети само 2-3 секунди. Това нормално ли е ?
2. Сложиха ми два вазвратни клапана на маркуча за горивото и за обратната нафта - но през
маркуча за горивото се виждат мехурчета с ваздух (докато се мачи да запали колата) и те идват от някаде между резервоара и клапана .
3.Вече и акумолатора взе да се изтощава и доста бярзо пада!
4. Дават ми предложение да се увеличи времето за подгряване на свещите !
Питам това вазможноли е, и как става ?
Моля кожете си и вашето мнение за проблема .
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО !
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
С какви свещи си? и как си сигурен че свещите са ОК? Ако енякой китайски боклук няма да пали. После може акумулатора да ти е пътник и няма достатачно апераж. Свщите не можеш да ги караш да подгряват повече.... не и автоматично. Пробвай с някой хубав аклумулатор като за начало
- venelinpetkov
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.01.2010
- Пол: Мъж
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
свещите са беру и сам ги сменял преди 2 месеца. а за акумолатора и аз си мися че може да е проблем просто исках още мнения по вапроса преди да наливам пари ! БЛАГОДАРЯ !!!
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
milennyc написа:С какви свещи си? и как си сигурен че свещите са ОК? Ако енякой китайски боклук няма да пали. После може акумулатора да ти е пътник и няма достатачно апераж. Свщите не можеш да ги караш да подгряват повече.... не и автоматично. Пробвай с някой хубав аклумулатор като за начало
Ами това е доста интересно,значи моята като стане студено,свети лампата за подгряване поне 4-9 10 секунди,но когато стане над 6-7 градува,светне за секунда и се налага по 2 пъти да подгрявам,и на 1 вия път пали,но върти няколко идеи повече,и на мен ми се струва че някой датчик кара да подгрява повече или по-малко
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Точно така е, има температурен датчик който контролира релето за подгрев, т.е времето за подгрев. Но тук вече идват проблемите по горе... качеството на подгревните свщи и ампеража от акумулатора.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
+1 за свещи и/или акумулатор.
Never mistake motion for action...
- ReDDcaFFe
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 12.08.2007
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: 320d '00
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Извинявам се на колегата, че крада темата, но проблема ми е много сходен.
Преди 2 месеца купих акумолатор, преди месец смених свещите.Не бях карал 2-3 дена и днес няма никой.Дръпнаха ме и запалих.Отидох да ми измерят дали няма оттечка, нищо, всичко наред ...
Единствено като правиха замерването алармата не ми се включи като заключих(тези които я сложиха си оставиха ръцете и се случва само с централното да заключа, 5-6 пъти така и тръгва алармата отново), но тя е само 1 мигаща лапма.Можи ли това да е проблема?
Преди 2 месеца купих акумолатор, преди месец смених свещите.Не бях карал 2-3 дена и днес няма никой.Дръпнаха ме и запалих.Отидох да ми измерят дали няма оттечка, нищо, всичко наред ...
Единствено като правиха замерването алармата не ми се включи като заключих(тези които я сложиха си оставиха ръцете и се случва само с централното да заключа, 5-6 пъти така и тръгва алармата отново), но тя е само 1 мигаща лапма.Можи ли това да е проблема?
because Nothing breaks necks like a Black BMW
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
venelinpetkov написа:свещите са беру и сам ги сменял преди 2 месеца. а за акумолатора и аз си мися че може да е проблем просто исках още мнения по вапроса преди да наливам пари ! БЛАГОДАРЯ !!!
четирите свещи ли сменя или само изгорелите,за акумолатора отиди някъде където се занимават с това да проверят дали нямаш някоя мъртва клетка,и ако всичко е ОК виш подкачващата помпа (намира се под задната дясна седалка)
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
Може да пробваш с чисто нов 44А.... да видим дали ще запали

- vip65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d 163kc
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
времето за подгрева на свещите спрямо външната температура се препрограмирва с импата и си готов
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
vip65 написа:времето за подгрева на свещите спрямо външната температура се препрограмирва с импата и си готов
Я кажи как се "препрограмирва" колега гледам че им разбираш

- vip65
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d 163kc
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
в адаптация на GT1 модже да се настрои при каква външна темп да се вкл подгрева / в някакви граници/
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
milennyc написа:Е.Димитров написа:Значи,моят акумолатор е зрав,свещите са добре,проблема е че когато на вън не е много студено,лампата за подгрев светне буквално за секунда и тогава по-трудно пали,ако подгрея 2 пъти,пали на половин оборот,когато е студено-2 градуса,лампата свети по-дълго време и пали от раз.
Не мога да разбера къде намесихте акумолатори в цялата тая ситуация,акумолатора ако е умрял ще върти толкова слабо,че само най-много леко да завърти и да припадне
Може да пробваш с чисто нов 44А.... да видим дали ще запалиТвоята колица има 16 клапана и куп електроника иска голям ампераж за да запали
Не говоря за акумолатор ,различен от изискването за ампераш на БМВ,говоря че времето за подгряване което поради някаква причина се е скъсило,ако може някой да даде номенклатурен номер за това реле и къде се намира,повече оточевидно е че именно релето е проблем
- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Re: проблеми с паленето сутрин! Е46 320д 98г.
vip65 написа:в адаптация на GT1 модже да се настрои при каква външна темп да се вкл подгрева / в някакви граници/
Първо беше с ИМПА-та сега с GT1 последно с кое е колега? Дай снимки как се прави
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани