ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от narcosan » 05 Дек 2009, 0:29

Здравеите колеги от няколко дни сутрин забелязвам че двигателя загрява по бавно и стрелката на температурата не достига до обикновенното си място като е загрял двигателя :?: :?: :?:
да поясня малко всяка сутрин минавам около 30км до работата ми и до там все още стрелката е малко преди средата :roll: :roll: :roll: а вечер го няма това нещо :?: :?: :?: От какво може да баде този аномалия а в температурите сутрин и вечер няма кои знае каква разлика значи сутрин е около 0- та а вечер е около 4 5 градуса :?: :?: :?:
чакам идеи и съвети от какво може да бъде Поздрави :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 848
Регистриран на: 21.10.2007
Кара: 320i 1999г.

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от Сладур1 » 05 Дек 2009, 1:11

ползвай търсачката колега,има доста теми и твоята става излишна.....

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 12.08.2007
Местоположение: Plovdiv
Кара: 320d '00

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от ReDDcaFFe » 05 Дек 2009, 3:21

2та термостата трябва 1во да провериш.
И на мен не ми ходи до средата, но засега не мисля да ги сменям,1-2км и излиза от синичкото.
because Nothing breaks necks like a Black BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от narcosan » 05 Дек 2009, 13:19

ReDDcaFFe написа:2та термостата трябва 1во да провериш.
И на мен не ми ходи до средата, но засега не мисля да ги сменям,1-2км и излиза от синичкото.





E то и на мен така ми излиза от синичкото и варви нормално към загряване,вече преди да спре на мястото дето е напално загряла спира и седи така,трява да я поръчкам и тогава застава както трябва :?: :?: :?: :!: :!: :!:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от Zagy » 05 Дек 2009, 13:40

ReDDcaFFe написа:2та термостата трябва 1во да провериш.
И на мен не ми ходи до средата, но засега не мисля да ги сменям,1-2км и излиза от синичкото.

Леле, ти как я загряваш тая кола бре??? С напалм ли?
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 1.03.2009
Местоположение: Italia
Мечтае да кара: М6 G-POWER
Детайли за колата: BMW 330D M PAKET

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от narcosan » 05 Дек 2009, 13:46

Zagy написа:
ReDDcaFFe написа:2та термостата трябва 1во да провериш.
И на мен не ми ходи до средата, но засега не мисля да ги сменям,1-2км и излиза от синичкото.

Леле, ти как я загряваш тая кола бре??? С напалм ли?





Извиняваи не те разбирам какво имаш впредвид с напалм :roll: :roll: :roll: :?: :?: :?:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от Zagy » 05 Дек 2009, 13:59

Имах предвид, че колата ти загрява неестествено бързо... поне според мен.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 12.08.2007
Местоположение: Plovdiv
Кара: 320d '00

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от ReDDcaFFe » 05 Дек 2009, 14:51

narcosan написа:
ReDDcaFFe написа:2та термостата трябва 1во да провериш.
И на мен не ми ходи до средата, но засега не мисля да ги сменям,1-2км и излиза от синичкото.

E то и на мен така ми излиза от синичкото и варви нормално към загряване,вече преди да спре на мястото дето е напално загряла спира и седи така,трява да я поръчкам и тогава застава както трябва :?: :?: :?: :!: :!: :!:

Дам и при мен е така ако карам по някое нагорнище в някой балкан си застава на мястото и почне ли слизане или равно пак се връща леко.

Zagy написа:Имах предвид, че колата ти загрява неестествено бързо... поне според мен.

Не съм засичал точно, но такъв спомен имам.След малко имам излизане и като се прибера ще напиша по километраж след колко излиза от синята зона.
because Nothing breaks necks like a Black BMW

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от kriso85 » 05 Дек 2009, 16:38

Охладителната система при БМВ е доста прецизна.
При всякакви температури стрелката трябва да сочи точно 12 ч. и да не мърда от там по време на движение.
Ако при продължително спускане ти се "охлажда" - термостата не затваря прецизно и трябва да се подмени.
Знам че при дизелите на Е46 (вие всички сте с такива) има 2 термостата. Въпросът е кой точно трябва да се смени :roll:
А при колегата , автор на темата - според мен това 30км. и да не стигне работна температура :confused: Доста е това, явно и твоя термостат/термостати са сдали багажа..
Мойта примерно излиза от синьото за около 5 минути работа на място и за 300-400 метра движение... вече на 1вия километър си е направо загряла ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.01.2008

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от fleppy » 05 Дек 2009, 17:41

kriso85 написа:Охладителната система при БМВ е доста прецизна.
При всякакви температури стрелката трябва да сочи точно 12 ч. и да не мърда от там по време на движение.
Ако при продължително спускане ти се "охлажда" - термостата не затваря прецизно и трябва да се подмени.
Знам че при дизелите на Е46 (вие всички сте с такива) има 2 термостата. Въпросът е кой точно трябва да се смени :roll:
А при колегата , автор на темата - според мен това 30км. и да не стигне работна температура :confused: Доста е това, явно и твоя термостат/термостати са сдали багажа..
Мойта примерно излиза от синьото за около 5 минути работа на място и за 300-400 метра движение... вече на 1вия километър си е направо загряла ;)

Колега, освен термостатите, какъв друг може да е проблема? Моята количка е 320D '99, преди около 6-7 месеца смених и двато термостата. Преди да ги сменя стрелката на температурата въобще не излизаше от синята зона и на дълъг път температурата падаше, което показва 100%, че големият термостат се е прецакал в отворено положение. След това колата започна да си загрява до нормалната температура, нямаше падане на температурата и въобще всичко си беше наред, но.. проблема е, че загрява сууупер бавно. За тези 5 мин, за които на теб ти минава синята зона, на мен стрелката още не ми е навлезнала в синята зона. За 2-3 км нормално каране, минава синята зона (около 40 градуса), но на място и отнема поне 30 мин докато я мине тази температура. Бях в дарукар, там ми казаха, че малкият термостат също бил за смяна, въпреки че ме съмняваше все пак го смених, но подобрение нямаше никакво.
Някой ако се сеща какъв друг може да е проблема, освен термостатите - за тях всички знаем, моля да помогне, че наистина не се издържа през зимата така :(.

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от Zagy » 05 Дек 2009, 17:57

Колега, зависи какъв термостат си сложил - може да е бил някакъв скапан и да се е прецакал.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.01.2008

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от fleppy » 05 Дек 2009, 18:01

Zagy написа:Колега, зависи какъв термостат си сложил - може да е бил някакъв скапан и да се е прецакал.
Ако беше развален термостата, колата въобще няма да достигне до работна температура, особено с моето каране. Дори да достигне работна температура, то на дълъг път щеше да има колебания в стрелката на температурата, а такива няма. Карал съм същата кола, по същият начин, през зимата и ако не работи термостата, то както казах, температурата така и никога не излиза от синята зона. А и логиката нещо не ми се нрави - ако го сваля отново термостата и пак си остане проблема, то това означава ли, че и новият е прецакан? И така до кога?
Последна промяна fleppy на 05 Дек 2009, 18:03, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от kriso85 » 05 Дек 2009, 18:02

fleppy написа:Някой ако се сеща какъв друг може да е проблема, освен термостатите - за тях всички знаем, моля да помогне, че наистина не се издържа през зимата така :(.

Освен термостат не знам какъв друг може да е проблема.
Да не би новия да е дал багажа отново :roll:

:едит: да не би ел. перката да ти работи постоянно (нещо да се е прецакала)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 25.01.2008

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от fleppy » 05 Дек 2009, 18:05

kriso85 написа:
fleppy написа:Някой ако се сеща какъв друг може да е проблема, освен термостатите - за тях всички знаем, моля да помогне, че наистина не се издържа през зимата така :(.

Освен термостат не знам какъв друг може да е проблема.
Да не би новия да е дал багажа отново :roll:
Вече казах, че след като смених термостата подобрение имаше и то огромно - преди колата въобще не можеше да загрее, а после си загряваше, но това със бавното загряване винаги си го е имало, така че просто изключвам термостата. Новият си беше на BEHR, така че не виждам какво може да му е лошото.

ЕДИТ: Перката я смених с нова точно преди термостата, то предполагам и затова термостата се беше прецакал - защото колата минаваше работната температура на няколко пъти, но никога не съм я прегрявал, хващах я навреме и проблема беше в перката - смених я, а после се оказа че хич не иска да загрее - смених и термостата и от тогава забелязвам че ми загрява много бавно в сравнение с други коли.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 12.08.2007
Местоположение: Plovdiv
Кара: 320d '00

Re: ТРУДНО ЗАГРЯВАНЕ ЗАщО???

Мнение от ReDDcaFFe » 05 Дек 2009, 18:33

Zagy написа:Имах предвид, че колата ти загрява неестествено бързо... поне според мен.

Не съм засичал точно, но такъв спомен имам.След малко имам излизане и като се прибера ще напиша по километраж след колко излиза от синята зона.

Toчно на 2рия километър стрелаката излиза от синята зона с нормално каране.
because Nothing breaks necks like a Black BMW

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook