лентов кабел в волана
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- рилко
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: Е46 330
лентов кабел в волана
Здражеите колеги,имам проблем:клаксона(пибитката)не ми работи,казаха ми 4е е от лентовия кабел в волана,та някои знаели как се сменя и от каде да се закупи.Благодаря предварително!
- Archangel
- старши ентусиаст
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Re: лентов кабел в волана
А бушона провери ли?
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- рилко
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: Е46 330
Re: лентов кабел в волана
ами не се сетих,днес ще проверя мерси
- рилко
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: Е46 330
Re: лентов кабел в волана
Не е от бушона.Имало някакъв лентов кабел в волана, някои знаели как седят нещата и дали може да се смени този кабел,(един приятел ми каза,4е когато и на него му се е прецакал клаксона му е светнал и айрбега,също като при мен.)Той си я кара така,ама мен нещо ме дразни да не ми работи и искам да си го оправя тоя лентов кабел,ако неможете да ми помогнете,ще се наложи да потърся майстор,ама нали знаете,трябва допълнително бъркане.Мерси предварително.
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: лентов кабел в волана
Здравей, имам 1 от Е36 ако става - влачиш колега.
- рилко
- Потребител
- Мнения: 40
- Регистриран на: 23.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: Е46 330
Re: лентов кабел в волана
Здрасти,ами незнам дали става,нека някой да каже дали става,ако знае и как се сменя то4но.благодаря предварително
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Re: лентов кабел в волана
Здравей колега, дали става ще се разбере от онлайн каталога - провери го, а смяната е супер лесна. Поздрави.
- pit55
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: бос през тръни
- Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i
Re: лентов кабел в волана
Не се сменя само лентовия кабел колеги, а цялата конзола дето държи лостовете за мигачите и чистачките. Лентовия кабел е вграден вътре в конзолата и трябва да си великия Худини за да успееш да го смениш . Такава конзола от е36 не става на е 46.
пп.Нали ти писах на лс, че имам една конзола за тебе
пп.Нали ти писах на лс, че имам една конзола за тебе
Re: лентов кабел в волана
Колеги, някой знае ли как се поставя точно лентовия кабел, за да не го скъсам при пълен ляв или десен?
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: лентов кабел в волана
Manuel написа:Колеги, някой знае ли как се поставя точно лентовия кабел, за да не го скъсам при пълен ляв или десен?
то лентовия кабел си има положение няма как да го объркаш
Re: лентов кабел в волана
oci написа:Manuel написа:Колеги, някой знае ли как се поставя точно лентовия кабел, за да не го скъсам при пълен ляв или десен?
то лентовия кабел си има положение няма как да го объркаш
Има колега един скъсах вече как съм го въртял, като го бях изкарал незнам, ама като го сложех при пълен десен и до там.
- oci
- старши ентусиаст
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: лентов кабел в волана
Manuel написа:oci написа:Manuel написа:Колеги, някой знае ли как се поставя точно лентовия кабел, за да не го скъсам при пълен ляв или десен?
то лентовия кабел си има положение няма как да го объркаш
Има колега един скъсах вече как съм го въртял, като го бях изкарал незнам, ама като го сложех при пълен десен и до там.
Е явно има тогава това не го знаех
Re: лентов кабел в волана
Здравейте колеги, някой има ли опит с ремонта на този лентов кабел? Или по-скоро в коя част най-често прекъсва?
При оглед по цялата дължина не откривам пречупвания или дефекти и стигам до извода, че е някъде близо до конекторите. Вероятната причина, може би е смазката, която с годините е изсъхнала, поради което е почнала да лепне по изолиращата лента и е предизвикала по-силно изпъване в началните краища. Но дали външният или вътрешният ми е трудно да проверя.
Другото, което ме озадачи е странното конструктивно решение за навиване. Първо не виждам особена логика в насрещното
включване и второ - защо лентата, която върви по по-малък диаметър е с 10-12 см. по-дълга?
При оглед по цялата дължина не откривам пречупвания или дефекти и стигам до извода, че е някъде близо до конекторите. Вероятната причина, може би е смазката, която с годините е изсъхнала, поради което е почнала да лепне по изолиращата лента и е предизвикала по-силно изпъване в началните краища. Но дали външният или вътрешният ми е трудно да проверя.
Другото, което ме озадачи е странното конструктивно решение за навиване. Първо не виждам особена логика в насрещното
включване и второ - защо лентата, която върви по по-малък диаметър е с 10-12 см. по-дълга?
Re: лентов кабел в волана
В крайна сметка, успях да разбера инженерната мисъл на навиването. Избегнали са едно зло, като са го заменили с друго зло. Очаквах да е на принципа на "ролетка", което действително натоварва краищата на опън, но вместо това, те са обърнали посоката и развиването става на 180 гр. по радиус 5 мм (все едно обелвате банан). Това решение автоматично изключва опъването в краищата и движението става много леко, но пък подлага медните шини в лентата на сериозно огъване в по-голямата част от дължината.
От практиката знам, че медта има свойство да се самозакалява при огъване, затова реших да зачистя произволен участък и да проверя в какво състояние са шините. При увеличение 20Х се виждаха множество микропукнатини, в резултат на което стана безмислено да търся къде е прекъсването. Единственото спасение е - или нова лента, или цяла нова част!
В началото се ядосвах, че вместо да започна ремонта подготвен, стоях 2 дена без кола, но като се замисля, това ми даде 100% увереност да взема правилното решение и да не се набутам с втора употреба. Освен това, си смених и пластинката на отдавна невръщащият лост на мигачите.
От практиката знам, че медта има свойство да се самозакалява при огъване, затова реших да зачистя произволен участък и да проверя в какво състояние са шините. При увеличение 20Х се виждаха множество микропукнатини, в резултат на което стана безмислено да търся къде е прекъсването. Единственото спасение е - или нова лента, или цяла нова част!
В началото се ядосвах, че вместо да започна ремонта подготвен, стоях 2 дена без кола, но като се замисля, това ми даде 100% увереност да взема правилното решение и да не се набутам с втора употреба. Освен това, си смених и пластинката на отдавна невръщащият лост на мигачите.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани