Проблем с хидравлика!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с хидравлика!
Карам БМВ Е46 98 година,обаче ми се струва,че волана не се върти много леко(правя си сравнение с Е36,защото предишната ми кола беше такава и волана се въртеше много леко).Милите ли че може да има проблем и къде може да е той и най-вече къде да ида да ми видят колата за какво става дума...някакси не ми се вярва кола 98-ма да и тежи волана...Please Help!:)
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
принципно лекотата е много
относителна величина...
волана на Е46 никога не е бил
от най-леките, поне на колите
които аз съм карал са били винаги
с по-меки волани, но за това пък
на Е46 управлението е доста по
директно и воденето на автомобила
е по-лесно, според мен.
Предполагам че нямаш сервотроник,
за това ще ти кажа 1-2 нещица които
можеш да провериш. Виж първо маслото
в худравличното казанче, нивото се
проверява много лесно, на самата капачка
има щека. Също можеш да се заслушаш
в работата на помпата дали някакви
стържения докато въртиш волана на място.
Ако всичко това е ОК и все пак нещо те
притеснява, аз мога да ти препоръчам
само Камор ауто (до технополис на
околовръстното) като сервиз, но няма да
е евтино.
иначе успех с колата и приятно шофиране
относителна величина...
волана на Е46 никога не е бил
от най-леките, поне на колите
които аз съм карал са били винаги
с по-меки волани, но за това пък
на Е46 управлението е доста по
директно и воденето на автомобила
е по-лесно, според мен.
Предполагам че нямаш сервотроник,
за това ще ти кажа 1-2 нещица които
можеш да провериш. Виж първо маслото
в худравличното казанче, нивото се
проверява много лесно, на самата капачка
има щека. Също можеш да се заслушаш
в работата на помпата дали някакви
стържения докато въртиш волана на място.
Ако всичко това е ОК и все пак нещо те
притеснява, аз мога да ти препоръчам
само Камор ауто (до технополис на
околовръстното) като сервиз, но няма да
е евтино.
иначе успех с колата и приятно шофиране
- gazzzar
- кавалер-монтьор
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
И аз искам да допълня, че действително волана на Е46 не е много лек (особенно със 17" )....но това е направено да е така с определена цел, а именно за да можеш да усещаш автообила по-добре, да бъде управлението по-директно.....ей такива работи! Не се коси все пак не караш Опел Корса
ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Той и волана на Е36 не е лек ма тва ми харесва.Вуйчо ми има голф3 и на първия завой като го покарах щях да направя обратен
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Много сте прави че наистина колата може да е направена така да се върти волана...Обаче ме притеснява едун кофти звук като навъртя волана надясно ,малко преди края се чува едно като скърцане или стържене,не мога да го определя точно..А в камор ауто няма ли да ми свалят кожата...??
Killing Ain't Fair,But Somebody Got To Do It!
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани