Спешна помощ от патилите ???- МИСТЕРИЯ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Спешна помощ от патилите ???- МИСТЕРИЯ
Колеги случи се нещо с бавареца ( 320 Д 136 коня преди фейса )... Сменихме доста неща с бащата по него и известно време беше на пушка ( адски нисък разход, двигателя мъркаше като коте )... Но това не продължи дълго!!! Вчера се прибираме с приятелката от селото ми и аз паркирам колата пред нас и гледам с кеф почти немърдащата стрелка на нафтата и си мисля " Брехххх цади я тази нафта цади я " Оставих го пред нас напълно изряден и след около 4 часа ми се наложи да излезна... Качвам се и паля ( запали отраст ), двигателя си работи спокойно, все едно сичко си е ОК , давам назад и излизам, включвам 1-ва и давам газ да ускори да сложа 2 ра и о ШОК ---- колата вместо да ускори заби муцуната и колкото повече давах газ се чуваше някакво тракане от двигатела
Тракане, пукане - на ниски обороти без газ нищо не може да се усети... Утре ще го караме в сервиз, ама според вас какво е станало да сме подготвени с баща ми
Не може да ми го побере главата какво може да е станало - до последно вървеше като змей и просто еййй така след малко реши да не върви !!! Какво може да е ?? Един пред блока слушаше как трака като тръгне да се форси и нещо коментираше " Като на счупен клапан ми мирише и се губи компресията " иии тва още повече ме притесни !! Чакам предположения и на някой случвало ли му се е подобно нещо ?? Тва БМВ така и не може да се закроти и просто да НИ вози, а все нещо му става !!





Последна промяна BMW_325 TDS на 03 Сеп 2009, 16:59, променена общо 1 път
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Re: Спешна помощ от патилите ???
BMW_325 TDS написа:... Тва БМВ така и не може да се закроти и просто да НИ вози, а все нещо му става !!
Аз като писах теми че много се трошат, неееееееее нямало такова нещо железни били!!! Относно проблема ти колега,с тва тракане в двигатела не е хубаво а и си нямам понятие какво може да е.Сподели после с нас да знаем.Поздрави и дано я излекуваш по евтино.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Спешна помощ от патилите ???
Rundev написа:Аз като писах теми че много се трошат, неееееееее нямало такова нещо железни били!!! Относно проблема ти колега,с тва тракане в двигатела не е хубаво а и си нямам понятие какво може да е.Сподели после с нас да знаем.Поздрави и дано я излекуваш по евтино.
Колега, всичко се троши, ако не е поддържано.
По темата - иди на диагностика - от описанието ти трудно може да се разбере какво точно й е на колата, освен ако на някой колега не му се е случвало същото.
Si non confectus, non reficiat.
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега, каквото и да му е станало е от НЕКАЧЕСТВЕН РЕМОНТ.
Спомням си твойте другите теми, главата, дето нищо и нямало първо, пъко после за ремонт..., за "дървенето на маркучи" и т.н.
За да те "ВОЗИ" БМВто му трябват качествени части, добри консумативи, квалифицирано обслужване. Още повече някой май си е упражнявал знанията (които явно са твърде ограничени) върху твойто 320д
Не ме питал как знам колко са капризни БМВтата към "бай Ганьо".... просто съм си изпатил , и аз съм имал дизелово БМВ. И при мен беше кофтито че дадох една торба пари за оригинални части, които не бяха събрани като хората
И се счупиха отново...
През монитора трудно можем да ти дадем съвет какво може да му е на БМВто, но най-добрия съвет е да го закараш при ДОБЪР МАЙСТОР.
Виждам, че София ти е близко, нека колегите тука ти препоръчат някой който няма да вижда за първи път 320Д
Успех
Спомням си твойте другите теми, главата, дето нищо и нямало първо, пъко после за ремонт..., за "дървенето на маркучи" и т.н.
За да те "ВОЗИ" БМВто му трябват качествени части, добри консумативи, квалифицирано обслужване. Още повече някой май си е упражнявал знанията (които явно са твърде ограничени) върху твойто 320д
Не ме питал как знам колко са капризни БМВтата към "бай Ганьо".... просто съм си изпатил , и аз съм имал дизелово БМВ. И при мен беше кофтито че дадох една торба пари за оригинални части, които не бяха събрани като хората


През монитора трудно можем да ти дадем съвет какво може да му е на БМВто, но най-добрия съвет е да го закараш при ДОБЪР МАЙСТОР.
Виждам, че София ти е близко, нека колегите тука ти препоръчат някой който няма да вижда за първи път 320Д

Успех
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
kriso85 написа:Колега, каквото и да му е станало е от НЕКАЧЕСТВЕН РЕМОНТ.
Спомням си твойте другите теми, главата, дето нищо и нямало първо, пъко после за ремонт..., за "дървенето на маркучи" и т.н.
За да те "ВОЗИ" БМВто му трябват качествени части, добри консумативи, квалифицирано обслужване. Още повече някой май си е упражнявал знанията (които явно са твърде ограничени) върху твойто 320д
Не ме питал как знам колко са капризни БМВтата към "бай Ганьо".... просто съм си изпатил , и аз съм имал дизелово БМВ. И при мен беше кофтито че дадох една торба пари за оригинални части, които не бяха събрани като хоратаИ се счупиха отново...
![]()
През монитора трудно можем да ти дадем съвет какво може да му е на БМВто, но най-добрия съвет е да го закараш при ДОБЪР МАЙСТОР.
Виждам, че София ти е близко, нека колегите тука ти препоръчат някой който няма да вижда за първи път 320Д![]()
Успех
Абсолютно подкрепям

от свинята лебед не става...
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
колега преди да си купа mbw имах сьщия проблем с пасат Б5.5 просто не разпознаваше добре ключа а дано и при теб да е това 

новият ми номер: 0877787835
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Ами колега резервоара е пълен над средата- по борд има нафта за 800 км. След малко ще го карам до Маргела на Ботевградско, че ми е най-близко да го погледнат и ще пиша за резултата.. Ако е ключа, че умрем от кеф 

- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колеги днеска беше един УЖАСЕН ДЕН без развръзка !!! Сутринта към 8 с бащата излязохме и тръгнахме към сервиз Маргела на Ботевградско шосе... Бавареца едвам креташе с 30 на 2-ра със съвсем малко газ на аварийки. В крайна сметка се добрахме при " ГОЛЯМИТЕ СПЕЦИАЛИСТИ " .. Обясних им за проблема и точно как е станало ( до последно е вървяла и след няколко часа пред блока просто се помеша ) и някакъв ми посочи да се навра в някакво супер тясно, гадно и неудобно място дето някакъв беше наредил 3 лап топа и се правеше все едно управлява совалка.. С него беше още едно момче и приемчика и им обясних за проблема отново. Тоя го закачи към компютъра и почна да се пули нещо в него все едно сефте прави диагностика ( изпуши 3 цигари ) и момчето се въртеше около него.. Ама само като му видехте физиономията щяхте да разберете за какво става дума!! Пули се 20 мин сигурно и накрая отиде и запали и НИЩО- колата пали отраст, на ниски обороти работи добре, но тръгнеш ли да даваш газ отсича и не иска да дигне повече от 2500 оборота някъде !! Каза, че компютъра не дава никави грешки..
И оттам едно пулене по мотора *( повече гледаха и умуваха отколкото работеха).. Сваляха въздушен филтър, горивен ( а аз им обяснявам че са нови , ама викам айде да не е попаднал боклук ). Ама така нескупосано работеше момчето- омаза всичко с нафта от горивния филтър ( адски вързан в ръцете ).. И само се съветват с мене и баща ми все едно ние сме майсторите ( никаква майсторска инициатива )... Единия вика след амлко ще премериме компресията в цилиндрите... Викаме си хайде , да няма счупен сегмент, бутало нещо и да се губи компресията в някой цилиндър... Ама в последстеие тоя забрави да мери компресията и почнаха пак да умоват и аз им викам " ама айде няма ли да мериме компресията да видим какво става " - и тоя ми вика " Ама то на дизела не може
" А преди минути викаше друго... Ама просто така аматьорски пипаха, че с баща ми бяхме потресени ( във всичко ) !!! Гледаха търбото, филтъра за картерните газове , заплесваха се по ремъците вместо да търсят проблема !!! Предлагаше ми нов филтър единия за картерните газове,а те още не открили ОСНОВНИЯ ПРОБЛЕМ !!! И в крайна сметка едниния вика проблема явно е механичен и трябва да отвараме двигатела и ние с баща ми само се спогледахме и казахме да оставят и да почват да събират сваленото ( Решихме да караме в Супер Дизел на околовръстното и там да го видят) Ония събраха двигателя ( филтри, корите) и аз вече бесен от тяхната нескупоснаа работа изкарах колата с 300 маневри и чакам баща ми и си мисля " Ехххх дали да отида натам, са сигурно ще поискат на баща ми много пари за НЕСВЪРШЕНАТА работа и тоййй будалата е мекушав и ще си плати " В същото време влиза баща и ми вика тоя ми взе 80 лева
Е аз откачих и почнах да му се карам как е дал на тия боклуци и аматьори 80 лева за НИЩО !!! 80 лева, че оня опръска всичко в нафта от горивния филтър и си остави ръцете... Направо откачих и на него почнах да му се карам !!! На мене ако ми ги бяха поискали направо щях да ги направа на 15 стотинки и ако бяха видяли 20 лева пак добре - и тия нямаше да им дам на тия копелете неграмотни!!!! ПРИЯТЕЛИ НЕ ХОДЕТЕ ТАМ !!! САМО НЕ МАРГЕЛА НА БОТЕВГРАДСКО !! СВАЛЯТ КОЖИ И НИЩО НЕ РАЗБИРАТ !! Откарахме бавареца леко полека в Супер Дизел... Дупиха се и там майсторите половин час, връзваха за компа, настройваха и в крайна сметка ни извикаха и казаха , че и при тях компа не дава никаква грешка
Имали съмнение за нафтовата помпа, ама само за проверка искаха 300 лева и не е гаранция, че е тя !! Човека ни вика " Карайте в Камор Ауто"- може пък с техния софтуер да излезе нещо... Стотинка не ни взеха от супр дизел както е редно - нищо не си могъл да направиш нищо не получаваш
Добро впечатление ми направиха поне за това, въпреки че и те не се справиха.... Следваща спирка - Камор Ауто.. Домъкнахме се леко леко с бащата на аварийки и влзенахме вътре и обяснихме проблема... Тоя ни вика има соводен час чак за след 2 семици, ние е така
Някъв ден каза... И ние почнахме да мислиме какво да правиме... Викам на баща ми - давай към Дару Кар !! Отидохме и там, там пък трябваше седмица да чакаме
Оттам газ към едно много добро майсторче в ЛОЗЕН ( приятел на баща ми ) Обяснихме му абс. всичко ни той се озагадачи ... Веднага ме накара да запаля и почна да гледа при ауспуха !! Веднага се осъмни в катализатора ( понеже преди дрънкаше , а от известно време спря някъде и той веднага предположи той да не е застанал напречно и да пречи на газовете да излизат !!! Махнахме го ( беше в много лошо състояние ) И почни сигурни, че това е бил проблема палиме и чакаме да се изфорси- да ама НЕ !!! Същата работа - пали отраз, работи добре на ниски обороти и като тръгнеш да даваж газ стига някуде около 2000 и нещо и почва да прекъсва и отсича ( все едно не стига гориво - а си идва от помпата ) /// Tурбото изглежда здраво ( без да са го тествали ) едва ли е то !! То и без турбо тряба да може да се форси !!! Абе и голяма загадка - утре пак ще тестват дюзите ( да не се е запушила някоя ) .... Не знам какво става , ама всеички дигат рамене









- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Съжалявам, че се отклонявам от темата, но аз съм достигнал до истината, че в България трябва да си специалист по всичко и да си оправяш сам нещата за да са наред! Не говоря само за коли...
Колега, успех и да пишеш какво е било като решиш проблема.
Колега, успех и да пишеш какво е било като решиш проблема.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Здрасти колега, защо не закараш колата в Дару Кар и там имат оригинален софт и мисля ,че си разбират хроцата от БМВ-та 

- milennyc
-
-
- Мнения: 1832
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Другите да му завиждат.....
- Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
- Детайли за колата: MNOGO BARZA
Next написа:Здрасти колега, защо не закараш колата в Дару Кар и там имат оригинален софт и мисля ,че си разбират хроцата от БМВ-та
... Викам на баща ми - давай към Дару Кар !! Отидохме и там, там пък трябваше седмица да чакаме
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колега като тестват дюзите и ако нищо не открият, си запиши час в Дару или Камор ( то и там са едни разбирачи... ама това е друга история), поне софта им е добър... дано открият нещо.
И не мисля че е добре да я карате в това положение колата
И не мисля че е добре да я карате в това положение колата
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Stoyan7777
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 776
- Регистриран на: 5.08.2006
- Местоположение: Детройт, София
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... sc&start=0
провери тази тема. знам, че проблема не е същия, но
крайния резултат
провери тази тема. знам, че проблема не е същия, но
крайния резултат


29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани