Странен проблем!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Странен проблем!!!
Здравейте колеги,
Значи проблема ми е следния, ако меже да се нарече и проблем, но все пак да попитам, от около седмица забелязах, че стрелката за моментния разход като освободя от скорост не пада на 0-лата както е нормално по принцип а се задържа на разход от 10л. ще съм благодарен ако някой ми даде съвет на какво може да се дължи това, благодаря предварително.
Значи проблема ми е следния, ако меже да се нарече и проблем, но все пак да попитам, от около седмица забелязах, че стрелката за моментния разход като освободя от скорост не пада на 0-лата както е нормално по принцип а се задържа на разход от 10л. ще съм благодарен ако някой ми даде съвет на какво може да се дължи това, благодаря предварително.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: Странен проблем!!!
DiMIcha84 написа:Здравейте колеги,
Значи проблема ми е следния, ако меже да се нарече и проблем, но все пак да попитам, от около седмица забелязах, че стрелката за моментния разход като освободя от скорост не пада на 0-лата както е нормално по принцип а се задържа на разход от 10л. ще съм благодарен ако някой ми даде съвет на какво може да се дължи това, благодаря предварително.
Не се притеснявай при всички е така

- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Е как при всички при мен не е така.Дори и да стои за известно време така все пак трябва да падне до края.
- icaka875
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 13.08.2009
- Кара: 320 2.2 купе
- Мечтае да кара: М3
Привет и от мен.Аз сам с автомат и то от скоро и забелявам, че понякога и при мен стрелката на разхода закаснява да слезе на нула като отпусна педала.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
martin_g60 написа:Е как при всички при мен не е така.Дори и да стои за известно време така все пак трябва да падне до края.
колега говорим когато колато е по инерция тогава разходомера си показва някви работи инъче като е на място си седи на 0
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
Когато си в движение предимно непада веднага стрелката особенно със намесата и на спирачка (пример:засилваш колата срещу сфетофар,цедиш втора да кажем,освобождаваш от скорост и започваш плавно да натискаш спирачката за да спреш на сфетофара и стрелката се стрелка нагоре не към нулата)
Общо взето и взето общо е нормално 


- DiMIcha84
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 116
- Регистриран на: 30.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525д 2001
- Мечтае да кара: F13 с М буквичка.
Rundev написа:Когато си в движение предимно непада веднага стрелката особенно със намесата и на спирачка (пример:засилваш колата срещу сфетофар,цедиш втора да кажем,освобождаваш от скорост и започваш плавно да натискаш спирачката за да спреш на сфетофара и стрелката се стрелка нагоре не към нулата)Общо взето и взето общо е нормално
Съгласен съм с теб колега, но при мен когато освободя от скорост понякога но не винаги стрелката се задържа околко 5 до 10 секунди на 10 литра а нормално би трябвало веднага да си падне на 0-лата
- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
За успокоение на притеснените - ако стрелката на разходомера не танцува рок в спряло положение на колата - няма проблем, ако кърти камъни с гюбеци - голям проблем!
Стрелката на разходомера показва моментната стойност на потребление на гориво, не зависимо дали е дизел или бензин. Мисля, че сигнала е същия, който се подава и към БК, но там отчитанто се калулира като средна стойност за милиони моментни измервания.
При ръчна СК - когато освободиш от скорост за да спираш и колата се движи по инерция, скоростта намалява, потреблението на свободен ход на двигателя е постоянно, следователно стрелката ще показва все по-високи и по-вискои стойности, докато накрая компютъра не реши да пощади нервите на шофьораи и изключи разходомера до подаването на газ от педала.
Отделно, колата е програмирана да запазва определени обороти между превключване на скоростите за известно време. При това ситуацията става за момент аналогично на изключване от скорост.
На всеки е известно, че при движение на скорост без подаване на газ разхода на гориво е почти нулев, защото се използва кенетичната енергия на инерцията на колата предавана чрез тарнсимисята на двигателя. Тогава не е необходима (почти) енергията на изгорелите газове за да въртят коляновия вал. При свободна скорост обаче е нужна, за това и има значително по-голям разход на гориво.
Основна роля за отчитане на моментния разход играе състоянието на ДЕБИТОМЕРА. От там се подава основния сигнал, който се обработва от компютъра на автомобила и се подава примерно към БК за да ви го покаже като някаква стойност за среден разход на дисплея си или към "стреката" на разходомера. Колкото повече остарява дебитомера, толкова стойностите, които подава са по-некоректни, защото се износва активния му елемент за определяне на мсаста на постъпващия във входящия колектор въздух. От там при различните коли разходомера ще показва сходни, но различни стойности. Дебитомера е и причината БК-то ви да ви дава стойности на разода с няколко литра по-малки от реалните.

Стрелката на разходомера показва моментната стойност на потребление на гориво, не зависимо дали е дизел или бензин. Мисля, че сигнала е същия, който се подава и към БК, но там отчитанто се калулира като средна стойност за милиони моментни измервания.
При ръчна СК - когато освободиш от скорост за да спираш и колата се движи по инерция, скоростта намалява, потреблението на свободен ход на двигателя е постоянно, следователно стрелката ще показва все по-високи и по-вискои стойности, докато накрая компютъра не реши да пощади нервите на шофьораи и изключи разходомера до подаването на газ от педала.
Отделно, колата е програмирана да запазва определени обороти между превключване на скоростите за известно време. При това ситуацията става за момент аналогично на изключване от скорост.
На всеки е известно, че при движение на скорост без подаване на газ разхода на гориво е почти нулев, защото се използва кенетичната енергия на инерцията на колата предавана чрез тарнсимисята на двигателя. Тогава не е необходима (почти) енергията на изгорелите газове за да въртят коляновия вал. При свободна скорост обаче е нужна, за това и има значително по-голям разход на гориво.
Основна роля за отчитане на моментния разход играе състоянието на ДЕБИТОМЕРА. От там се подава основния сигнал, който се обработва от компютъра на автомобила и се подава примерно към БК за да ви го покаже като някаква стойност за среден разход на дисплея си или към "стреката" на разходомера. Колкото повече остарява дебитомера, толкова стойностите, които подава са по-некоректни, защото се износва активния му елемент за определяне на мсаста на постъпващия във входящия колектор въздух. От там при различните коли разходомера ще показва сходни, но различни стойности. Дебитомера е и причината БК-то ви да ви дава стойности на разода с няколко литра по-малки от реалните.
При мене стрелката е много послушна. Дори когато си карам примерно ускорявам некаде и при смяна на скоростите... само като натисна педала на съединителя веднага си пада....на нула... естественно като префключа си трагва отново нагоре... което е и нормално... нали така.Никви закъснения работи в такт с оборотомера...

- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Колеги - не е нормално стрелката да се задърва на определено място над 0-лата за толкова дълго време. Проблема е един - умна дюза! На който стрелката му се мота - да ходи на диагностика!!!!!!
П.С. Нормално стрелката трябва да се върне на 0-лата за 1-2 сек. и да си остане там независимо какво правите!!!
П.С. Нормално стрелката трябва да се върне на 0-лата за 1-2 сек. и да си остане там независимо какво правите!!!
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Извинявам се, ако въпроса ми е тъп ама при бензина има ли умна дюза . И аз доста пъти съм ходил на диагностики нищо не са открили за тая стрелка колата си върви на 6+
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани