Върти, но не пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Върти, но не пали

Мнение от Archangel » 20 Авг 2009, 16:03

Застигна ме и мен такъв проблем. Сега се мъча да я запаля - върти, не запалва.
Иначе всичко изглежда ок. Не съм обръщал внимание на лампите, които светят на втория контакт(позиция аксесоари), но в момента като дам втори контакт DSC-то изгасва за секунда и пак светва и си остава светнато, заедно с EML-a. Тука някой ще каже дали така си седят по принцип до запалване, нямам спомен.

Четох темите и все кофти неща изглеждат - помпа и т.н.
Гориво има около 15л., сега отивам да проверявам бушоните.
Всякакви идеи ще са от полза, но май ще трябва да викна утре някой с репатрак да я закараме до сервиз... :(
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: на голямата вода
Кара: кот кара

Мнение от zlati79 » 20 Авг 2009, 16:22

помпаш ли газта!? моита така бе зимата, с евентуална диагноза кофти гориво и се бе задавила! дойде един приятел от БОВА каза да въртя здраво и да помпам газ /до тогава пък и сега на пипам газта докато въртя/, а той чукаше с ръка от долу по резервоара! мислеше че е заседнала помпата! пробвай! дано съм бил полезен!
ИзображениеИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Re: Върти, но не пали

Мнение от milennyc » 20 Авг 2009, 16:38

Archangel написа:Застигна ме и мен такъв проблем. Сега се мъча да я запаля - върти, не запалва.
Иначе всичко изглежда ок. Не съм обръщал внимание на лампите, които светят на втория контакт(позиция аксесоари), но в момента като дам втори контакт DSC-то изгасва за секунда и пак светва и си остава светнато, заедно с EML-a. Тука някой ще каже дали така си седят по принцип до запалване, нямам спомен.

Четох темите и все кофти неща изглеждат - помпа и т.н.
Гориво има около 15л., сега отивам да проверявам бушоните.
Всякакви идеи ще са от полза, но май ще трябва да викна утре някой с репатрак да я закараме до сервиз... :(


A преди това да си я карал в резерва? Че мн лесно гори помпата в резервоара

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 20 Авг 2009, 17:17

Не съм я карал в резерва от 2 седмици. И тогава я карах от нас до ОМВ, което са има-няма 2км.
Досега я гледах - махнах клемата на акумулатора и проверих всички бушони. С много помпане на педала на газта и две дългички завъртания на стартера(знам че се прецаква от празно въртене) - колата запали.
Давам симптомите и чакам съвети(сервиза е ясен, още утре отива, така че може да го пропуснем):

1.При първото запалване, след като минаха двете минути, в които оборотите са по-високи - паднаха и се заковаха на 1000(авариен режим??). Двигателя не тресеше, но работеше осезаемо ненормално - беше по-шумен.
2. ДСЦто светеше сякаш е напълно изключено - Триъгълника по средата и жълтата индикация на ръчната.
3. От доста време при определени условия, които не мога да пресъздам напълно еднакво - откъм предния капак излиза едвам виждащ се пушек, миришещ кофти. Отдавах го на съединителя, но досега.
Сега като запали първия път дима беше много по-наситен и миришеше по-лошо отпреди. Не мога да определя на какво мирише точно, но е доста кофти.
Заставайки пред колата, гледайки към двигателя - дима излиза най-вече отляво(страната на акумулатора), иззад двигателя.
Когато преди съм отварял капака след като съм я карал - дима бързо се е разсейвал и беше доста рядък, почти невидим.

И последно, но не по важност -
След като я запалих първия път и задимя - изгасих веднага.
Изчаках 5 минути и пак пробвах да запаля - запали от раз и ДСЦ лампите не светеха. Работи абсолютно нормално, все едно нищо не е било - оборотите на нормалните за празен ход, тиха, без дим.

Диагнозата в сервиза, но оценявам всякакви предложения и съвети.
На мен ми се въртят в главата различни работи и комбинации от по няколко неща.

- Малко бензин? - 15л. и беше на съвсем лек наклон, но и преди съм я палил така
- Кофти бензин? - Карера 100, карах с него извънградско 300км. миналия уикенд.
- Задавена? - Вчера я карах съвсем нормално.
- Съединител?
- Горивна помпа?
???
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 20 Авг 2009, 18:35

Може и на място да я видиме колега
диагностика 0899937450

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 21 Авг 2009, 0:26

То диагностиката е ясна...ако си бях купил кабела досега можеше и да съм си я направил.
Просто ми стана интересно това "има проблем" - "няма проблем" състояние.
Дори тия 1000 оборота да значеха авариен режим, колата щеше да остане в него поне до изчистване на грешките, нямаше да тръгне нормално след повторно запалване.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 124
Регистриран на: 30.11.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: E91 325xi

Мнение от renene » 21 Авг 2009, 7:31

Аз не ти говоря за кабел, а за професионална диагностика колега
диагностика 0899937450


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 21 Авг 2009, 8:40

renene написа:Аз не ти говоря за кабел, а за професионална диагностика колега



Без кабел ли я правиш тази профисионална диагностика :roll: . Като го гледам колегата просто иска кабел да си подкара ИНПА примерно и да види какво се случва с колата му. А съм чел и други негови мнения не е никак зле разбира си от нещата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 22.07.2007

Мнение от kasabov » 21 Авг 2009, 12:25

а колега, да не би да ти излиза дим от меката връзка? при мен така беше. И понеже е била задавена, и запалена с повече нафта от необходимото, ти е излязал светъл дим на сурова нафта от мотора (меката връзка).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 21 Авг 2009, 12:57

kasabov написа:а колега, да не би да ти излиза дим от меката връзка? при мен така беше. И понеже е била задавена, и запалена с повече нафта от необходимото, ти е излязал светъл дим на сурова нафта от мотора (меката връзка).


Мойта е бензинка ;)
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2049
Регистриран на: 30.05.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318i 98
Мечтае да кара: Електромобил...

Мнение от vavilon » 21 Авг 2009, 13:02

Archangel написа:
kasabov написа:а колега, да не би да ти излиза дим от меката връзка? при мен така беше. И понеже е била задавена, и запалена с повече нафта от необходимото, ти е излязал светъл дим на сурова нафта от мотора (меката връзка).


Мойта е бензинка ;)


Не те научиха най-накрая. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 21 Авг 2009, 13:11

Не, ама и никакви предположения не получих, което е по-кофтито :mhihi:

Най ми е интересно този дим откъде може да идва.
Все едно са омаслени някои бързозагряващи части и при затоплянето на двигателя отделят някакъв дим.
Миналата седмица си гледах колата на канал и отдолу точно под двигателя има едни меки маркучи, по които има отложено адски много...нещо...черно..като масло, но натрупано и смесено с кал. Аз си мисля, че е маслената помпа или нещо такова - някое уплътнение да изпуска и с годините да се натрупва гняс.
И при загряване на двигателя да попушва това нещо...
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 22 Авг 2009, 3:58

Ъпдейт по темата - каквото и да е май тотално сдаде багажа..
Изкарах я като пълен дебил колата да я разходя, мислейки че всичко е ок...прибрах я...и дотам.. Завъртях да пробвам пак дали ще запали след като е карана - нъцки. На равно е, има 15л. бензин...няма палене. Въртях до откат...мирише на суров бензин и не пали. Върти стартера...утре ще я гледам с ИНПА живот и здраве и май понеделника с пътна помощ до Дару ще заминава...

Никой няма предположения тука... :roll: :confused: :(
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..


Аватар
Мнения: 1832
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Пловдив
Кара: Другите да му завиждат.....
Мечтае да кара: Самолет и Петролен танкер
Детайли за колата: MNOGO BARZA

Мнение от milennyc » 22 Авг 2009, 9:13

Archangel написа:Ъпдейт по темата - каквото и да е май тотално сдаде багажа..
Изкарах я като пълен дебил колата да я разходя, мислейки че всичко е ок...прибрах я...и дотам.. Завъртях да пробвам пак дали ще запали след като е карана - нъцки. На равно е, има 15л. бензин...няма палене. Въртях до откат...мирише на суров бензин и не пали. Върти стартера...утре ще я гледам с ИНПА живот и здраве и май понеделника с пътна помощ до Дару ще заминава...

Никой няма предположения тука... :roll: :confused: :(



Да провери си помпата под задната седалка. Ако е заминала....... няма какво да ти кажа :( нова.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 22 Авг 2009, 9:47

Аз така и не разбрах помпата *под* седалката ли е, или някакси е набутана зад нея, отстрани на багажника.
Само знам, че е от пасажерската страна.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook