копче asc
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Archangel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2337
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N42B20 с ръкавици
- Мечтае да кара: Spitfire
Самото копче няма как да ти го дадат, освен ако не са разглобили панела за тия копчета. По принцип е едно цяло, това на което седят копчетата, вътре има платка. Не знам дали ще стане врътката.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Aз съм с автомат и не съм сигурен дали ще съм ти от полза, но при мен определено има разлика изключа ли асц-то сега в жегите доста често ми присвирват гумите при потегляне 

- B.Tunchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 593
- Регистриран на: 29.01.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 ///M5
- Детайли за колата: Eisenmann Exhaust
bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жегакажете ако имате наблюдение по въпроса !
Има, има, доста голяма даже


- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жегакажете ако имате наблюдение по въпроса !
оффтопик

с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете


Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
K_Ilkov написа:bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жегакажете ако имате наблюдение по въпроса !
оффтопикнаправо ме съсипа с тва изказване май не много ами хич не си и давал жега на тая кола
с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете
по-принцип Е46-ците не завиват кой знае колко добре затова си е плюс тази опция за блокажите
Мани ги тия АСЦта
Едно, че карането става скучно, тва мани, ама зимата бях влязал в една пряспа и викам "Чакай, нали имам свръхзащита АСЦ... Анти Слайд Контрол..." ... Чушки... 5 пъти огасна колата и все още бях в пряспата
Накрая се ядосах, изключих го АСЦто и от първия опит си излязох от пряспата... И от там насетне първата ми работа след поставянето на колана, при влизане в колата (след запалване) е изключване на АСЦто... 



- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Oleg-16V написа:K_Ilkov написа:bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жегакажете ако имате наблюдение по въпроса !
оффтопикнаправо ме съсипа с тва изказване май не много ами хич не си и давал жега на тая кола
с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете
по-принцип Е46-ците не завиват кой знае колко добре затова си е плюс тази опция за блокажите
не съм казвал, че е лошо напротив много добре си е направено
аз лично го изключвам само като се лигавя нещо или зимата ако не мога да издрапам както каза "испанеца"
м/у другото така си дават по книжката ако не можеш да тръгнеш в тежки зимни условея да изключиш ASC - то
PS: аре стига, че развалихме темата за копчето

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
целия модул трябва ..
а той вече сигурно е различен за асц и дсц ама траа провериш по партномера
а той вече сигурно е различен за асц и дсц ама траа провериш по партномера
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- vesko4114
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 315
- Регистриран на: 17.09.2005
- Местоположение: София
- Кара: турбото да му се завива свят....
отг
uCnaHeTcA написа:Мани ги тия АСЦтаЕдно, че карането става скучно, тва мани, ама зимата бях влязал в една пряспа и викам "Чакай, нали имам свръхзащита АСЦ... Анти Слайд Контрол..." ... Чушки... 5 пъти огасна колата и все още бях в пряспата
Накрая се ядосах, изключих го АСЦто и от първия опит си излязох от пряспата... И от там насетне първата ми работа след поставянето на колана, при влизане в колата (след запалване) е изключване на АСЦто...
Ами ти добре, че не си запалил съединителя. Обикновено така се получава при "голяма жега" и включено ASC. То е само, за да подпомага автомобила да държи правилна траектория в завой и с помощта на задните спирачки да я коригира при поднасяне. Ако затънеш в снежни преспи или искаш да направиш хубав старт от място.... задължително ASC-то на off и газ до ламарината. Ако го направиш с включена система, подадеш рязко газ, отпуснеш съединителя, първо силно ще стиснат задните спирачки и след това ще ти..... подпуши съединителя. Давам 100% гаранция. Но все пак да не забравяме, че тези системи не са вълшебни и не могат да изпреварят законите във физиката. Т.е. не очаквайте, че в завой при максимална възможна скорост например 100км/ч за даден автомобил, ще можете да влезнете и да ИЗЛЕЗНЕТЕ от него със 150км/ч при наличие на ASC или DSC. Може би системите ще помогнат до 110-115км/ч
При DSC сработват и предните спирачки и сигурността е в пъти по-добра. Мисля, че има доста разлики освен в ел. модула и бутона, но нека по-компетентните си разкажат урока, защото има доста какво да се каже

П.С. Сори, ако съм развалил темата за копчето.

...............................
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани