копче asc

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

копче asc

Мнение от gido » 11 Авг 2009, 8:54

копче то на асц ,можели дасе смени с дсц,че моито е счупено а ми дават с дсц,това само копче ли е което само вкючва и изключвали или е някаква платка
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2337
Регистриран на: 13.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: N42B20 с ръкавици
Мечтае да кара: Spitfire

Мнение от Archangel » 11 Авг 2009, 9:02

Самото копче няма как да ти го дадат, освен ако не са разглобили панела за тия копчета. По принцип е едно цяло, това на което седят копчетата, вътре има платка. Не знам дали ще стане врътката.
Rainbow shaker,
On a stallion twister,
Bareback rider,
On the eye of the sky,
Stormbringer coming down,
Meaning to stay,
Thunder and lightning,
Heading your way..

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 26.07.2009
Кара: E46 318i touring

Мнение от bobifan » 11 Авг 2009, 11:52

абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жега :) кажете ако имате наблюдение по въпроса !

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Мнение от Dimitroff » 11 Авг 2009, 12:07

Aз съм с автомат и не съм сигурен дали ще съм ти от полза, но при мен определено има разлика изключа ли асц-то сега в жегите доста често ми присвирват гумите при потегляне ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 593
Регистриран на: 29.01.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 ///M5
Детайли за колата: Eisenmann Exhaust

Мнение от B.Tunchev » 11 Авг 2009, 13:09

bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жега :) кажете ако имате наблюдение по въпроса !


Има, има, доста голяма даже :) В завой, като замяташ задницата леко в страни, ASC-то те намества после пак в пътя, пък без него се получават разни камшици и тн :)

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 11 Авг 2009, 13:33

Съгласен с колегите.Аз съм с DSC и при мен има голяма разлика при включено и изключено ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 12.07.2009
Кара: Е60 530д

Мнение от chepila » 11 Авг 2009, 16:22

Колега не ги изклчваи блокажите,че аз така останах без кола

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 11 Авг 2009, 16:48

bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жега :) кажете ако имате наблюдение по въпроса !


оффтопик

:shock: направо ме съсипа с тва изказване май не много ами хич не си и давал жега на тая кола

с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете :D
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Мнение от Oleg-16V » 11 Авг 2009, 16:52

K_Ilkov написа:
bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жега :) кажете ако имате наблюдение по въпроса !


оффтопик

:shock: направо ме съсипа с тва изказване май не много ами хич не си и давал жега на тая кола

с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете :D

по-принцип Е46-ците не завиват кой знае колко добре затова си е плюс тази опция за блокажите

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2149
Регистриран на: 18.09.2008
Пол: Мъж

Мнение от uCnaHeTcA » 11 Авг 2009, 16:55

Мани ги тия АСЦта :mhihi: Едно, че карането става скучно, тва мани, ама зимата бях влязал в една пряспа и викам "Чакай, нали имам свръхзащита АСЦ... Анти Слайд Контрол..." ... Чушки... 5 пъти огасна колата и все още бях в пряспата :evil: Накрая се ядосах, изключих го АСЦто и от първия опит си излязох от пряспата... И от там насетне първата ми работа след поставянето на колана, при влизане в колата (след запалване) е изключване на АСЦто... :winky:

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Мнение от K_Ilkov » 11 Авг 2009, 17:05

Oleg-16V написа:
K_Ilkov написа:
bobifan написа:абе реално има ли разлика като караш с включено и изключено АСЦ. може би зимата има...но сега аз не намирам разлика, но и на колата по принцип аз не и давам много жега :) кажете ако имате наблюдение по въпроса !


оффтопик

:shock: направо ме съсипа с тва изказване май не много ами хич не си и давал жега на тая кола

с ASC - то не можеш да превъртиш гуми и ако и дадеш повече газ в завой отнема газта. Тва и зиме и лете :D

по-принцип Е46-ците не завиват кой знае колко добре затова си е плюс тази опция за блокажите


не съм казвал, че е лошо напротив много добре си е направено

аз лично го изключвам само като се лигавя нещо или зимата ако не мога да издрапам както каза "испанеца"

м/у другото така си дават по книжката ако не можеш да тръгнеш в тежки зимни условея да изключиш ASC - то

PS: аре стига, че развалихме темата за копчето
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 11 Авг 2009, 17:41

целия модул трябва ..
а той вече сигурно е различен за асц и дсц ама траа провериш по партномера
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 11 Авг 2009, 18:47

Аз друго да питам дали може лесно да се мине от asc към dsc :D да не е само от това модулче разликата :D
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 176
Регистриран на: 4.10.2008
Местоположение: sofia
Пол: Мъж

Мнение от kalanak » 11 Авг 2009, 21:36

А аз искам да питам как се вадят копчетата на на асц и централното че мойте нещо са пропаднали :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 315
Регистриран на: 17.09.2005
Местоположение: София
Кара: турбото да му се завива свят....

отг

Мнение от vesko4114 » 11 Авг 2009, 22:05

uCnaHeTcA написа:Мани ги тия АСЦта :mhihi: Едно, че карането става скучно, тва мани, ама зимата бях влязал в една пряспа и викам "Чакай, нали имам свръхзащита АСЦ... Анти Слайд Контрол..." ... Чушки... 5 пъти огасна колата и все още бях в пряспата :evil: Накрая се ядосах, изключих го АСЦто и от първия опит си излязох от пряспата... И от там насетне първата ми работа след поставянето на колана, при влизане в колата (след запалване) е изключване на АСЦто... :winky:


Ами ти добре, че не си запалил съединителя. Обикновено така се получава при "голяма жега" и включено ASC. То е само, за да подпомага автомобила да държи правилна траектория в завой и с помощта на задните спирачки да я коригира при поднасяне. Ако затънеш в снежни преспи или искаш да направиш хубав старт от място.... задължително ASC-то на off и газ до ламарината. Ако го направиш с включена система, подадеш рязко газ, отпуснеш съединителя, първо силно ще стиснат задните спирачки и след това ще ти..... подпуши съединителя. Давам 100% гаранция. Но все пак да не забравяме, че тези системи не са вълшебни и не могат да изпреварят законите във физиката. Т.е. не очаквайте, че в завой при максимална възможна скорост например 100км/ч за даден автомобил, ще можете да влезнете и да ИЗЛЕЗНЕТЕ от него със 150км/ч при наличие на ASC или DSC. Може би системите ще помогнат до 110-115км/ч
При DSC сработват и предните спирачки и сигурността е в пъти по-добра. Мисля, че има доста разлики освен в ел. модула и бутона, но нека по-компетентните си разкажат урока, защото има доста какво да се каже :)

П.С. Сори, ако съм развалил темата за копчето. :D
...............................

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook