Когато нещата отидат по дяволите...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Когато нещата отидат по дяволите...

Мнение от Kickdown » 05 Авг 2009, 16:19

Ето колко грозно изглежда действителността, когато нещата отидат по дяволите и клапанът на мотор M47N, се срещне с буталото. Най-вероятната причина е прегряване на маслото, поради продължителни високи обороти на 4-та предавка (колата е автомат, това стана в режим на стептроник), запича изпускателен клапан - среща буталото и го прави на пастет, отчупени парченца от буталото тръгват, през изходящия колектор и отиват позанайте къде....правилно в турбината и я правят и нея на салата..

Равносметката след аварията - на подмяна подлежат, следните компоненти:
Цилиндрова глава - оборудвана, без валовете
Бутало, комплект с биелата
Дюза от Common-Rail-а - 1 брой
Турбо - цяло (компресор и турбина)
Цилиндровият блок, подлежи на ремонт - тъй като е прекалено скъп и подмяната му, значително би повишила, цената на ремонта.

Отделно, така и така е отворен мотора, ще бъдат сменени сегментите на всичките бутала, биелните лагери, веригата на разпределителните валове, всички гарнитури и оплътнения по мотора, плюс задължителните консумативи - 4-те филтъра и маслото, като този път ще заложа на Castrol EDGE Formula RS 0W-40 Synthetic
Последна промяна Kickdown на 29 Авг 2015, 7:52, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 05 Авг 2009, 16:26

:confused:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Мнение от Zagy » 05 Авг 2009, 16:27

Много лошо, колега... реве ми се като гледам снимките. Дано си оправиш колицата и оттук нататък повече никакви аварии.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 05 Авг 2009, 16:38

Колата ще я оправя, това е ясно, но си късам нервите и колата стой в сервиза, вместо да си я карам...затова ме е яд основно и защото стана, точно на пътя когато отивах на почивка, малко преди Бургас стана това.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 380
Регистриран на: 8.05.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525d '02
Мечтае да кара: 850i или M6

Мнение от Glamav » 05 Авг 2009, 16:51

Мамка му и прасе, и на мен ми се къса сърцето от такива неща... и почивката на кино, и колата на ремонт... баси и късмета...

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 05 Авг 2009, 17:02

:( много лошо е това-гледам че си със същата като моята-как се стигна до тази гадост?

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Мнение от ///M_Martin » 05 Авг 2009, 17:07

Колега сега се сетих че един приятел продава същият мотор 150кс и ако искаш мога да го питам за цена на целият или дали ще го разкомплектова-ако разбира се ти не си си намерил вече

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 05 Авг 2009, 17:08

Ами засега само турбина ми остана да си намеря, всичко друго си го купих, благодаря за помощта :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 31.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 318D New Face
Мечтае да кара: Някое "М" калпазанче

Мнение от Monteki » 05 Авг 2009, 17:14

Гадна работа....грозна гледка е това :(

Дано като излезне от операционната дълго нищо да не пипаш по нея ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 05 Авг 2009, 17:41

Много грозно, но ми е позната гледката ;)
На моя стария ТДС по същия начин беше станало : клапан чупи буталото, и то на сол долу в картера.
Поне на моя турбината му беше здрава :roll:
От тогава много мразим дизели ....

Не се притеснявай колега, ще я оправиш и парите пак ще изкараш... важното е да сме живи и здрави
Ако можем с нещо да помагаме ....
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 448
Регистриран на: 5.07.2007

Мнение от Kickdown » 05 Авг 2009, 17:43

Това е най-важното, да сме живи и здрави, другото се купува и пари се изкарват :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 05 Авг 2009, 17:55

мн гадно направо ужас!! Но май си я пържил повече от необходимото...
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 16.05.2008
Местоположение: Devnya Drag Club

Мнение от plamen_hh » 05 Авг 2009, 18:30

Работата със смяната на едното бутало не ми харесва ако си купиш само едно притегли го на електронна везна дали е със същия грамаж като оригиналните защото после има вероятност да сменяш колянов вал.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 05 Авг 2009, 19:20

бате, ти в какъв филм си се вкарал, направо не ти блазя
след този филм, никога не бих погледнал повече дизелово БМВ

колко ще ти излезне тази 'почивка'

нищо наи важното е да си жив и здрав =)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.02.2007
Кара: М40, 1.6

Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)

Мнение от Chapai » 05 Авг 2009, 20:21

Kickdown написа:... Най-вероятната причина е прегряване на маслото... ще бъдат сменени 4-те филтъра и маслото, като този път ще заложа на Castrol EDGE Formula RS 0W-40 Synthetic


Ако не е тайна, какви бяха старите филтри и масло ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook