Когато нещата отидат по дяволите...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Когато нещата отидат по дяволите...
Ето колко грозно изглежда действителността, когато нещата отидат по дяволите и клапанът на мотор M47N, се срещне с буталото. Най-вероятната причина е прегряване на маслото, поради продължителни високи обороти на 4-та предавка (колата е автомат, това стана в режим на стептроник), запича изпускателен клапан - среща буталото и го прави на пастет, отчупени парченца от буталото тръгват, през изходящия колектор и отиват позанайте къде....правилно в турбината и я правят и нея на салата..
Равносметката след аварията - на подмяна подлежат, следните компоненти:
Цилиндрова глава - оборудвана, без валовете
Бутало, комплект с биелата
Дюза от Common-Rail-а - 1 брой
Турбо - цяло (компресор и турбина)
Цилиндровият блок, подлежи на ремонт - тъй като е прекалено скъп и подмяната му, значително би повишила, цената на ремонта.
Отделно, така и така е отворен мотора, ще бъдат сменени сегментите на всичките бутала, биелните лагери, веригата на разпределителните валове, всички гарнитури и оплътнения по мотора, плюс задължителните консумативи - 4-те филтъра и маслото, като този път ще заложа на Castrol EDGE Formula RS 0W-40 Synthetic
Равносметката след аварията - на подмяна подлежат, следните компоненти:
Цилиндрова глава - оборудвана, без валовете
Бутало, комплект с биелата
Дюза от Common-Rail-а - 1 брой
Турбо - цяло (компресор и турбина)
Цилиндровият блок, подлежи на ремонт - тъй като е прекалено скъп и подмяната му, значително би повишила, цената на ремонта.
Отделно, така и така е отворен мотора, ще бъдат сменени сегментите на всичките бутала, биелните лагери, веригата на разпределителните валове, всички гарнитури и оплътнения по мотора, плюс задължителните консумативи - 4-те филтъра и маслото, като този път ще заложа на Castrol EDGE Formula RS 0W-40 Synthetic
Последна промяна Kickdown на 29 Авг 2015, 7:52, променена общо 2 пъти
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Много лошо, колега... реве ми се като гледам снимките. Дано си оправиш колицата и оттук нататък повече никакви аварии.
Si non confectus, non reficiat.
- Glamav
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 380
- Регистриран на: 8.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525d '02
- Мечтае да кара: 850i или M6
Мамка му и прасе, и на мен ми се къса сърцето от такива неща... и почивката на кино, и колата на ремонт... баси и късмета...
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Колега сега се сетих че един приятел продава същият мотор 150кс и ако искаш мога да го питам за цена на целият или дали ще го разкомплектова-ако разбира се ти не си си намерил вече
- Monteki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 31.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318D New Face
- Мечтае да кара: Някое "М" калпазанче
Гадна работа....грозна гледка е това
Дано като излезне от операционната дълго нищо да не пипаш по нея

Дано като излезне от операционната дълго нищо да не пипаш по нея

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Много грозно, но ми е позната гледката
На моя стария ТДС по същия начин беше станало : клапан чупи буталото, и то на сол долу в картера.
Поне на моя турбината му беше здрава
От тогава много мразим дизели ....
Не се притеснявай колега, ще я оправиш и парите пак ще изкараш... важното е да сме живи и здрави
Ако можем с нещо да помагаме ....

На моя стария ТДС по същия начин беше станало : клапан чупи буталото, и то на сол долу в картера.
Поне на моя турбината му беше здрава

От тогава много мразим дизели ....
Не се притеснявай колега, ще я оправиш и парите пак ще изкараш... важното е да сме живи и здрави
Ако можем с нещо да помагаме ....
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
бате, ти в какъв филм си се вкарал, направо не ти блазя
след този филм, никога не бих погледнал повече дизелово БМВ
колко ще ти излезне тази 'почивка'
нищо наи важното е да си жив и здрав =)
след този филм, никога не бих погледнал повече дизелово БМВ
колко ще ти излезне тази 'почивка'
нищо наи важното е да си жив и здрав =)
Re: Когато нещата отидат по дяволите... (M47N Авария)
Kickdown написа:... Най-вероятната причина е прегряване на маслото... ще бъдат сменени 4-те филтъра и маслото, като този път ще заложа на Castrol EDGE Formula RS 0W-40 Synthetic
Ако не е тайна, какви бяха старите филтри и масло ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани