Гасне и не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Гасне и не пали
Здр. колеги
Колата е Компакт 316ti и не иска да пали понякога, а стартера върти нормално.Гаснеше и няколко пъти в движение, като след това не иска да запали на скорост.След извесно време като се изчака 10-ина минути си пали без проблем?
Няма промени в оборотите, както и мисля, че не е от катализатора, защото изкарва нормална струя от ауспуха и колата не прекъсва при подаването на газ.
Може ли да се направи проверка за грешки през компютъра на колата или трява да се кара на диагностика?
Какво може да е според вас? Имобилайзер, горивен филтър, горивна помпа?
Колата е Компакт 316ti и не иска да пали понякога, а стартера върти нормално.Гаснеше и няколко пъти в движение, като след това не иска да запали на скорост.След извесно време като се изчака 10-ина минути си пали без проблем?
Няма промени в оборотите, както и мисля, че не е от катализатора, защото изкарва нормална струя от ауспуха и колата не прекъсва при подаването на газ.
Може ли да се направи проверка за грешки през компютъра на колата или трява да се кара на диагностика?
Какво може да е според вас? Имобилайзер, горивен филтър, горивна помпа?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
колега имобилаизер подхожда много но незнам как така ту работи ту не, а и нее хубаво да се пали кола на бутане дори и да се пробва само
отностно проверка на грешки само на диагностика от самата кола неможеш да разбереш

- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
Със сигурност не е нито едно от нещата които си изредил. За друго може само да се гадае-отиди на диагностика
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bozukov_a
- Малката Базука
-
- Мнения: 1106
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e46 e30
Имахме една 124ка и тя проявяваше същия характер при палене(само че като запали някои път прекъсва докато не загрее)-не се оправи докато не сменихме горивния филтър.Alexi написа:от горивния филтър може да е ако е крайно затлачен .. смени го за всеки случай ако не си
- nik4o_83
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 406
- Регистриран на: 6.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на ток
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
StuNNeR написа:Датчик на разпределителния вал и датчика за положение на задвижващия вал
И аз съм на мнение, че трябва да провериш първо това!
- gugichamp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 539
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: Оффия
- Пол: Мъж
nik4o_83 написа:StuNNeR написа:Датчик на разпределителния вал и датчика за положение на задвижващия вал
И аз съм на мнение, че трябва да провериш първо това!
Подкрепям абсолютно!
Преди известно време имах същият проблем с една кола.Оказа се,че капало масло върху него и той постепенно се предал.Симптомите бяха абсолютно същите.
Успех!!!
от свинята лебед не става...
Еми тва излезе като грешки , и сега като колегата каза за маслото, се сетих че при смяната на маслото едни некъдърници бяха сложили уплътнението на филтъра на грешното място и беше станало леш. Добре че се усетих скоро, та го оправихме навреме. Колега датчика ли сменихте или само го почистихте? Защото колата сега не е спирала от бая време, но до кога не се знае.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани