Гасне и не пали

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Гасне и не пали

Мнение от StuNNeR » 18 Юли 2009, 13:58

Здр. колеги

Колата е Компакт 316ti и не иска да пали понякога, а стартера върти нормално.Гаснеше и няколко пъти в движение, като след това не иска да запали на скорост.След извесно време като се изчака 10-ина минути си пали без проблем?
Няма промени в оборотите, както и мисля, че не е от катализатора, защото изкарва нормална струя от ауспуха и колата не прекъсва при подаването на газ.
Може ли да се направи проверка за грешки през компютъра на колата или трява да се кара на диагностика?
Какво може да е според вас? Имобилайзер, горивен филтър, горивна помпа?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 18 Юли 2009, 14:13

колега имобилаизер подхожда много но незнам как така ту работи ту не, а и нее хубаво да се пали кола на бутане дори и да се пробва само :mhihi: отностно проверка на грешки само на диагностика от самата кола неможеш да разбереш

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 337
Регистриран на: 3.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: му се с повече от 525 hp
Мечтае да кара: ама честно: ONE1
Детайли за колата: важи

Мнение от sonic » 18 Юли 2009, 14:21

Със сигурност не е нито едно от нещата които си изредил. За друго може само да се гадае-отиди на диагностика
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 18 Юли 2009, 15:54

Датчик на разпределителния вал и датчика за положение на задвижващия вал

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Юли 2009, 17:31

от горивния филтър може да е ако е крайно затлачен .. смени го за всеки случай ако не си

Малката Базука
Аватар
Мнения: 1106
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: e46 e30

Мнение от bozukov_a » 18 Юли 2009, 18:07

Alexi написа:от горивния филтър може да е ако е крайно затлачен .. смени го за всеки случай ако не си
Имахме една 124ка и тя проявяваше същия характер при палене(само че като запали някои път прекъсва докато не загрее)-не се оправи докато не сменихме горивния филтър.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 6.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на ток
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Мнение от nik4o_83 » 20 Юли 2009, 21:05

StuNNeR написа:Датчик на разпределителния вал и датчика за положение на задвижващия вал


И аз съм на мнение, че трябва да провериш първо това!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 539
Регистриран на: 8.04.2008
Местоположение: Оффия
Пол: Мъж

Мнение от gugichamp » 20 Юли 2009, 21:50

nik4o_83 написа:
StuNNeR написа:Датчик на разпределителния вал и датчика за положение на задвижващия вал


И аз съм на мнение, че трябва да провериш първо това!


Подкрепям абсолютно!
Преди известно време имах същият проблем с една кола.Оказа се,че капало масло върху него и той постепенно се предал.Симптомите бяха абсолютно същите.
Успех!!!
от свинята лебед не става...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 29.01.2005
Местоположение: София

Мнение от StuNNeR » 23 Юли 2009, 11:27

Еми тва излезе като грешки , и сега като колегата каза за маслото, се сетих че при смяната на маслото едни некъдърници бяха сложили уплътнението на филтъра на грешното място и беше станало леш. Добре че се усетих скоро, та го оправихме навреме. Колега датчика ли сменихте или само го почистихте? Защото колата сега не е спирала от бая време, но до кога не се знае.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook