??? за ксенон

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 3.10.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: bmw F10
Мечтае да кара: M

??? за ксенон

Мнение от acata » 12 Юли 2009, 23:25

мойе ли някои да ми кайе как става номера със съпротивлението което са вързва преди ксенона за да не отчита грешка че тия модули дето ги продават просто няма каде да ги завирам моля за подробно обяснение мерси

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 12 Юли 2009, 23:32

Значи кабелът от баластът до крушката го откачаш, в баласта включваш единия край на "залъгалката" , а кабелът от крушката го включваш в самата залъгалка (черната кутийка).
Това е идеята ;)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Мнение от Next » 12 Юли 2009, 23:49

аз моите залагалки ги вързах направо към касите светлини заедно с ксенона и спря да ми отчита за игоряла лампа :D
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 13 Юли 2009, 13:06

Next написа:аз моите залагалки ги вързах направо към касите светлини заедно с ксенона и спря да ми отчита за игоряла лампа :D

Е нали и аз така написах :roll:
Поредността е : от кушката в залугалката и после кабела от залъгалката в баласта :idea:
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Мнение от unikalen88 » 14 Юли 2009, 17:24

а пак моите трагнаха без залагалки и няма грешки

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 14 Юли 2009, 21:02

unikalen88 написа:а пак моите трагнаха без залагалки и няма грешки

при определени модели става така :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 43
Регистриран на: 8.08.2008

Мнение от andreti » 16 Юли 2009, 15:27

unikalen88 написа:а пак моите трагнаха без залагалки и няма грешки

с какъв модел ксенон си колега , и от къде е купуван?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 16 Юли 2009, 16:46

Колеги, направихте го исторически въпроса за китайските ксенони.
В ПРОДАВА поне 4-5 от комерсиалните обяви са за ксенони. Колегите са коректни и ще ви обяснят всичко.
Също така вече по-новите ХИД китове са с електронни баласти,които симулират нормално напрежение и лъжат борд-а и няма грешка. Мисля си вече , че почти всички дето се продават са от този тип и няма проблеми с прословутата грешка "изгоряла крушка"
По-старите комплекти даваха грешка, която се премахва със въпросните "залъгалки" - малки черни кутийки с кабел и букса.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 16 Юли 2009, 18:23

andreti написа:
unikalen88 написа:а пак моите трагнаха без залагалки и няма грешки

с какъв модел ксенон си колега , и от къде е купуван?

не е въпроса до ксенона, а до колата т.е. може би софтуера
на моята оригиналните ксенонови фарове тръгнаха без грешки

останалото по темата май е написано в горния пост :D

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook