??? за ксенон
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- acata
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 3.10.2008
- Местоположение: pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw F10
- Мечтае да кара: M
??? за ксенон
мойе ли някои да ми кайе как става номера със съпротивлението което са вързва преди ксенона за да не отчита грешка че тия модули дето ги продават просто няма каде да ги завирам моля за подробно обяснение мерси
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Значи кабелът от баластът до крушката го откачаш, в баласта включваш единия край на "залъгалката" , а кабелът от крушката го включваш в самата залъгалка (черната кутийка).
Това е идеята
Това е идеята

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
аз моите залагалки ги вързах направо към касите светлини заедно с ксенона и спря да ми отчита за игоряла лампа 

- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Next написа:аз моите залагалки ги вързах направо към касите светлини заедно с ксенона и спря да ми отчита за игоряла лампа
Е нали и аз така написах

Поредността е : от кушката в залугалката и после кабела от залъгалката в баласта

"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Колеги, направихте го исторически въпроса за китайските ксенони.
В ПРОДАВА поне 4-5 от комерсиалните обяви са за ксенони. Колегите са коректни и ще ви обяснят всичко.
Също така вече по-новите ХИД китове са с електронни баласти,които симулират нормално напрежение и лъжат борд-а и няма грешка. Мисля си вече , че почти всички дето се продават са от този тип и няма проблеми с прословутата грешка "изгоряла крушка"
По-старите комплекти даваха грешка, която се премахва със въпросните "залъгалки" - малки черни кутийки с кабел и букса.
В ПРОДАВА поне 4-5 от комерсиалните обяви са за ксенони. Колегите са коректни и ще ви обяснят всичко.
Също така вече по-новите ХИД китове са с електронни баласти,които симулират нормално напрежение и лъжат борд-а и няма грешка. Мисля си вече , че почти всички дето се продават са от този тип и няма проблеми с прословутата грешка "изгоряла крушка"
По-старите комплекти даваха грешка, която се премахва със въпросните "залъгалки" - малки черни кутийки с кабел и букса.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

andreti написа:unikalen88 написа:а пак моите трагнаха без залагалки и няма грешки
с какъв модел ксенон си колега , и от къде е купуван?
не е въпроса до ксенона, а до колата т.е. може би софтуера
на моята оригиналните ксенонови фарове тръгнаха без грешки
останалото по темата май е написано в горния пост

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани