Проблем с 318и М43TUB19

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.09.2007

Проблем с 318и М43TUB19

Мнение от 3DL » 29 Юни 2009, 20:27

Здравейте колеги,

Имам проблем с моето 318и 99г. При студен двигател колата се дави на около 2-2500 оборота. Газ до дупка и това е - качва малко обороти след което падат малко. От генерацията се чуват припуквания като от детонация на неизгорял бензин.

При топъл двигател ситуацията е подобна. Трудно се изрязва, не мога да ударя прекъсвач дори на 1-ва. Понякога забива на 4000 оборота.

Преди два дни смених клапана на всумакателните колектори и този на картерната вентилация. Клапана на всумакателните колектори се беше раздранкал и си помислих, че той е причината да забива на 4000, но резулта след смяната бе нулев.

Благодаря предварително за съветите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Мнение от kriso85 » 29 Юни 2009, 23:54

Дебитомер, дюзи или и двете (най-вероятно) :idea:
Писано е многократно за това, можеше да се справиш с търсачката.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Мнение от Rundev » 30 Юни 2009, 0:15

Аз съм за дебитомер :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 145
Регистриран на: 17.02.2007
Пол: Мъж
Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306

Мнение от prel » 30 Юни 2009, 0:54

Свещи?
Колега, каквото и да ти кажат тук, докато не идеш в сервиз нещата няма да се оправят. Като те слушам проблема изглежда направо нетърпим!

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.09.2007

Мнение от 3DL » 30 Юни 2009, 10:12

Не съм от хората които не ползват търсачката :) намерих теми на хора със сходни проблеми, но тъйкато не бях сигурен реших да отворя нова.

Иначе свещите съм ги сменил преди 5000 км. Ходих в сервиз при приятел, дебитомера показва някакви стойности, но момчето от скоро се занимава и с БМВ-та, та не сме сигурни дали тези стойности са тези които трябва да подава :(.

Верно е нетърпим проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Мнение от Next » 30 Юни 2009, 11:44

Колега 3DL ще ми кажеш ли колко ти излезе смяната на на всумакателните колектори и този на картерната вентилация. Защото и моите са за смяна
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.09.2007

Мнение от 3DL » 30 Юни 2009, 12:17

Клапан на всумукателните колектори 298 лв
Клапан на картерните 84 лв

Маркуча не го сменихме, защото беше задрав и само го почистихме.

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 10.06.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

...

Мнение от МЗ » 30 Юни 2009, 23:59

Колеги, честно казано ми звучи като бензинов филтър. Провери налягането на системата. Филтъра беше към 50тина лв ако не се лъжа. Имал съм също сходни проблеми с дебитомер на една е36ис. Също така виж дали някой гении не ти е разменил местата на кабелите на свещите. :confused: (да случвало ми се е в сервиз и ефекта е същия). Дюзи не ми се вярва да са чак толкова запушени - то ако има нещо първо ще запуши филтъра . :roll:

Вземи назаем дебитомер от някой и пробвай. Няма смисъл да се набутваш и да се окаже че не е той. Филтъра е консуматив а и с нашите горива с народни боклуци и водичка.... :banghead:

Успех колега и дано да я оправиш скоро.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Re: Проблем с 318и М43TUB19

Мнение от Radichev » 01 Юли 2009, 13:41

3DL написа:Здравейте колеги,

Имам проблем с моето 318и 99г......
При топъл двигател ситуацията е подобна. Трудно се изрязва, не мога да ударя прекъсвач дори на 1-ва. Понякога забива на 4000 оборота.
......
Благодаря предварително за съветите.


Колега това е авариен режим на компютъра, при мене се получи от повреден датчик за оборотите на разпределителния вал, смених го и се оправи, после върнах стария, за да съм сигурен, че е от него и пак се премести прекъсвача на 4000, после върнах новия пак и всичко е ОК.

Най-добре да отидеш на диагностика!!!

П.П. Ще съм благодарен ако ме упътиш от къде да си взема клапан на картерните газове.

Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.09.2007

Мнение от 3DL » 03 Юли 2009, 10:18

@ Radichev - Колега, от Ауто Плюс е купен.

Колеги, вчера си направих експеримент и разкачих дебитомера. Колата полетя, от както я имам не е варвяла така. Това трябва ли да означава, че проблема е в него на 100%?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 422
Регистриран на: 21.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Е90

Мнение от majstorapetkov » 03 Юли 2009, 10:48

Сменяй го, мини една диагностика за изчистване на грешки и си готов. Вчера и аз направих тази процедура, която отлагах близо една година и сега все едно карам друга кола.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 23.09.2007

Мнение от 3DL » 10 Юли 2009, 11:24

Колеги, оказа се, че е дебитомера. :)

Благодаря на всички за помоща :)

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook