Проблем с 318и М43TUB19
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с 318и М43TUB19
Здравейте колеги,
Имам проблем с моето 318и 99г. При студен двигател колата се дави на около 2-2500 оборота. Газ до дупка и това е - качва малко обороти след което падат малко. От генерацията се чуват припуквания като от детонация на неизгорял бензин.
При топъл двигател ситуацията е подобна. Трудно се изрязва, не мога да ударя прекъсвач дори на 1-ва. Понякога забива на 4000 оборота.
Преди два дни смених клапана на всумакателните колектори и този на картерната вентилация. Клапана на всумакателните колектори се беше раздранкал и си помислих, че той е причината да забива на 4000, но резулта след смяната бе нулев.
Благодаря предварително за съветите.
Имам проблем с моето 318и 99г. При студен двигател колата се дави на около 2-2500 оборота. Газ до дупка и това е - качва малко обороти след което падат малко. От генерацията се чуват припуквания като от детонация на неизгорял бензин.
При топъл двигател ситуацията е подобна. Трудно се изрязва, не мога да ударя прекъсвач дори на 1-ва. Понякога забива на 4000 оборота.
Преди два дни смених клапана на всумакателните колектори и този на картерната вентилация. Клапана на всумакателните колектори се беше раздранкал и си помислих, че той е причината да забива на 4000, но резулта след смяната бе нулев.
Благодаря предварително за съветите.
- kriso85
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
Дебитомер, дюзи или и двете (най-вероятно)
Писано е многократно за това, можеше да се справиш с търсачката.

Писано е многократно за това, можеше да се справиш с търсачката.
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda

- Rundev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 736
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: мадамите да крещят :)
- prel
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 17.02.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW '02 318i, Peugeot '94 306
Свещи?
Колега, каквото и да ти кажат тук, докато не идеш в сервиз нещата няма да се оправят. Като те слушам проблема изглежда направо нетърпим!
Колега, каквото и да ти кажат тук, докато не идеш в сервиз нещата няма да се оправят. Като те слушам проблема изглежда направо нетърпим!
Не съм от хората които не ползват търсачката
намерих теми на хора със сходни проблеми, но тъйкато не бях сигурен реших да отворя нова.
Иначе свещите съм ги сменил преди 5000 км. Ходих в сервиз при приятел, дебитомера показва някакви стойности, но момчето от скоро се занимава и с БМВ-та, та не сме сигурни дали тези стойности са тези които трябва да подава
.
Верно е нетърпим проблема.

Иначе свещите съм ги сменил преди 5000 км. Ходих в сервиз при приятел, дебитомера показва някакви стойности, но момчето от скоро се занимава и с БМВ-та, та не сме сигурни дали тези стойности са тези които трябва да подава

Верно е нетърпим проблема.
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Колега 3DL ще ми кажеш ли колко ти излезе смяната на на всумакателните колектори и този на картерната вентилация. Защото и моите са за смяна
...
Колеги, честно казано ми звучи като бензинов филтър. Провери налягането на системата. Филтъра беше към 50тина лв ако не се лъжа. Имал съм също сходни проблеми с дебитомер на една е36ис. Също така виж дали някой гении не ти е разменил местата на кабелите на свещите.
(да случвало ми се е в сервиз и ефекта е същия). Дюзи не ми се вярва да са чак толкова запушени - то ако има нещо първо ще запуши филтъра .
Вземи назаем дебитомер от някой и пробвай. Няма смисъл да се набутваш и да се окаже че не е той. Филтъра е консуматив а и с нашите горива с народни боклуци и водичка....
Успех колега и дано да я оправиш скоро.


Вземи назаем дебитомер от някой и пробвай. Няма смисъл да се набутваш и да се окаже че не е той. Филтъра е консуматив а и с нашите горива с народни боклуци и водичка....

Успех колега и дано да я оправиш скоро.
- Radichev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 346
- Регистриран на: 5.03.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: по диагонал
- Мечтае да кара: E9 CSL
- Детайли за колата: 2979 cc
Re: Проблем с 318и М43TUB19
3DL написа:Здравейте колеги,
Имам проблем с моето 318и 99г......
При топъл двигател ситуацията е подобна. Трудно се изрязва, не мога да ударя прекъсвач дори на 1-ва. Понякога забива на 4000 оборота.
......
Благодаря предварително за съветите.
Колега това е авариен режим на компютъра, при мене се получи от повреден датчик за оборотите на разпределителния вал, смених го и се оправи, после върнах стария, за да съм сигурен, че е от него и пак се премести прекъсвача на 4000, после върнах новия пак и всичко е ОК.
Най-добре да отидеш на диагностика!!!
П.П. Ще съм благодарен ако ме упътиш от къде да си взема клапан на картерните газове.
Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !


- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Сменяй го, мини една диагностика за изчистване на грешки и си готов. Вчера и аз направих тази процедура, която отлагах близо една година и сега все едно карам друга кола.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани