Проблем с паленето! 320D 136к.с. Помагайте!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Проблем с паленето! 320D 136к.с. Помагайте!
Здравейте,
изчетох всички теми за проблеми с паленето, но като моя не срещнах!
Става въпрос за 320D 136 к.с.
Значи като е по-хладно времето сутрин пали без никакви проблеми - нито пуши нито нищо! Обаче отивам на работа - по-високи температури през деня и като си тръгвам се почва едно въртене... по 5-10 секунди и като запали най-накрая... изпушва зверски и първите пет секунди тресе яко докато закрепи оборотите и после всичко е о.к.! Ако се запали до два три часа след това - никакви ядове, но минат ли 5-6 часа и пак така трудно става!
Скоро бях в сервиз за смяна на носачи и като я вдигнаха се видя, че има малко теч на нафта някъде.
То е ясно, че ще се ходи по сервизи, но искам да чуя първо вашите мнения по въпроса, защото честно казано на вас вярвам повече, отколкото на майсторите по сервизите! А пък и като ме видят жена... нали се сещате, че никой не ме взима на сериозно и само гледат как да ме одерат!
Забравих да кажа, че преди месец беше на диагностика и не показа нищо по този въпрос - излезе само една грешка и тя е за датчика в пасажерската седалка - всичко друго е о.к. на компютъра!
Ще ви бъда благодарна и ако ми препоръчате сериозни сервизи, които не гледат с пренебрежение и подигравка на клиентките си!
изчетох всички теми за проблеми с паленето, но като моя не срещнах!
Става въпрос за 320D 136 к.с.
Значи като е по-хладно времето сутрин пали без никакви проблеми - нито пуши нито нищо! Обаче отивам на работа - по-високи температури през деня и като си тръгвам се почва едно въртене... по 5-10 секунди и като запали най-накрая... изпушва зверски и първите пет секунди тресе яко докато закрепи оборотите и после всичко е о.к.! Ако се запали до два три часа след това - никакви ядове, но минат ли 5-6 часа и пак така трудно става!
Скоро бях в сервиз за смяна на носачи и като я вдигнаха се видя, че има малко теч на нафта някъде.
То е ясно, че ще се ходи по сервизи, но искам да чуя първо вашите мнения по въпроса, защото честно казано на вас вярвам повече, отколкото на майсторите по сервизите! А пък и като ме видят жена... нали се сещате, че никой не ме взима на сериозно и само гледат как да ме одерат!
Забравих да кажа, че преди месец беше на диагностика и не показа нищо по този въпрос - излезе само една грешка и тя е за датчика в пасажерската седалка - всичко друго е о.к. на компютъра!
Ще ви бъда благодарна и ако ми препоръчате сериозни сервизи, които не гледат с пренебрежение и подигравка на клиентките си!
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
Точно за този проблем има доста написано
Затруднен Топъл старт е доста неприятен проблем , свързан е главно с ГНПто... Друга възможност е умната дюза , но тя би трябвало да излиза на диагностика . Абе приготви си една 4ри цифрена сума и започвай да го бориш

- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Навежда ме на мисата ,че е умната дюза , но ако е тя колата ти трябва да има едно леко замисляне след 2300-500 оборота.
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Замисляне няма. Върви си перфектно!
Проблемът е в паленето... аз също си мисля за ГНП-то, но въпреки всичко исках да проверя всички възможности!
Нали се сещате, че и на мен не ми се иска да е ГНП-то.
Ако наистина се окаже помпата, разбрах че ги правят в Пловдив. Давали и гаранция. Плаша се само да не стане така че след година примерно пак да даде фира?!
Проблемът е в паленето... аз също си мисля за ГНП-то, но въпреки всичко исках да проверя всички възможности!
Нали се сещате, че и на мен не ми се иска да е ГНП-то.
Ако наистина се окаже помпата, разбрах че ги правят в Пловдив. Давали и гаранция. Плаша се само да не стане така че след година примерно пак да даде фира?!
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
bebekrisss написа:Замисляне няма. Върви си перфектно!
Проблемът е в паленето... аз също си мисля за ГНП-то, но въпреки всичко исках да проверя всички възможности!
Нали се сещате, че и на мен не ми се иска да е ГНП-то.
Ако наистина се окаже помпата, разбрах че ги правят в Пловдив. Давали и гаранция. Плаша се само да не стане така че след година примерно пак да даде фира?!
Те са пичове от авел сервиз в Пловдив,ходи до Пловдив и ще ти кажат какво е
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Значи да разбирам, че вашето мнение е за ГНП?
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- oTECa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 2.07.2007
- Местоположение: Дупница
- Детайли за колата: 320д, 320и, 328и
Колежке, щом има теч на нафта, може би се е разхлабиля някоя дюлза или маркича преди ГНП-то. Първо я откарай някаде да и свалят корите и да погледнат откъде е теча.
А за Авел сервиза на БОШ, от опит ти казвам, че откараш ли я при тях, ще я оравят. Аз моята я правих при тях (ГНП-то) преди година (около 50 000км от тогава) и нямам никакви ядове. Само дет ми бяха одраскали колата, но това е друга тема.
А за Авел сервиза на БОШ, от опит ти казвам, че откараш ли я при тях, ще я оравят. Аз моята я правих при тях (ГНП-то) преди година (около 50 000км от тогава) и нямам никакви ядове. Само дет ми бяха одраскали колата, но това е друга тема.
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
Лампата за подгряването светва за секунда - две.
Благодаря на всички за отговорите - успокоих се малко с този теч на нафта - все ми се ще да не е ГНП-то.
Благодаря на всички за отговорите - успокоих се малко с този теч на нафта - все ми се ще да не е ГНП-то.
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Колеги, айде някой да прегледа на БебеКрис колата, да свали корите и ще се види от къде е теча на нафта. За един час работа на тротоара. Чувствам че и е доста притиснено. Аз бих го направил но в момента съм в Лом, което е на края на света. Всъщност от къде си Бебе Крис?
- bebekrisss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 2.11.2008
ukelichko написа:Колеги, айде някой да прегледа на БебеКрис колата, да свали корите и ще се види от къде е теча на нафта. За един час работа на тротоара. Чувствам че и е доста притиснено. Аз бих го направил но в момента съм в Лом, което е на края на света. Всъщност от къде си Бебе Крис?
Между другото съм от София и незнам защо усещам леко заяждане от твоя страна... Не съм искала никой да ми прави колата, а просто търся мнението на по-знаещите и патилите, за да бъда подготвена при автомонтьора! Смятам всички тук знаят как се отнясят с жени по сервизите...
Ако не си се заяждал предварително ти се извинявам и ти благодаря за проявеното желание да ми помогнеш!
Разбира се, че щастието не е в парите. Но по-добре да плачеш в BMW, отколкото в Golf...
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
bebekrisss написа:ukelichko написа:Колеги, айде някой да прегледа на БебеКрис колата, да свали корите и ще се види от къде е теча на нафта. За един час работа на тротоара. Чувствам че и е доста притиснено. Аз бих го направил но в момента съм в Лом, което е на края на света. Всъщност от къде си Бебе Крис?
Между другото съм от София и незнам защо усещам леко заяждане от твоя страна... Не съм искала никой да ми прави колата, а просто търся мнението на по-знаещите и патилите, за да бъда подготвена при автомонтьора! Смятам всички тук знаят как се отнясят с жени по сервизите...
Ако не си се заяждал предварително ти се извинявам и ти благодаря за проявеното желание да ми помогнеш!
Хмм женски манталитет


п.п. Това даже си е комплимент...
- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
bebekrisss написа:ukelichko написа:Колеги, айде някой да прегледа на БебеКрис колата, да свали корите и ще се види от къде е теча на нафта. За един час работа на тротоара. Чувствам че и е доста притиснено. Аз бих го направил но в момента съм в Лом, което е на края на света. Всъщност от къде си Бебе Крис?
Между другото съм от София и незнам защо усещам леко заяждане от твоя страна... Не съм искала никой да ми прави колата, а просто търся мнението на по-знаещите и патилите, за да бъда подготвена при автомонтьора! Смятам всички тук знаят как се отнясят с жени по сервизите...
Ако не си се заяждал предварително ти се извинявам и ти благодаря за проявеното желание да ми помогнеш!
Съвсем не се заяждам, далеч съм от тази мисъл. Просто исках да помогна. Като се свалят корите се виждат много работи. Един средно разбиращ фен на Е46 ги сваля за 15 минути. При мен бяха заминали маркучетата за излишната нафта, които струват никакви пари. Течеше нафта за страх като позагрее. Ако жена отиде в повечето български сервизи със същия проблем, гаранция че ще я одерат няколко стотин лева и ще и развият хиляди теории. Та затова ако някой погледне ще се избегне подобна ситуация. В никакъв случай не съм искал да се майтапя с теб. Даже съм много съпричастен, защото преди няколко месеца ме хванаха за балък в един сервиз, а аз претендирам че разбирам от автомобили.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани